👣 #3 - Parental || Tim Drake/Red Robin x Reader👣

63 4 2
                                    

Nem valami hosszú rész és nem is olyan jó de csak ennyire volt ötletem, hogy dolgoztam ma.

A következő részt majd megpróbálom jobban megírni mint ezt.

Batfamily korok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Batfamily korok....
T/n - 4 éves
Tim - 26 éves
Jason - 28 éves
Bruce és Alfréd - halhatatlan
Dick - 32 éves
Damian - 19 éves
Stephanie - 27 éves
Kate - 41 éves
Cassandra - 26 éves
Barbara - 32 éves

T/n - 4 éves Tim - 26 évesJason - 28 éves Bruce és Alfréd - halhatatlan Dick - 32 éves Damian - 19 éves  Stephanie - 27 éves Kate - 41 éves Cassandra - 26 éves Barbara - 32 éves

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

T/n - te neved

Reader egy árva kislány, akit Tim Drake örökbefogad. A Batfamily nem tud róla csak véletlenül jönnek rá mikor Tim hosszú ideig nem jelentkezik náluk.

============================================================

Mindenki tudja, hogy mitörténik azokkal a gyerekekkel akiket elhagynak. Egyik opció az árva ház de ez se biztonságos száz százalékosan hiszen bárminek lehet reklámozni. Másik opció az utcán hagyják és túléli a gyerek vagy meghal a gyerek. Utolsó opció ami nem annyira rossz, hogy a gyereket random emberre hagyják de ez a legritkább eset.

Tim pedig csak egy véletlen őrjárat folytán éjszaka vett észre egy kislányt egy sikátorban. Tim nem értette, hogy miért is keltette fel a figyelmét egy kicsi gyerek. De Tim is követte Bruce példáját és így ő is örökbefogadta az első és egyben utolsó kislányát is. Ezután Tim életben egy új szakasz kezdődött apaként, aki egyedül neveli a lányát.

Pár hónappal korábban
Tim egy őrjárat után az egyik sikátorból halk nyöszörgést hallott emiatt odament és egy koszos kislány nézett rá ártatlanul.

- Mi a baj kicsi? - kérdi Tim.

- Semmi Red Robin.

- Nem hiszek neked. - mondta Tim. - Hány éves vagy?

- Négy. - mondta kislány.

- Ilyen jól tudsz beszélni. - mondta meglepetten Tim.

- Igen okos gyerek vagyok.

- A szüleid hol vannak? - kérdi Tim.

- Nem tudom. - mondta a lány. - Én egyedül vagyok.

- Mi a neved? - kérdi Tim.

- Nem tudom. - mondta a lány.

Nem fogom itt hagyni őt. Az életem teljesen meg fog változni de örökbefogadom a kislányt és mindenkitől megvédem őt.

- Akkor legyen T/n a neved. - mondta Tim.

- Tetszik.

- T/n van egy barátom, aki holnap szerintem örökbefogad de beszélnem kell vele róla.

- Ez komoly? - kérdi a kislány kíváncsian.

- Igen. - mondta Tim. - De előtte elviszleg a kórházban és megvizsgálnak téged, holnap pedig a barátom megy hozzád.

- Rendben.

Ezután Tim az ölébe vette a kislányt és egy kótházba vitte, ahol az ügyeletes orvos megvizsgálta T/n-et és estére bent tartotta. Tim ezek után ott hagyta.

Másnap Tim elment T/n-ért és még azon a napon örökbefogadta. Így lett egy árva lányból Tim Drake örökbefogadot lánya. De a Batfamily erről nem tudod mert Tim nem akarta.

Pár hónappal később
A Batfamily észrevette, hogy Tim már nem jelentkezett pár hónapja. Nem tudták, hogy mi is van vele.

- Menjünk el hozzá. - mondta Dick.

- Grayson, Drake nem szereti ha nem szólunk neki arról, hogy meglátogatjuk. - mondta Damian.

- De nincs jobb ötletünk. - mondta Jason.

Ezzel pedig mindenki egyet értett.

- Akkor látogassuk meg Timet. - mondta Bruce.

Így a Batfamily elindult Tim lakásához, ami Gothamben volt. De amikor Tim lakásához odaértek az ajtó mögül egy kislány és Tim nevetését hallották.

- Mióta van gyereke Timnek? - kérdi Stephanie.

- Nem tudom. - mondta Bruce. - Tim nem szólt erről.

Ezután Dick kopogot az ajtón, ami miatt azonnal csend lett a lakásában ez pedig össze zavarta a Batfamily tagjait. Végül az ajtót Tim nyitotta ki.

- Mit kerestek itt? - kérdi döbbenten Tim.

- Nem hallottunk rólad semmit pár hónapja. - mondta Dick. - Ezért itt vagyunk.

- Apa, apa! - kiáltotta egy kislány majd Tim lábának ütközött.

- Jól vagy kicsi? - kérdi Tim, miközben felvette a lányt az ölébe.

- Kőből vagy apa?

- Nem. - mondta Tim moslyogva.

- Mi a fasz? - kérdi Jason.

- Tizenöt dollár a csúnya szó miatt. - mondta a kislány miközben a kezét nyújtotta Jason felé.

- Mi a.... - mondta döbbenten Jason.

- Akkor harminc dollár ha nem adod ide most a tizenöt dollárt. - mondta a kislány komolyan, Tim pedig nagy mosollyal nézte ezt.

- Mindjárt adom a tizenöt dollárt. - mondta Jason.

Ezután Jason odaadta a pénzt, a kislány csak mosolygot. Ezen pedig mindenki meglepődött kivéve Tim, hiszen ezt ő vezette be mert sokat káromkodott az első pár napban mikor nem sikerült valami neki.

- Öröm üzletelni önnel Mr. Todd.

- Honnan tudod, hogy ki vagyok? - kérdi Jason.

- Apa mesélt rólatok. T/n Drake vagyok.

- Mindent elmagyarázok nektek ha a kisasszony lefekszik aludni este. - a Batfamily csak bólintott.

A denevérek megismerték az új család tagot és nagyon szerették őt. Este pedig Tim mindent elmondott arról, hogy is került hozzá T/n a lánya. Mindenki büszke volt Timre, hogy örökbefogadta a kislányt.

Bár ebből következik, hogy sok minden történt T/n-del az évek alatt miután Tim lanya lett, főleg a kaja csaták, a csíny háborúk a Wayne kastélyban és hasonló dolgok. A Batfamily férfi tagjai minden fiútól óvták a legkisebb denevért pedig ekkor még csak hat éves volt.

A lány ismerte a családja titkát. Viszont a négy éves kislány felnőtt és gyönyörű volt. Minden fiú oda volt érte a középiskolában. De valamilyen furcsa okból az a fiú, aki szerelmet valott Tim egyetlen lányának másnap rá se mert nézni T/n-re.

Gondolom apa és a többiek ráijesztettek szegény fiúra. Remélem egy nap megtalálom azt a fiút akinek lesz elég bátorsága szembe szálni apával és a többiekkel. De így szeretem a családomat.

DC Oneshots ✓Where stories live. Discover now