Hej, kwiatuszki!
Uznałam, że po tylu latach mogłabym napisać informacyjną przedmowę dotyczącą tego opowiadania dla nowych czytelników. Przy okazji podzielę się z Wami moim komentarzem tego opowiadania.
Po przeczytaniu opowiadania zachęcam Was do przejścia na zbiór shotów z tutejszymi postaciami – "i feel love"
Zacznijmy od fachowej strony – w gronie starych czytelników używamy nazwy gejowanie, jest to zamiennik tytułu opowiadania, jako że w końcu Minho gejuje Jisunga.
Opowiadanie to od początku było pisane na luźno w formie lekkiej tragikomedii. Nie bierzcie za bardzo do siebie tutejszych zachowań postaci, które często są nielogiczne czy przesadzone. Sama denerwuję się z powodu toksycznego Jisunga. Momentami bywa, że natrafiacie na sceny wywołujące zażenowanie, ale pamiętajcie, że to głównie żart i postać Minho to przekolorowany gej z durnymi tekstami na podryw.
Książka została wydrukowana dwa razy. Chętni czytelnicy zamówili kopię opowiadania, którą wydrukowałam w drukarni. Nie, nie wydałam tego opowiadania u wydawnictwa.
Czytając powinniście słuchać piosenek z początków rozdziałów, by lepiej wczuć się w klimat i pobudzić wyobraźnię.
Dbajcie o kulturę słowa - przeklinajcie do woli, obrażajcie postacie jeżeli chcecie, ale zachowajcie umiar i znajcie granicę, bo niektóre komentarze są zwyczajnie niesmaczne.
To opowiadanie powstało w 2020 roku, zatem tak, moje pióro od tego czasu znacznie się poprawiło.
Najlepsza jest wiśniowa pomadka ❤️ – sami zrozumiecie z czasem.
♡♡♡
Mogę jeszcze dodać w formie komentarza, że jest to stare opowiadanie, swego rodzaju klasyk na tym profilu. Nie jestem z niego dumna na sto procent, jednak odniosło ono spory sukces i dziękuję Ci drogi czytelniku, że postanowiłeś je przeczytać.
TeamMinho drogie dzieciaczki ~
CZYTASZ
"what are you feeling now?" || minsung
FanfictionNastoletni Han Jisung od dłuższego czasu kwestionował swoją orientację seksualną, jednak myśl o homoseksualnych preferencjach przerażała go, wraz z obawą przed odrzuceniem. Dlatego też zwrócił się do znanego w szkole Lee Minho - największego geja ja...