👣 #1 || Dick Grayson/Nightwing x Reader👣

528 4 0
                                    

(⁠☞゚⁠∀゚⁠)⁠☞  Minden jog a DC Comicsot illeti. Kivéve ha előfordul a könyvben az általam kitalált OC karakterek vagy máshonnan származó szereplők.

============================================================

(⁠☞⁠ ⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠)☞ A fejezetek címe kicsit megtévesztő lehet. De nekem így tetszik. Előfodulhat, hogy egy résznek lesznek folytatásai.

(⁠☞⁠ ⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠)⁠☞ A hősök és ellenségeik neve magyarul lesz. De előfordulhat, hogy az angol hamarabb eszembe jutt szóval akkor azt írom le. Ezen majd ne lepődjetek meg annyira.

(⁠☞⁠ ⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠)⁠☞ A te nevedet rövidítését fogom ragozni általában. Például ilyen a T/n-del azaz a te neveddel.

T/n - te neved Igazi hős neved - Wonderbat Hamis hős neved - Wonderbird

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

T/n - te neved
Igazi hős neved - Wonderbat
Hamis hős neved - Wonderbird

Wonder Woman és Batman a szüleid. Batman nem tud rólad. Dick és Kori összevesznek. Egy igen különleges éjszakát töltesz Dickkel, melynekkövetkezménye, hogy terhes leszel. Csak Conner, Roy Harper, Will Harper (Roy klónja), Kaldur'ahm és anyukád tud róla.

============================================================

Múlt
Dianának és Bruce-nak volt egy együtt töltött éjszakája. Akkor ott megfogant egy gyermek élete is.

Diana rosszul lett az egyik reggel, amikor Themüszkirán volt. Erre az anyja is felfigyelt.

- Diána jól vagy? - kérdi Hippolüté.

- Azt hiszem igen. Bár kicsit rosszul érzem magamat.

- Jobb ha valaki megvizsgál téged most.

- Rendben anyám.

Majd Diána és Hippolüté elmentek az egyik gyógyítóhoz, aki nagyon meglepődött Diána állapotán.

- Van egy elég érdekes hírem. - mondta a gyógyító. - A hercegnő állapotos.

Mind a kettőjük szeme nagyra nyílt.

- Lányom ki az apa? - kérdi Hippolüté.

- Bruce Wayne. - mondta Diána. - Nem tudhat senki se róla.

Hippolüté bólintott tudta, hogy igaza van a lányának. Ezek után Diána eltűnt kilenc hónapra. A Liga csak annyit tudott, hogy valami fontos dolga akadt.

DC Oneshots ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang