👣 #1 || Jason Todd/Red Hood x Reader👣

290 1 0
                                    

T/n - te neved
Hős neved - Racer majd Nightingale

Wally West húga vagy. Először Racer a hős név mert gyorshajtó majd Nightingale mert elveszti a gyorsaságát. Flash összes ellensége plusz Darkside titkos fegyver Black Racer üldözni kezdik. De valahogy mindig segít az igazság liga és az igazság ifjú ligája tagjainak. Majd visszatér.

============================================================

Én T/n West vagyok Wally egyetlen egy húgicája. Szintén szélvész mert egyszerre csináltuk meg azt a kísérletet, ami miatt Barry is szélvész lett. Benne voltam az Ifjú Liga alapításában is.

Miután Dick elment helyette jött Jason a második Robin. Jó barátok voltunk talán többek is lehettünk volna. De őt a Joker megölte. Majd Bart is megjelent a jövőből, aki Barry unokája volt.

Egy küldetés alkalmával minden megváltozott az életemben. Barrynek és Ligának segítettünk. Mikor megjelentek Barry ellenségei Godspeed, Savitar, Black Flash aka Zoom, Reverse-Flash és Darkside titkos fegyvere Black Racer. Barry funti kezdett.

- Nem hagyom, hogy Barry meghaljon.

- T/n ne! - kiáltotta Bart. - Ez nem történthet meg! Te akkor meg fogsz halni!

Csak sápadtan néztek Bartra.

- Flash. Vigyázz rájuk helyettem is.

- Racer.

- Gyertek kapjatok el ha tudtok idióták.

Majd engem kezdtek elüldözni.

- Sajnálom. Szeretlek titeket!

Ezután kezdődött az éltemért a futás és védekezés. Igen gyorsabb vagyok mint Barry de ezt nem sokan tudják.

Kémlelték az egész helyet de sehol se volt egy villanás se.

- Megakadályozhattam volna ezt. - mondta Bart sírva. - Az én hibám, hogy meghalt.

- Nem a te hibád. Tudta, hogy mire vállalkozik ezzel. - mondta Barry suttogva.

- A húgom meghalt. Sose láthatom többé őt. - mondta sírva Wally.

- Nincs többé. - suttogta Dick könnyezve.

Ezután mindenki komorabb lett. T/n hologram szobra is felkerült azok közé akik az életüket adták a világért.

Pár évvel később
Néha megmagyarázhatatlan segítséget kaptak valakitől a Liga és az Ifjú Liga tagok.

Amint Jason megtudta, hogy mi történt a szerelmével sokkal veszélyesebb lett. Sokszor nézte Gotham valamelyik felhőkarcolójáról az esti ég boltot. Olyankor nyugodt volt és előjött az összes közös emléke amik T/n-del voltak.

- Sose mondtam el neki, hogy szeretem őt. - mondta Jason.

- Ő is szeretet téged. - mondta Dick. - Nem volt önmaga miután megtudta, hogy Joker megölt téged. Több hónapra letette a Racer személyazonosságot.

- Én se vagyok jól. Nagyon hiányzik nekem.

- Mindenkinek. - mondta Dick. - Damian szívesen megismerné őt azt mondta.

- Jól el lennének.

Majd Jason mosolyogva nézett a holdra. Hiszen egy ilyen napon volt az első csókjuk is. De kérdésig sose jutottak el.

Napokkal később
Gorilla Groot és társai rátámadtak Gothamben a civilekre. Ott Joker mindet élőadásban adott. A civeleket megmentette a Liga. De Red Hood is tiszteletét tette a harcban. Csak egy villanást láttak, amint megementi Damiant.

DC Oneshots ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang