👣 #2 || Damian Wayne/Robin x Reader👣

141 6 4
                                    

Korok....
Damian Wayne - 19 éves
Jon Kent - 17 éves
Reader - 16 éves

Damian Wayne - 19 évesJon Kent - 17 évesReader - 16 éves

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

T/n - te neved

Reader Jon Kent kishúga egy évvel fiatalabb, akinek nincs Kriptoni ereje mert Lex Luthor valamit beadott Lois Lane-nek amikor a kilencedik hónapban a szülés előtti napokban járt. A baba az életét vesztette volna de ez nem történt meg mert a Kriptoni génjei megmentették az életét. Majd idősebb korába találkozik Damiannel és a Young Justice csaptának tagjaival reader tud a hős dologról.

============================================================

T/n Lois Kent vagyok. Clark Kent és Lois Lane legkisebb gyereke. Egy bátyám van ő Jon Kent. Apa és Jon hősök, apa Superman még Jon Superboy. Nekem nincsenek meg az erőim úgy mint Jonnak de azok nélkül is jól el vagyok. Ennek egy ember az oka még pedig Lex Luthor mert valamit beadott anyának mikor a kilencedik hónapban járt velem.

A Kent farmon vagyunk anyával mert apának és Jonnak dolga van az Őrtoronyban a Ligával. Ugyan én még nem voltam a Toronyban de Jon sokat mesélt róla és persze ismerem a hősöket is.

- Hé, anya szerinted mit csinálnak most apáék ott fent?

- Nem tudom kicsim. - mondta anya. - Valószínűleg amit általában csinálnak életeket mentenek és edzés a Young Justice csapatnak.

- Értem. Mit tudok segíteni neked most anya?

- Gyere süssünk sütit. - mondta anya.

Ezután anya és én a konyhába foglaltuk el magunkat még haza nem jön apa és Jon.

<Őrtoronyban>
Egy kicsit rosszul sült el a Young Justice csapatának a küldetése. Mivel Jon el lett kábítva és senkinek se engedni, hogy ellássák.

- Merre van? - kérdi Jon.

- Ki? - kérdi Damian.

- Ő.

- Kire gondolsz Kent? - kérdi Damian.

- Ő. Csak őt akarom most látni. - mondta Jon.

- Aludj Kent. - mondta Damian.

- Nem ameddig ő nincs itt. És nem tudom, hogy ő biztonságban van. - mondta Jon.

- Maradj itt az ágyban Kent. Beszélek apáékkal hátha ők tudják kire gondolsz ő által.

Damian pedig elhagyta a gyengélkedőt és az irányító terembe ment, ahol mindenki más ott volt.

- Mi a helyzet Damian? - kérdi Bruce.

- Jon egy folytában csak annyit mondot, hogy őt keresi, aludni se fog még nem látja őt és nincs biztonságban ő. Nem értem kire gondol. - mondta Damian. - Ez pedig idegesít mert mindent elmond nekem de ötletem sincs ki lehet ő.

DC Oneshots ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang