👣 #2 || Conner Kent/Superboy x Reader👣

95 4 2
                                    

A befejezés nem végleges. Csak szünetelnek a részek mert nincs ötletem egyenlőre.

 Csak szünetelnek a részek mert nincs ötletem egyenlőre

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

T/n - te neved
H/sz - hajad színe
Sz/sz - szemed színe

Reader csak véletlenül találkozik Conner Kenttel egy parkban, mikor M'gann-nel összevesznek, szakítanak és elválnak. Reader és Conner egypár lesznek, Liga és a Young Justice öt évvel később tudják meg miközben véletlenül találkoznak két gyerekkel, akik hasonlítanak Connerre.

============================================================

Mindenki tudja vagy van fogalma arról, hogy egy kapcsolat nagyon nehéz és sok megpróbáltatáson esik át. Ezt pedig Conner Kent is megértette. Főleg, hogy egyszer "meghalt" de utána összeházasodtak M'gann-nel de utána pár év múlva elváltak, mert nem voltak együtt boldogok.

Az élet igazán vicces játék, gondolta Conner. Miért van az, hogy nem tudok boldog lenni végre. Azt hittem a boldogságomhoz M'gann a kulcs de tévedtem.

Conner, Metropolis City parkjában volt. Véletlenül észrevett egy lányt egyedül ülni a padon. Conner pedig megállt a lány padjánál.

- Mi a baj haver? - kérdi a lány.

- Leülhetek melléd? Van nevem is, ami a Conner Kent. - mondta Conner.

- Igen Conner. De még mindig nem válaszoltál mi a bajod.

- Csak elváltam a nőttől akiről azt hittem, hogy ő a boldogságom kulcsa. - mondta Conner. - Mi a neved?

- T/n vagyok. Ez nem valami jó Conner, ami veled történt. - mondtam. - De van még lehetőséged mást találni akivel boldog leszel.

- Erre még nem is gondoltam. - mondta Conner.

- Meg se lepődök. - sóhajtottam. - Szóval akkor beszéljünk egymással nincs jobb dolgunk.

- Rendben de miről? - kérdi Conner.

- Ami csak eszedbe jut és nem az ex feleségeddel kapcsolatos.

Conner pedig bólintott. Ezután pedig minden féle dologról beszélt T/n és Conner. Conner pedig meglepő módon élvezte a most megismert lány társaságát. Ez a beszélgetés valami újnak a kezdete volt a két fél számára.

Pár hónappal később
Conner egyre jobban megkedvelte T/n-et és fordítva is igaz volt, legjobb barátok lettek. Ott voltak az erősebb ki nem mondot érzések. Végül Conner volt az aki elhatározta, hogy elmondja T/n-nek mit érez iránta. Mert amit Conner érzett T/n iránt sokkal erősebb volt mint M'gann-nél.

T/n már a parkban volt és nézelődött de amint meglátta Connert vigyorogva intett neki, emiatt Conner is elmosolyodott és oda sietett a lányhoz akit azonnal megölelt.

- Hiányoztál törpe. - mondta Conner mosolyogva.

- Annyira gonosz vagy Conner. - csapta mellkason T/n.

DC Oneshots ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora