👣 #8 || Dick Grayson/Nightwing x Reader👣

120 4 0
                                    

T/n - te neved

Reader és Dick legjobb barátok. De egy este Dick hirtelen beállít readerhöz mert a barátnője megcsalta őt. Ezzel nem is lenne probléma de reader szerelemes Dickbe és sose mondta el neki. Dick is is szerelemes a readerbe de nem mondta el neki. Ezért is randizott olyan sok lánnyal hátha elmúlnak az érzései a reader iránt de nem sikerült ez akkor ki is derül amikor hirtelen beállít a readerhöz. Majd együtt töltik az estét és kiderül minden azaz a kettejük igazi érzései egymás iránt. Reader tud a hős dologról. Egy pár lesznek.

============================================================

T/n Crock vagyok, igen Artemis Crock és Cheshire Crock kishúga de én nem vagyok hős, se bűnöző de tudok róluk. A legjobb barátom az Dick Grayson amióta először találkoztam vele Artemisen keresztül. Annyi a problémám, hogy szerelmes vagyok már évek óta Dickbe de sose mondtam el neki mindig volt valamilyen barátnője én pedig nem érek fel velük. Artemis pedig tisztában volt ezzel, hogy szeretem Dicket még Wally is tudta de nem mondta el senkinek se. Cheshire is tudta hiába nincs velem így is véd minket távolról és még Liant a lányát is.

Éppen késő este a nappaliban ültem mikor hirtelen kopogást hallottam a bejárati ajtómból.

- Oké kell a baseball ütőm mivel nem vártam vendéget mára.

Majd óvatosan az ajtóhoz mentem és kirántottam azonnal ütni akartam az ütővel de azt megálltották.

- Én is szeretlek T/n.

- Mi a szarért vagy itt ilyenkor Grayson? Nincs vele bajom de elmondhatnád.

- Először beengednél utána beszélek.

- Gyere. Foglalj helyett.

- Köszönöm.

- Kell valami innivaló Dick?

- Egy tea jól esne.

- Mindjárt hozom.

Majd a konyhába mentem. Vajon mi történt vele mert csak akkor szokott így hirtelen megjelenni. Majd oda is raktam a teát főni.

- A halálom leszel egyszer Dick. - suttogtam magam elé halkan.

Majd a tea főző fütyüni kezdet. Majd két bögrébe öntötem a tea felét és a nappaliba mentem ahol egy megtört Dicket láttam. Majd az asztalra raktam a két bögrét és azonnal Dick elé guggoltam és meg fogtam az arca két oldalát.

- Mi bánt ennyire Dick?

De nem válaszolt csak maga felé húzott így a mellkasán feküdtem.

- Dick kérlek válaszolj. Mi a fene történt veled?

- Megcsalt Angela. - mondta megtörten Dick. - Láttam egy másik sráccal abban az ágyban ahol együtt aludtunk de nem vettek észre engem.

- Mondtam, hogy vigyázz vele nagyon.

- Hallgatnom kellett volna rád T/n.

- Nem a te hibád Dick. Oké? Itt vagyok neked mint eddig is.

Dick szorosabban ölelt magához.

- Hálás vagyok érted. - suttogta Dick. - És csak nem is tudsz róla, hogy mennyire is igazából.

- Mindig itt leszek neked. Megígértem. Én is hálás vagyok érted nagyon.

Majd egymás szemébe néztünk és közelíteni kezdtünk egymás ajkaihoz mikor megszólalt Dick telefonja. Én leszálltam Dickről és távolabb mentem tőle. Basszus annyira hülye vagyok nem szabad ilyenkor kihasználni őt mert nekem jobban fog fájni mint neki.

DC Oneshots ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant