👣 #3 - part 2 || Wally West/Kid Flash x Reader👣

72 2 10
                                    

T/n - te neved

============================================================

Wally és csaj akivel megcsalt két hónappal később szakítottak miután megtudtam az egész Wally általi csalás dolgot.

2018. augusztus 22.
Bart aggódott, hogy nincs valami rendben az idővonalal mert még nem találkozott három bizonyos emberrel azaz T/n-del és az ikrekkel.

- Bart mi a baj? - kérdi Artemis.

- Valami nincs rendben.

- Miért? - kérdi Dick.

- T/n és az ikrek hol vannak?

- Ne aggódj nincs semmi baj. - mondta Artemis. - T/n és az ikrek életben vannak csak még nem találkoztál velük eddig.

- Milyen T/n és az ikrek? - kérdi Wally kíváncsian.

- Neked ahhoz semmi közöd Wally. - mondta Artemis komolyan.

- Mi az isten történt T/n-del az elmúlt négy évben? Mert az utolsó amit tudunk róla, az hogy majdnem elüti egy kocsi.

- Tévedsz Wally. - mondta Bart. - Mert Artemis és Dick többet is tudnak róla.

- Jól van? - kérdi M'gann.

- Igen jól van és boldogan éli az életét Wally nélkül. - mondta Artemis.

- Négy évvel ezelőtt T/n felől kettővel több szívdobogást hallottam aznap. - mondta Conner.

- Mi? - kérdi döbbenten M'gann. - Miért nem montad eddig?

- Elfelejtettem miután majdnem láttam a halálát akkor T/n-nek. - monta Conner.

- Kettővel több szívdobogás T/n felől. - mondta Wally értetlenül majd sápadtabb lett. - Ez csak akkor lehetséges ha terhes volt akkor.

- Mi a baj Wally kicsit sápadt vagy? - kérdi Cassie.

- Terhes volt tőlem és nem is tudtam róla. Én annyira elbasztam vele. - fogta a fejét Wally idegesen és járkált közben.

- Igen Wally, T/n terhes volt és meg is szülte az ikreket. De neked nem akarta elmondani. - mondta Artemis.

- Jogom van tudni róluk. - mondta Wally.

- Volt jogod még meg nem csalatad őt, pontosan öt évvel ezelőtt. - mondta Artemis.

- Te megcsaltad T/n-et? - kérdi döbbenten Will, mert ő is ott volt akkor. - Annyit harcoltál azért, hogy a tiéd legyen és eldobtad mint egy játékot három év után?

- Igazi idióta voltam akkor jó! Tisztában vagyok vele, hogy elbasztam azzal a lánnyal akiért annyit küzdötem! Akit még mindig szeretek! - kiáltotta Wally.

- Még is megcsaltad pedig T/n szeretett téged. - mondta Artemis. - Ha szereted volna ez nem történik meg.

Bár T/n még mindig szeret téged gondolta Artemis.

Majd hirtelen a Zéta cső megszólalt ahonnan Barry, T/n és az ikrek léptek ki. Elhallgott a csapat.

- Miért vagyunk itt Barry?

- Beszéljetek.

- Nem. Most haza megyek. Nem vagyok kíváncsi Wallyra.

Indultam volna a cső felé mikor hirtelen, bizonyára Bart állt ellőttem.

- Tényleg ti vagytok azok. - mondta Bart döbbenten. - Bart Allen vagyok, Barry unokája.

- Hallottam már rólad. Én T/n Hol vagyok, ők pedig Willy és Wendy.

DC Oneshots ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin