👣 #7 || Dick Grayson/Nightwing x Reader👣

93 3 0
                                    

T/n - te neved
K/n - keresztneved
V/n - vezetékneved

Reader és Dick már két éve egy pár és Blüdhavenben élnek. Reader tud mindenről arról, hogy Dick egy hős mivel nincs titok kettejük között és a Batfamilyról is tud. Dick egy telefon hívást kap aminek a lényege egy vacsora amire hivatalos ekkor fogják megismerni readert a batfamily. Mindenki kedveli a Batfamilyból. Egy kicsi nézett eltérés történik benne de utána minden jó lesz.

============================================================

Csak egy közönséges este semmi több el ne higgyétek én K/n V/n vagyok. Dick Grayson barátnője vagyok már két éve és tudok Dick másik életéről na meg a családjáról is mert elmondta nekem az igazat.

- Itthon vagyok T/n! - kiáltotta Dick a Nightwing jelmezében, amint az ablakon bejött.

- Remélem, hogy egy karcolásod sincs Dick.

- Jól vagyok kicsim.

- Akkor jó a konyhában vagyok.

- Azonnal ott vagyok.

- Csak ha levetted azt a jelmezt magadról.

- Értettem asszonyom.

- Csak menj és öltöz át Dick itthoniba.

Majd halottam a lábdobogást Dick elment átöltözni. Percek múlva pedig két erős kar ölte át a derekamat, ezért megfordultam és megcsókoltam Dicket.

- Hiányoztál Dick.

- Te is nekem kicsim.

Majd Dick meg akart csókolni mikor megszólalt a telefonja.

- Ki az a barom aki ilyenkor hív. - bosszankodik Dick.

- Csak vedd fel a telefont Dick.

- Remélem jó oka van az illetőnek. - morogja Dick miközben a kezemet fogva maga után húz.

- Ne legyél már ennyire mogorva azt hagyd meg Damiannek és Bruce-nak.

Dick ezen elmosolyodott. Majd a kezébe vette a csörgő telefont Dick.

- Bruce az.

- Vedd fel. Lehet valami baj van.

- Tudom.

Dick pedig kihangosítva vette fel a telefont persze a Denevér barlangba is ki volt hagosítva a hívás mert az egész Batfamily ott volt.

- Mit akarsz ilyenkor Bruce?

- Semmi érdekeset Dick csak talán ideje lenne, hogy haza látogass egy kicsit. Régen láttunk már téged.

- Én megmondtam, hogy látogass haza de idióta! - kiáltottam dühösen Dickre.

- Kicsim esküszöm, hogy véletlenül elfelejtettem.

- Grayson ajánlom, hogy látogass haza a családodhoz a napokban vagy különben három hónap az ítélet.

- Nem akarok három hónapig a kanapén aludni nélküled. Ígérem holnap haza látogattok. Csak ne zavarj a kanapéra.

A barlangban lévők is hallották az ismeretlen női hangot de jót szórakoztak a páron.

- Dick ki van veled? - kérdi Bruce.

- Még vonalban vagy Bruce? Mennyit hallotatok?

- Igen vonalban vagyok és mindent hallottunk.

DC Oneshots ✓Where stories live. Discover now