👣 #6 - part 2 || Jason Todd/Red Hood x Reader👣

92 2 7
                                    

T/n - te neved

============================================================

Lian egyfolytában az ajtót nézte hátha láttja a két nagynénje érkezését. Pár perc múlva a tíz éves kislány észrevette, hogy az ajtó kinyílt és ott volt a két nagynénje és Wally. Lian azonnal oda futott és már csak ez vette észre minden hős és követték a lányt, az ajtóban pedig meglátták a triót.

- T/n! - kiáltotta Lian.

- Lian rég láttalak már.

- Nem jársz hozzánk. - mondta duzogva Lian.

- Sajnálom Lian. De megpróbálok innentől. Mit szólsz hozzá?

Lian pedig azonnal bólintott, a hősök pedig nagyon döbbenten nézték a tizenkét éve látott lányt.

- Tényleg itt van. - mondta Dinah szipogva miközben a társát nézte. - A tizenhárom éves lány már felnőtt és nem láttuk azt.

- Lemaradtunk arról, hogy lássuk felnőni őt. - mondta Bruce egy szomorú mosollyal.

~Reader szemszöge~
Lian megfogta a kezemet és ismerős arcok felé kezdet vinni. Őszintén szólva megöregedtek egy kicsit de ez nem meglepő tizenkét év alatt.

- Ó csak nem a régen látott másik sógornőm. - mondta Will vigyorogva.

- Fogd be Harper. Nem is értem, hogy lehet Lian a te lányod.

- Én is szeretlek T/n. - mondta vigyorogva Will.

- Én meg nem szeretlek. - mondtam szarkasztikusan.

Igen mindenki jót mulatott ezen a kicsi beszélgetésen. Hiányzott nekik a lány.

- Ó, ami titeket illett nem vagytok ti már nagyon öregek. - néztem vigyorogva az Igazság Liga tagjaira.

- Te kis.... - sziszegte Oliver.

- Kedves ember.

- Minden vagy csak kedves nem. - mondta Hal.

- Kérelek még mindig fiatalabb vagyok mint te öreg Hal Jordan.

- Kinyírlak. - mondta Hal miközben megpróbált elkapni, de kikerültem ezeket a próbálkozásait, még tűsarkúban is gyorsabb vagyok mint ő.

- A végén becsipődik a derekad. - néztem rá gúnyosan.

- Hagyjátok abba. - mondta Bruce miközben mosolygot.

- Őszintén szólva te is öreg lettél Bruce. - néztem rá komolyan miközben vigyorogtam.

Bruce semmit se mondott de hirtelen magához ölelt amin meglepődtem de mindenki más is rajtam kívül.

- Hiányoztál. - mondta Bruce.

- Enged el őt Bruce. Én is meg akarom ölelni őt. - mondta Dick duzogva.

Csak ez nem történt meg mert hirtelen kirántottak Bruce öleléséből.

- Mi a franc? - kérdem miközben az illetőre néztem. - M'gann. - néztem rá és folytak a könnyei. - Ne sírj M'gann mert Conner kinyír engem.

- Nem fog. - mondta M'gann. - Hiányoztál mindenkinek még neki is.

- Sajnálom.

- Nincs semmi baj, megértettük mit miért is tettél. - mondta Barbara.

Jobb ha most beszélek vele, gondolta Jason. Inkább minnél hamarabb legyünk túl ezen.

Majd valaki megköszörülte a torkát abba az irányba néztem. És az ismerős zöld szemeket láttam amit azonnal felismertem.

DC Oneshots ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora