T/n - te neved
T/n-kb - te neved kezdő betűje============================================================
2025. December 01.
Dick születés napja. Nappal minden jól ment a Wayne kastélyban. Este viszont minden megváltozott miután mindenki visszatért az őrjáratból, mert Tim és Barbara végre megtalálta a jelentést és fetörte ami az ikrek születéséről szólt de nagyon fura volt számukra a név.- Miért lenne egy egyszerű jelentés neve ez? - kérdi kíváncsian Jason.
- Élet és Halál. Anya és Gyerekei. Két élet ajándéka és három élet majdnem tragédiája. T/n-kb.R. és J.G. és M.G. - olvasta fel Dick.
- Mi ez a név? - kérdi Damian értetlenül.
- Ki fogja felolvasni? - kérdi Stephanie.
- Majd én. - mondta Bruce, de mindenkinek rossz érzése lett.
" Tudom, hogy aki ezt látja furcsálja ezt a nevet de meg van az oka, hogy miért is ez. Itt a kórházban mindenki tudja ennek a jelentését. Én lennék a doktor Samuel Booth aki írja ezt a jelentést nehéz szívvel és fájdalommal de végén meg fogja érteni bárki ezt.
Minden akkor kezdődött mikor Kyle Rayner, Hal Jordan, John Stewart és Guy Gardner berontott a kórház ajtaján 2021.03.01-én az eszméletlen
T/n Raynerrel. Ezután pár kiabálás után átvettük az eszméletlen lányt. Órákkal később derült ki, hogy kereken három hónapos terhes T/n Rayner de rajta se látszott akárcsak az édesanyján az ötödik hónapig. A terhessége alatt kiderült, hogy T/n Rayner egy kislányt és kisfiút hord a szíve alatt. A szülés napjáig szépen elkezdet fejlődni T/n Rayner hasa, ami szintén nem volt meglepő az édesanyja után.2021.08.24. a szülés napja. Minden normálisan ment a szülés végéig de aztán egy skizofrén késes férfi berontott a szülőszoba ajtaján. Azonnal megtámadta a nem régen szült nagyon fáradt T/n Raynert, aki nem tudta magát megvédeni hiszen gyenge volt két gyerek világrahozása miatt. A férfi tizenöt kés szúrást adott T/n Raynernek aztán a két gyerek irányába fordult akik ekkor Hal és John kezében voltak, azonnal feléjük kezdet elfutni azt kiabálva, hogy a két gyerek és az anya a sátán küldöttei. De a férfi sose érte el a két gyereket mert Guy és Kyle rá ugrottak és a földön tartották még a legerősebb altató beadta a kolléga neki.
T/n Raynert ezek után azonnal elkezdtük megműteni ott helyben mert a halál szélén volt. A műtése hat órán keresztül tartott mert mélyek voltak a sérülések a hasán de egy fontos szervet se talált el az elmebeteg férfi. Viszont T/n Rayner szíve ötször állt le. Azt hittük elveszítjük őt és gyerekek sose ismerhetik meg az édesanyjukat. De T/n Rayner nem adta fel túlélte az egészet. A műtét vége után pár perccel később felébredt és az volt az első, hogy a gyerekeit kereste, azonnal pánikba esett mikor nem találta őket a szobában majd a bátyja Kyle fogta le és nyugtatta meg. Utána Kyle intett Johnnak és Halnak akik a kezükben tartották az akkor hat órás újszülötteket. Ők ketten azonnal T/n Rayner mellkasára rakták a gyerekeket akik azonnal mély álomba merültek.
Így született meg John Grayson és Mary Grayson, T/n Rayner és Dick Grayson két gyermeke ként. Ez volt a nap is amikor T/n Rayner majdnem meghalt, a kislány aki huszonnégy évvel ezelőtt született nálam. Ők hárman lesznek a kórházunk fénye és reménye mindig és örökre."
A barlangban néma csend volt mindenkinek folytak a könnyei.
Dicknek azért sírt mert apa lett és majdnem elvesztette azt az embert akit tényleg igazán szeret.
ESTÁS LEYENDO
DC Oneshots ✓
De TodoKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...