Nem igazán érzem a részt jónak.
Ez az utolsó előtti rész elméletileg ha valakit érdekel. De ez nem száz százalék.
Ha van valami ötletetek vagy kérésetek írjátok le nyugodtan én pedig megírom.
Ha itt már nem lesz több rész akkor egy másik Oneshotos könyvem részei is publikálva lesznek. Az a könyv pedig a Haikyuu animés lesz, de ott sincs sok rész.
T/n - te neved
Reader Bruce Wayne aka Batman húga (születése 1983.), aki öt évvel fiatalabb mint Bruce (születése 1978.). Az egész Liga ismeri őt mert sokat segít nekik a háttérből. Bruce nagyon védi a húgát, bár a húgát se kell lebecsülni. Hal Jordan érdeklődik a Bruce húga iránt. Hal Jordan hat évvel idősebb (születése 1977.) mint a reader. Hal és a reader egymásba szeretnek. Bár a történet ideje 2013-as év valamikor.
============================================================1986. este
Thomas Wayne-t és Martha Wayne-t megöli Joe Chill. A nyolc éves fiúk végig nézi, miközben a három éves húga Alfréddal volt a Wayne kastélyban. Ezért Bruce nem is lehetne hálásabb ekkor mert tudta, hogy a húga biztoságban van. Viszont Bruce megfogadta, hogy megtalálja azt aki megölte a szüleit.1999.
Bruce huszonegy évesen Batman lett és elkezdte üldözni a bűnt. Én T/n vagyok a kishúga tizenhat éves voltam ekkor de mindig is támogattam a bátyámat Alfréddal együtt, ők ketten pedig az önvédelemre tanítottak engem, hogy biztoságban legyek mert Gotham egy nagyon veszélyes hely.2003. Február
Bruce meglepő módon hat másik hőssel együtt legyőzött egy Appellaxi inváziót magyarul csak űrlényeket. Elűzték őket a bolygóról. A hét hős összegyűlt azaz Batman, Superman, Wonder Woman, Flash, Aquaman, Green Lantern és Martian Manhunter megalakította a Justice League-et, amelyben ők heten voltak az alapító tagok. Az évek alatt több hős is csatlakozott hozzájuk. Mindenről tudtam mert Bruce elmondta.2006.
Bruce örökbefogadta Dick Graysont, akinek a szüleit megölték. Dick egy nagyon kedves gyerek volt. Ő lett Bruce első társa Robinként.2013.
A Liga is megismert engem mert sokat segítettem nekik a háttérből. Éppen a toronyba készülök mert Bruce oda hívott, de ha Dicknek vagy valamelyik gyereknek baja lett a bátyámnak annyi ezt ő is tudja.<Őrtoronyban>
A Liga tagok ismerik egymás személyazonosságát és itt ez nem titok.- Szóval akkor most mit csináljunk? - kérdi Dick.
BẠN ĐANG ĐỌC
DC Oneshots ✓
Ngẫu nhiênKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...