👣 #1 || Tim Drake/Red Robin x Reader👣

199 4 0
                                    

T/n - te neved
Hős neved - Hexgirl

Talia al Ghul és John Constantine lánya vagy. John nem tud rólad. Damian féltestvére vagy. A nevelő szüleid bántanak téged. Jó orvos vagy. Majdnem meghalsz de Dick és Jason a denevér barlangba visznek. Majd John megtudja, hogy létezel és Angliába visz magával. Majd ott újra találkoztok egy véletlen folytán a Batfamilyval.

============================================================

Múlt
Talia lefeküdt egyszer Johnal és akkor egy gyermek is megfogant. A gyerekről John nem tudott. Talia pedig egy árvaházba adta a babát a megszületése után mivel kudarcnak hitte mert lány lett. Egy igen rossz nevelő szülőkhöz került a lány.

Jelen
T/n vagyok. Az igazi szüleimet nem ismerem. A nevelő szüleim pedig nem jó emberek. Folyton csak bántanak engem már megszoktam. Nem újdonság. A mai nap se lesz egyszerűbb érzem.

Este éppen hazaértem de amint beléptem a házba egy tányér repült nekem.

- Hol voltál eddig? - kérdi a nevelőanyám.

- Iskolában mivel bent tartották az egész osztályt mert hülyék voltak a srácok.

- Nem merj hazudni nekünk. - mondta a nevelőapám.

- Nem hazudok.

Ezután egyszerre kezdtek el kiabálni egymással. Talán ma nem lesz bajom ha észrevétlenül fel tudok jutni a szobámba.

- Nem mész te sehova. - mondta a nevelőapám.

- Itt maradsz. - mondta a nevelőanyám.

- Nem. Nem akarom.

Majd futni kezdtem a szobám felé de utánam iramodtak. Sajnos lassú voltam mert a nevelőapám elkapot és levitt a földszintre.

Innentől csak késsel vágdostak össze-vissza ezek az állatoknak se nevezhető lények. Amint megunták a kínzásom a szobámba mentem miközben szédültem a vér veszteség miatt.

A szobámban pont az ilyen esetek miatt van elrejtve egy elsősegély doboz. Orvos szeretnék lenni de emellett imádom a harcművészeteket és különböző fegyvereket is. Na meg a természetfeletti dolgokat is.

Reggel már nem voltak itthon mikor suliba mentem. Helyette fájt mindenem. Egy igaz barátom van az pedig Tim Drake, Bruce Wayne egyik fogadott fia.

A suliba érve órára siettem mert külön vagyunk bontva. Majd megpróbálom elkerülni Timet. Így is tettem egész nap ebédnél viszont elkapott.

- Basszus! Tim nem is láttalak ma.

- Te valami miatt kerültél engem ma.

- Nem igaz.

- T/n.

- Tényleg nem kerültelek. A mai nap így sikerült. De nekem sajnos már nincs órám.

- Nekem se. Szóval lógjunk együtt.

Ez nem jó ötlet. Mert biztos lebukok.

- Felőlem.

Majd kiindultunk a suliból. A kapun kívül viszont Timet már várták hárman.

- Úgy látszik most dolgod lesz.

- Sajnos. Gyere bemutatlak nekik.

- Nem jó ötlet. Mi van ha utálni fognak.

- Dehogy fognak.

- Ha te mondod.

Majd a testvéreihez mentünk.

DC Oneshots ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora