T/n - te neved
Volt hős neved - SirenVisszavonult hős a reader. Kanári segédje voltál. Oliver Queen és Dinah Lance örökbefogadott lánya, csecsemő korában találtak rád majd felneveltek. Egy bevetésen a Liga elkésik és súlyosan megsérülsz pont azon a napon mikor a csapat tagja lettél volna. Jó barátok voltatok akkor Dickkel miközben Robin volt. De egyik napról a másikra eltűnttél és hős mentes életet éltél.
Majd évekkel később újra találkoztok Dickkel és barátok lesztek majd egy pár. Egyszer elrabolnak ekkor már Dick barátnője vagy. Az elrablás után szó szerint megkínoznak és ezután derül majd ki, hogy miért nem voltál bepánikolva akkor avagy megtudják a titkodat. Dickkel összevesztek majd a maga hibáztatása után elindul utánad mert te visszamentél Star Citybe. Kibékültök majd béke és erősebb a kapcsolatotok mint valaha.
============================================================
Évekkel ezelőtt, Reader 13 éves
A csapat tagja lehetek végre. Legalább többet láthatom a Madáragyat. Igen egy idős vagyok Robinnal de nem tudom ki van a maszk alatt ez fordítva is igaz. Egyedül Oliver társai tudják, hogy ki vagyok és fordítva is így van. Csak, hogy semmi se siekrül normálisan ez a küldetés se.- Énekelj kicsi Siren.
- Rohadj meg Slade.
Leköptem mondjuk ez nem tetszett neki. De engem ez nagyon nem érdekelt. Majd a hasamba vágta a katanáját. Lassan kezdet sötédeni minden de hallottam még anya sikolyát.
<Eközben a Young Justice csapatnál>
- Rob mi van veled? - kérdi Wally. - Nagyon boldognak tűnsz.
- Mert ma csatlakozik hozzánk. - mondta Dick vigyorogva.
- Ki? - kérdi Conner.
- Siren, olyan régen láttam már.
- Tényleg csatlakozik Siren? - kérdi reménykedve Artemis.
- Batman mondta. Pont küldetésen volt Fekete Kanárival mikor létrejött a csapat azért nem volt velünk.
Ezután megérkezett Batman a csapathoz. Dick azonnal elé siett a csapat követe.
- Hol van Siren? - kérdi Dick.
- Sose fog ide jönni. - mondta Batman megtörten.
- Mi történt? - kérdi Artemis.
- Slade történt elkéstünk. Nagyon súlyos sérülése van Sirennek vissza fog vonulni. Sajnálom Robin. Jól tudom hogy nagyon vártad már, hogy újra találkozzatok. Az egész a mi hibánk. - mondta Batman és elment.
- Miért pont Siren? - kérdi Robin keserűen. - Sose érdemelte ezt meg. Annyira várta, hogy megismerjen titeket.
Wally szomorúan nézte Dicket. Majd M'gann és az egész csapat ölelésbe vonta Dicket.
Évekkel később, Reader 24 éves
Normális életet éltem anya és apa nem kevertek bele a hős életbe miután Slade-nek hála lett egy igen hosszú heg a hasamon, ami örökre emlékeztetni fog arra a napra. De rendőrnek tanultam.- Szóval el szeretnék költözni Blüdhavenbe.
- Nem.
- Apa! - csattanok fel. - Nem lehet bajom már nem vagyok Siren. Tudok magamara vigyázni és szeretném elkezdeni az egyedül élést.
VOUS LISEZ
DC Oneshots ✓
AléatoireKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...