❥︎ - Sᴀɢᴀ Rᴇᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ - ❤︎
Sʜᴀᴅᴏᴡ- Oʟʜᴀ sᴏ́, ᴇᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ ᴏᴜᴠɪʀ ɪssᴏ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂. Aᴘᴇsᴀʀ ǫᴜᴇ, ᴇᴜ sᴇᴍᴘʀᴇ sᴏᴜʙᴇ ǫᴜᴇ ʟᴀ́ ɴᴏ ғᴜɴᴅᴏ sᴇɴᴛɪᴀ ᴀʟɢᴏ ᴘᴏʀ ᴍɪᴍ.
Aʟʟᴀʏ ғɪᴄᴏᴜ ᴄᴏɴғᴜsᴀ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ ᴀ ʀᴇsᴘᴏsᴛᴀ ᴅᴏ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ, ᴍᴀs ʟᴏɢᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇᴜ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴅɪᴢᴇʀ.
Aʟʟᴀʏ- Nᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴғᴜᴅᴀ ᴀs ᴄᴏɪsᴀs, ǫᴜᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴅᴇ̂ ᴜᴍᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀʀ. Nᴀ̃ᴏ sᴏ́ ᴠᴏᴄᴇ̂, ᴄᴏᴍᴏ ᴀ́ sᴜᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ. Eᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀ ᴘᴀssᴀʀ ᴏ ʀᴇsᴛᴏ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴀǫᴜɪ, ᴘᴏʀ ɪssᴏ ᴘᴇᴄ̧ᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴇ ᴛᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀʀ.
Sʜᴀᴅᴏᴡ- E ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɢᴀɴʜᴀʀɪᴀ ᴇᴍ ᴛʀᴏᴄᴀ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ɪssᴏ ?. Qᴜᴇʀ ɴᴏs ᴅᴇɪxᴀʀ ʟɪᴠʀᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴀʟɢᴜᴍ ᴘʀᴏ́ᴘᴏsɪᴛᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ ?. Nɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ғᴀᴢ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ɢʀᴀᴄ̧ᴀ. O ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴘʟᴀɴᴇᴊᴀᴍ ?.
Eʟᴀ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴜsᴘɪʀᴏ.
Aʟʟᴀʏ- A ᴍɪɴʜᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ɪɴᴛᴇɴsᴀ̃ᴏ, ᴇ́ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ғᴏʀᴍᴀ. Vᴇ̂-ʟᴏs ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍᴏs sᴇʀ ɪɴɪᴍɪɢᴏs ᴇ ɴᴇᴍ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀᴍᴏs ᴀ ɢᴜᴇʀʀᴇᴀʀ, ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs sᴇʀ ᴜɴɪᴅᴏs ᴇ ᴠɪᴠᴇʀᴍᴏs ᴇᴍ ᴘᴀᴢ.
Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴅᴀ́ ᴜᴍᴀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ʀɪsᴀᴅᴀ, ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴇʟᴀ sᴇ ᴇᴄᴏᴀʀ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴏ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ. A ғᴀᴅᴀ ғɪᴄᴏᴜ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴇᴍ ᴅᴇsɢᴏᴛᴏ. Eʟᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇ ʀɪʀ ᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ.
Sʜᴀᴅᴏᴡ- Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴅɪᴢᴇʀ sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ɪɴɢᴇ̂ɴᴜᴀ ᴏᴜ ʙᴜʀʀᴀ, ᴘᴀʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇɴxᴇʀɢᴀʀ ᴏᴜ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ ᴅᴇ ᴅɪᴢᴇʀ. Sᴇʀᴍᴏs ᴜɴɪᴅᴏs ᴇ ᴠɪᴠᴇʀᴍᴏs ᴇᴍ ᴘᴀᴢ. Vᴏᴄᴇ̂ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀ ᴍᴇsᴍᴏ ɴɪssᴏ ?. Vᴏᴄᴇ̂ ᴀᴄʜᴀ ᴍᴇsᴍᴏ ǫᴜᴇ sᴏᴍᴏs ᴄᴀᴘᴀᴢᴇs ᴅᴇ ᴠɪᴠᴇʀᴍᴏs ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂s ?. Nᴀ̃ᴏ ᴅɪɢᴀ ʙᴀʙᴏsᴇɪʀᴀs, ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴀʙᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴇ́ ɪᴍᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ.
Eʟᴀ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.
Aʟʟᴀʏ- Nᴀᴅᴀ ᴇ́ ɪᴍᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ, sᴇᴍ ɴᴇᴍ ᴀᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴛᴇɴᴛᴀʀ. Eᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴀʟɢᴏ ɪᴅɪᴏᴛᴀ ᴅᴇ sᴇ ғᴀᴢᴇʀ, ᴍᴀs ᴇᴜ ᴄʀᴇɪᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴅᴀʀ ᴄᴇʀᴛᴏ. Vᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ᴇᴍ ᴍɪᴍ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴇ ᴛᴇɴᴛᴀʀ. Mᴇ ᴅᴀ́ ᴇssᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ.
Aʟʟᴀʏ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ғɪʀᴍᴇ ᴇ ᴄᴏɴғɪᴀɴᴛᴇ, ᴇʟᴇ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴏʟʜᴀʀ ᴅᴇʟᴀ ᴇᴍ sɪ. Exɪᴛᴏᴜ ᴇᴍ ᴅᴀʀ ᴜᴍᴀ ʀᴇsᴘᴏsᴛᴀ, ᴍᴀs ᴀᴘᴇɴᴀs sᴏʟᴛᴏᴜ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴜsᴘɪʀᴏ.
Sʜᴀᴅᴏᴡ- Vᴇᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ ᴛɪʀᴀʀ ᴇssᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ, ᴍᴀs ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs. Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏʟʜᴇᴜ ᴊᴜsᴛᴏ ᴀ ᴍɪᴍ, ᴘᴀʀᴀ ᴅɪᴢᴇʀ ɪssᴏ ?.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mistério / SuspenseSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...