Korok....
A 3 OC lány - 10 éves később 16 éves
Bruce és Alfréd - halhatatlan
Dick és Barbara - 32 éves később 38 éves
Jason és Cass - 27 éves később 33 éves
Tim - 25 éves később 31 éves
Damian - 18 éves később 24 éves
Stephanie - 26 éves később 32 éves
Kate - halhatatlanBruce-nak még nem volt lehetősége, hogy DNS mintát vegyen az állítólagos lányaitól. Pár hónappal később Joker újra felbukkan és meg akarja ölni Delia Qiunzelt, de Hadley, Hayley és Harley megmentik őt de súlyosan megsérülnek, aminek Harley Quinn és Méregcsók lát a Batfamilyvel együtt.
Bár később ismétli magát a történelem csak, hogy véletlenül a tizenhat éves rendőr gyakornok Hadley, Hayley és Harley rábukkan a FÉNY újabb kisérletére, ami három Flash klónt jelent avagy Wally West DNS-ét tartalmazták. A három klón azaz James West mint Turbo, Jaden West mint Nitro és Jared West mint Swift, közelebb lesznek Bruce lányaihoz azaz Hayley, Hadley és Harley avagy szerelmesek lesznek beléjük és fordítva is igaz.
============================================================
Négy hónappal később
Bruce-nak még nem volt lehetősége arra, hogy DNS mintát vegyen az állítólagos lányaitól mivel nem nagyon találkoztak velük az elmúlt hetekben.Mint minden este ez is normálisan kezdődött kivételesen Gothamben. El ne higgyétek Joker megint megszökött az Arkhamből és most a változatoság kedve miatt nem a három Qiunzel lányt akarja megölni, hanem Delia Qiunzelt akarja megölni a három lány nagynénjét.
Délután
Delia és a három lány a parkban voltak. Delia mosolyogva figyelt az unokahúgaira. Még most is sajnálta, hogy Harley és Batman ezekről lemarad, bárhogyan is nézi az ember a két vérszerinti szülő tíz évet már kihagyott a lányaik életéből. Ha őszinte akart lenni Delia akkor úgy gondolta, hogy Batmannek joga lett volna tudni már az elejétől a lányai létezését talán akkor a Sötét Lovag se lett volna annyira komor.Amire senki se számított arra, hogy hirtelen Joker megjelenik a parkban az embereivel együtt és az ártatlan embereket körbe zárták. A három lány azonnal Deliához rohant.
- Lányok maradjatok mögöttem. Rossz érzésem van Joker megjelenésével kapcsolatban. - mondta Delia komolyan.
- Delia mind tudjuk, hogy sose jó ha Joker hirtelen megjelenik. - mondta Harley.
- Általában ilyenkor kész terve van, hogy mit csinál Batman és csapata idegesítésére. - mondta Hadley.
- Valószínűleg valaki ma meghal ha Joker itt van. Már szerintem az áldozata is meg van. - mondta Hayley.
ESTÁS LEYENDO
DC Oneshots ✓
De TodoKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...