👣 #4 || Dick Grayson/Nightwing x Reader👣

145 3 0
                                    

Batfamily korok....
Dick - 21 éves később 24 éves
T/n - 19 éves később 22 éves
Damian - 13 éves később 16 éves
Bruce és Alfréd - halhatatlan
Jason - 22 éves
Tim - 20 éves
Stephanie - 21 éves
Kate - 35 éves
Cassandra - 22 éves
Barbara - 24 éves

 Dick - 21 éves később 24 évesT/n - 19 éves később 22 éves Damian - 13 éves később 16 éves Bruce és Alfréd - halhatatlan Jason - 22 éves Tim - 20 éves Stephanie - 21 éves Kate - 35 éves Cassandra - 22 éves Barbara - 24 éves

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

T/n - te neved
H/sz - hajad színe
Sz/sz - szemed színed
Volt hős neved - Shadowfalcon
Orgyilkos neved - Black Angel
Új hős neved - Black Falcon.

Reader a batfamily tagja volt. Egy orgyilkos Batman egy másik halott társa. Ugyan az a múltja mint Dicknek és Bruce-nak a szemed előtt lövik le a cirkuszba dolgozó szüleidet. Joker ölt meg. Talia és Ra's feltámasztott. Majd kiképeztek. Damiannek te vagy a nővér alak aki miatt nem vesztette el az érzéseit. Majd Talia elviszi Bruce-nak, hogy vigyázzon rá. Damian pedig megkér, hogy néz körül Blüdhavenben mert egy ismeretlen sorozat gyilkos járkál ott szabadon. Nem ölsz Bruce erkölcsei miatt. Damian amit meglátja Dick fényképeit kettőtökről mindent megért. Egy súlyos sérülés után buksz le. Dick pedig alig akar hinni a szemének, hogy újra látja az egyetlen és igaz szerelmét.

============================================================

Megtámadtak minket rögtön Damianhez siettem. Nem fogom hagyni, hogy baja essen.

- TE ARROGÁNS IDIÓTA NE HARCOLJ EGYEDÜL!!

- Black örülök, hogy itt vagy.

- Damian együtt harcoljunk.

- Redben nővér.

Majd egymásnak háttal álltunk és együtt harcoltunk. Hamar legyőztük őket Damian mindegyiket megölte.

- Most ez muszáj volt. Ki lehett volna hallgatni őket.

- Kihallgatam. Slade Wilson aki egykor az Árnyak Ligájának tagja volt. Ő tört az életünkre. Megölte nagyapát is.

- Sajnálom Damian.

Majd magamhoz öleltem. Éreztem, hogy remeg.

- Csak mi ketten vagyunk nyugodtan sírj.

- Nővér ugye téged nem veszítlek el?

- Nem fogsz.

Miután Damian lenyugodott Talia keresésre indultunk, hogy megbeszéljük mi lesz tobább.

- El kell vinnem az apjához.

- Menjetek. Én maradok Talia. Tudjuk mi történik itt.

- Jösz velünk. - mondta ellentmondást nem tűrően Talia.

- Minek?

- Te vagy a fiam védelmezője és csak benned bízom.

- Mi a hátsó szándékod?

DC Oneshots ✓Where stories live. Discover now