👣 #4 || Jason Todd/Red Hood x Reader👣

140 2 0
                                    

T/N - te neved
H/sz - haj szín
Sz/sz - szem szín
Hős neve - Nightingale
Álneve - Homra

Reader is a Betyárok tagja lett egy véletlen folytán nem nagyon tudták, hogy ki ő. Csak annyi volt a dolga, hogy segített ha rosszul sült el egy küldetés és megsérült valaki. Az igazi kiléte pedig titok volt.

Alfréd Pennyworth unokája volt szintén a Wayne kastélyban élt Jason kivételével mindenki tudta, hogy ki ő. Szerelemes volt Jasonbe de sose mondta el neki viszont, Roy és Kori tudták mégis csak a legjobb barátai voltak. Bizarro és reader jó barátok voltak szinte testvérek.

Artemis egy amazon volt, hát vele nem volt jóban. Majd reader összetörik végleg miután Jason bejelenti, hogy egy pár Artemisszel. Elhagyja a csapatot. Mindenki aggódik érte mert csak úgy eltűnt. Csakhogy összefut Jokerrel és bandájával is. Egy nap viszont reader segítségére lesz szükségük.

============================================================

Hogy is kerültem a Betyárokhoz roppant egyszerű csak véletlenül mert nem tudták, hogy ki vagyok a sebeiket pedig el kellett látni ha valami rosszul sül el. Tudtam a Betyárok igazi nevét de a sajátomat sose mondtam el nekik. Roy tudta, hogy ki vagyok.

- Homra kellene a segítséged! - kiáltotta Jason.

- Mit csináltál már te idióta?

- Semmit!

- Ja persze én pedig nem vagyok itt.

- Mint a házasok. - mondta Roy vigyorogva.

- Fogd be Harper vagy képen töröllek.

- Sose fogsz megváltozni.

- Ne csodálkoz ennyi ember mellett.

- Ismered Roy? - kérdi Jason.

- Persze, hogy ismerem Homrát. Viszont az gáz, hogy pont te nem ismered őt Jaybird.

- Harper fel akarsz idegesíteni? - néztem rá csúnyán.

- Eszem ágába sincs.

- Akkor jó. - mondtam elégedetten.

Ezután semmi érdekes dolog nem történt velünk. De ez megváltozott az egyik este.

- Bejelentésem van. - mondta vigyorogva Jason.

- Mi már? - kérdi unottan Roy.

- Én és Artemis egy pár vagyunk.

Összetörtem. De ez nem meglepő mert sose mondtam el Jasonnek, hogy érzek iránta pedig ismerem egy ideje ha ő nem is tudja ki vagyok. Roy és Kori csak csendben és szomorúan néztek rám. Bizzaro is rám nézett mintha tudná, hogy valami történik velem. De ez elkerülte a szerelmesek figyelmét.

- Gratulálok. - mondtam hamisan mosolyogva.

De ez csak Roynak és Korynak tűnt fel. Nem újdonság. Ezek után mindenhol csak azt láttuk négyen, hogy Jason és Artemis falják egymást azért Roy és Kori sose volt ilyen. Egyik este pedig Jason beszélni kezdet.

- Homra rajtad kívül, mindenkinek el kell mennie erre a veszélyes küldetésre. - mondta Jason.

Csak bólintottam nem nagyon beszéltem vele a hír után. Bár tudtam, hogy nem tetszik neki de így járt. Legalább eltudok szökni innen ha elmennek Roy és Kori tudja, hogy miért. Még Bizzaro is megértette, hogy nem érzem jól magamat már itt.

Majd ezután Jason elmondta a tervet és elhagyták a házat. Megvártam még a közelből is eltűnnek. Majd az összepakolt cuccaimat elhoztam a szobámból és elhagytam a biztonsági házat az ajtón keresztül.

DC Oneshots ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora