T/n - te neved
Bérgyilkos név - Bellona
Hős név később - AthénéBlack Canary húga. Az árnyak ligájának tagja. Együtt éltél Jasonnel az utcán de miután Bruce Wayne befogadja egyedül maradsz. Majd találkozol Talia al Ghullal vagyis megmented és magához vesz. Közben Dick Grayson és Leslie Thompkins is magához akar venni de nem sikerül nekik. Majd a ligában Ra's al Ghul és Talia képeznek ki de nem ölsz. Damiannel és Jasonnel is találkozol miután feltámasztják. Majd egy küldetés miatt sokáig nem fogod látni őket. Végül Gothambe kötsz ki ahol véded a seggüket de a többi hősnek is. Majd Joker miatt buksz le.
============================================================
Egy egyszerű lány voltam az utcán éltem a legjobb barátommal. De ő egyik napról a másikra eltűnt. Egy este az utcákat jártam mikor egy sérült nőt akartak lelőni de ezt nem hagytam.
- Idióta. Sose bánts egy sérült nőt. - majd leütöttem a férfit. - Jól van asszonyom?
- Igen. De te ki vagy?
- Egy árva aki az utcán él évek óta. - vállat rántok.
- Gyere velem adok neked otthont.
- Felőlem bárhol jobb mint itt. De ki vagy?
- Talia al Ghul. Te pedig?
- T/n Lance.
Ezután Talia magához vett és egy szigetre vitt. Mident elmondot út közben. Majd az apjának is bemutatott meglepő módon Ra's al Ghul örült nekem ez Taliát is meglepte. Majd elkezdtek kiképezni de engem csak Talia és Ra's képzet elég kemények voltak.
<Jason halála Joker miatt>
De egy év alatt a legjobbak közé tartoztam. Bellona lett az álnevem. De senki se tudot legyőzni engem hála a keményebb edzésnek. Egy nap egy testtel jött haza Talia.- Mi történt?
- Megölte Joker a második Robint azaz Jason Toddot.
- Jason Todd?
- Ismered őt?
- Igen vele nőttem fel az utcán.
- Értem. Fel akarom támasztani őt.
- Jó ötlet?
- Nem tudom. De megér egy próbát. - mondta Talia.
Majd leengedték a vízbe a testet sokáig semmi se történt. Majd hirtelen felemelkedett valaki a víz alól. Sokan próbálták megállítani de nem sikerült nekik jó páran meghaltak.
- Menj Bellona. - mondta Talia csak bólintottam majd a második Robin után rohantam.
- Nem akarlak bántani haver. Állj meg.
Nekem támadot. Védekeztem ellen még se akarom bántani a legjobb barátomat.
- ÁLLJ LE JASON PETER TODD!!
Hirtelen megállt majd a szemembe nézett de nem tudhatta, hogy ki vagyok. Nem fog emlékezni rám.
- Te nem akarsz bántani? - kérdi Jason.
- Egyikünk se akar csak segíteni szeretnénk. Bízz bennem. - a kezemet nyújtottam neki.
- Rendben. - elfogadta Jason a kezemet.
Talia elé mentem. Ő csak elismerően bólintott.
- Kérlek légy óvatos Talia. És ne mondj neki semmit arról, hogy ki is az a Bellona.
YOU ARE READING
DC Oneshots ✓
RandomKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...