👣 #6 || Jason Todd/Red Hood x Reader👣

118 3 0
                                    

Korok....
T/n - 25 éves
Artemis - 30 éves
Wally - 31 éves
Jason - 26 éves
Dick - 29 éves
Tim - 24 éves
Damian - 15 éves
Barbara - 28 éves
Stephanie - 22 éves
Cassandra Cain - 22 éves
Bruce és Alfréd - halhatatlan

T/n - 25 éves Artemis - 30 éves Wally - 31 évesJason - 26 éves Dick - 29 éves Tim - 24 éves Damian - 15 éves Barbara - 28 éves Stephanie - 22 éves Cassandra Cain - 22 éves Bruce és Alfréd - halhatatlan

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

T/n - te neved
Volt hős neved - Sparrow

Reader Artemis Crock és Jade Nguyen kishúga. A mentorom pedig Fekete Kanári volt. Reader és Jason közel álltak egymáshoz de miután Jason "meghalt" reader visszavonult előtte viszont volt egy csók amiről sose beszéltek de akartak. Reader nem volt teljesen önmaga onnantól kezdve, hogy Jason meghalt. Viszont egy nap Dick felhívja őt és meg is hívja egy Wayne gálára ahol mindenki ott van a Young Justice csapatból, az Igazság Ligából és Tini Titánokból is. Jason is ott van, de sose ment el Readerhöz, hogy visszatért a halálból. Jason nem érezte magát késznek arra, hogy szembe álljon azzal a személlyel akit sose akart elveszteni és fordítva is igaz volt.

============================================================

T/n Crock vagyok, igen Artemis és Jade kishúga. Fekete hajam van mint Jade-nek és sötét szürke szemem mint Artemisnek emellett én vagyok a legfiatalabb. Szintén hős voltam mint Artemis. Tudtam mindent a Ligáról és a csapatól, meg is lepődtem mikor Bruce aka Batman ezeket elmondta nekem.

2013. Csatlakozás a csapathoz
Körülbelül már három éve hős voltam a mentorom pedig Fekete Kanári volt. Dinah és Artemis megengedte, hogy csatlakozak a csapathoz végre. Nagyon izgatott voltam már de nem tudtam, hogy ez lesz az bizonyos év is amikor visszavonulok.

Az egész csapat a hegyen volt mert új tag érkezik hozzájuk de senki se tudta, hogy ki az kivéve Dick.

- Gyerünk már. - mondta Dick.

- Mi a bajod Nightwing? - kérdi Robin aka Jason Todd.

- Alig várom, hogy lássam végre őt már három éve nem láttam. - mondta Dick.

- Kit? - kérdi Jason.

- Nem mondom meg. - mondta Dick vigyorogva, itt a régi csapat tagok kezdték sejteni, hogy kiről van szó. - Viszont kedvelni fogod őt Robin.

- Azonosítva, Fekete Kanári 13, Sparrow B-14. - mondta a Zéta cső.

Amint Dinah és T/n kilépet a sugár alól Dick azonnal feléjük futott pontosítva T/n felé.

- Kicsi C! - kiáltotta Dick.

- Kurvára nem. - mondta T/n.

Kanári pedig jót mosolygot a partnerén. Dick oda is ért hozzájuk de amint meg akarta ölelni T/n-ed, T/n azonnal átfordította a feje fölött Dicket aki emiatt a padlóra került.

- Utálom mikor ezt csinálod.

- Annyira gonosz vagy. - mondta hisztizve Dick.

- Te pedig tudommal tizenhét vagy Nightwing és nem öt. - mondtam gúnyosan.

DC Oneshots ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora