" Aisyah , everything is over now . Bolehlah korang fokus nak bagi kitaorang anak buah " ujar Tan sambil mengusik .
" Hrm betul jugak tu , bagilah kitaorang anak buah kembar " sambung Zarif .
" Wah kau ingat bini aku ni apa ? Kilang ke ? " Tanya Adrian bernada sinis.
" Alah tuan muda ni takkan kitaorang nak bergurau sikit pun Tak boleh " jawab Tan .
" Malas betul melayan korang berdua ni Tau . Dahlah disebabkan korang aku pun terjebak dapat loyer buruk sekali " balas Adrian.
" Ok apa terjebak dengan loyer buruk kitaorang , confirm Tak sunyi rumah " potong Zarif selamba .
" Ya Allah korang ni kan , ada jugak aku tampar sampai Italy " sindir Adrian dengan nada yang serious .
" Korang sambunglah berloyer buruk korang tu , nasiblah Nayla Tak ikut sekali kalau tak dah teruk kau kena belasah dengan dia , rif " sambung Adrian lagi .
" Hrm dia busy girls day out dengan ibu dia sebab tu aku berloyer buruk dengan Tan Cheng Hoe ni " ujar Zarif dengan nada yang sedih.
" Blah lah kau kalau kau taknak berloyer buruk dengan aku " halau Tan .
" Alah- alah merajuk pulak apek ni ! Sorry lah apek oi nanti aku belanja kau makan hot pot " pujuk Zarif .
" Janji eh ? Kau cancel memang aku lempang muka kau biar Nayla bebel dekat kau " kata Tan dengan nada sedikit kasar .
" Haish janganlah doakan Nayla bebel dekat Aku , aku janji lah aiyoo aku bukan macam kau janji lepastu jadi capati " balas Zarif .
" Huh kau memandai je cakap aku janji lepastu jadi capati " ngomel Tan di dalam hatinya .
" Awak..." Ujar Aisyah .
" Yes , koala . Kenapa ni ? Nak pergi klinik sekarang ke ? " Tanya Adrian.
"Hrm, bolehlah tapi nak naik motor awak " jawab Aisyah.
" Tapi Kita kan datang sini naik kereta , tadi " kata Adrian .
" Halah please lah awak , nak naik motor " rengek Aisyah.
" Oklah jom Kita balik rumah dulu " ajak Adrian .
" Mama , papa.. adik dengan aisyah balik dulu Tau . Menantu kesayangan mama papa ni Tak menyabar nak naik motor " ucap Adrian .
" Yelah yelah hati- hati di Jalan raya lepastu Selamat berdating ! " Balas Tan Sri Maleek dengan nada yang sedikit kuat .
" Haish abang ni Tak payahlah cakap kuat - kuat , malu Tau adik dengan aisyah bila orang tengok diaorang " ujar Puan Sri Adila sambil menggelengkan kepalanya melihat kelakuan Tan Sri Maleek itu .
__________________________________________
"Koala , janganlah peluk lengan saya . Macam mana nak drive kalau tangan sebelah awak peluk " pinta Adrian. Adrian sudah boleh memandu motorsikal Dan kereta kerana dia sudah mempunyai lesen . Apabila umurnya genap 16 Dan 17 dia segera berlajar memandu ." Kalau peluk dekat pingang?" Soal Aisyah tidak mahu mengalah . " Make sure jangan geletek saya kalau tak tak fokus saya nak drive " jawab Adrian .
" Awak takkan boleh fokus kalau koala kesayangan awak ni ada dekat sebelah " ujar Aisyah sambil memeluk pinggang Adrian.
YOU ARE READING
My Dear Soulmate
Romanceberkahwin atas sebab peraturan keluarga Dan bukan disebabkan cinta bukanlah impian semua orang , termasuklah Adrian Hannan Dan aisyah zafirah . Namun perkahwinan ini sedikit sebanyak dapat mengubah diri Aisyah . " Do you love me ? " - Aisyah ...