👣 #1 - part 2 || Bruce Wayne/Batman x Reader👣

118 1 0
                                    

Pár hónappal később Jason visszatérte után
Nem mentem vissza eddig Gothamben mert megszületett az unokahúgom. De most valami azt súgja, hogy mennem kell. Így hát elindultam. Itt semmi se változott azóta. Az egyik utcán sétáltam mikor Dicket láttam meg, hogy egy gyereket üldöz. Majd az oszlopra köti.

- Ki az már?

- Állj meg Damian ez nem megoldás! - kiáltotta Dick. - Bárcsak itt lenne anya. Ő rá hallgatnál.

- Senkire nem hallgattok. - mondta a gyerek.

- Egyszer jövök vissza hónapokkal később és azt hallgatom, hogy két idióta veszekszik.

- Nem igaz. - mondták egyszerre.

- Komolyan Dick?

- Megmagyarázom anya.

- Ki a gyerek?

- Damian Wayne vagyok Bruce Wayne vérszerinti fia. Te meg ki a pokol vagy?

- Szóval van vérszerinti fia. Legalább ezt elmondhatta volna mielőtt elmegyek mert akkor vissza se jövök inkább.

- Nem tudott eddig róla. - mondta Dick. - Nem Bruce hibája.

- Nem érdekel. Ide figyelj rám kölyök te velem így nem beszélsz. Idősebb vagyok mint te vagy Ra's szóval csitu van neked. Remélem nem vagy olyan mint ő. Értve vagyok?

A fiú bólintott. Dick pedig megkönnyebbülten sóhajtott. Örült annak, hogy visszajött az aki anyja helyett anyja volt. Damian csak csendben gondolkodott, hogy ki lehet a lány aki még a nagyapját is ismeri és Grayson anyának hívja.

A barlangba érve mindenki ott volt.

- Itt a csomag. - mondta Dick.

- Halott vagy Grayson! - kiáltotta a fiú.

- Te most elhallgatsz és senkit nem ölsz meg vagy tényleg láttod az igazi szörnyet kölyök.

- Anya még mindig ijesztő vagy. - mondta Jason.

- Annyi idős mint ti miért hívjátok anyának? - kérdi Damian.

- Sokkal idősebb vagyok mint ők vagy apád és nagyapád.

- Lehetetlen.

- Hallottál már a Mikaelson névről?

- Igen. Nagyapa mesélt róluk.

- Én vagyok az egyikük. Az első több mint ezer éves tribrid vagyok a világon. Ami annyit tesz, hogy vámpír, vérfarkas és boszorkány is vagyok egyben.

- Az nem igaz.

- Mutasd meg neki a szemdet anya. - mondta Tim.

Megmuttam Damiannek aki csak döbbenten nézett rám. Úgy látszik lenyűgöztem őt. De a többieket is akik nem tudták, hogy mi vagyok.

- Menő ez a szem szín. - mondta Damian.

- Bruce....

- Te az én tribrid barátnőm vagy.

- Miért vagy benne ennyire biztos? Sose mondtuk ki nyíltan.

- T/n én tényleg szeretlek. Miért tűntél el hónapokra, azelőtt pedig öt évre?

- Megszületett az unokahúgom pár hónapja rá és az anyjára vigyázztam eddig. Az öt évről inkább nem beszélek jobb az úgy.

- De akkor neked is lehet gyereked ha testvérednek is lett. - mondta Dick.

- Ez bonyolult. De te kölyök edzeni fogsz velem. Mennyire fogjam vissza magam?

- Nem kell. - mondta Damian.

DC Oneshots ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora