Korok....
Bruce és Alfréd - halhatatlan
Dick és Jack - 22 éves később 24 éves
Barbara és Reader - 21 éves később 23 éves
Jason és Cass - 17 éves később 19 éves
Tim - 15 éves később 17 éves
Damian - 8 éves később 10 éves
Stephanie - 16 éves később 18 éves
Kate - halhatatlan
Kori és Ava - 22 éves később 24 évesT/n - te neved
Jack, Redwing néven lesz hős. De feltűnnek a Tamaran nevű bolygó iker hercegnői is Koriand'r/Kori mint Starfire és Lavand'r/Ava mint Sunfire, Kori az idősebb iker még Ava a fiatalabb iker. Ezután nem sokkal később Jack és Reader, Dick és Barbara egy pár lesz.
(Tudom, hogy Dicknek nincs testvére de itt lesz egy OC egypetéjű fiatalabb fiú ikertestvére.)
A dőlt és vastag betű itt egy videóban zajló beszélgetést jelent most.
============================================================
2018. Augusztus 10. Nappal Happy Harbor
Egy hónap telt el a Fény támadása óta, Barbara és én össze költöztünk. Jacknek az egész Liga megbocsátot és a Batfamily tagja lett Redwing néven, Dick és Jack kapcsolata ugyan olyan szoros volt mielőtt eltűnt. Jack a Young Justice tagja is lett. De Barbara és én eltávolodtunk a Grayson ikrektől.Ma Barbara és én csajos napot tartottunk Happy Harbor-ban. De arra nem számítottunk, hogy mi is fog történni ma a szemünk előtt. Barbarával elhagytuk a bevásárló központot, amikor hirtelen a Young Justice csapata jelent meg és a robotokat akarták megölni, ami két lányt üldözöt. De a két lány valami zöld sugarat lőtt rájuk és elpusztultak a robotok. Odamentünk a Young Justice-hoz.
Ezután csak azt láttuk Barbarával, hogy hirtelen a két lány megcsókolja Dicket és Jacket.
- Kik vagytok? - kérdi Dick miután a lány elvált tőle.
- Koriand'r vagyok az idősebb iker és a Tamaran bolygó hercegnője vagyok. Csak hívj Korinak.
- Lavand'r vagyok a fiatalabb iker és a Tamaran bolygó másik hercegnője vagyok. Én csak Ava vagyok.
- Hé, Barb csak szerintem mutatta túlsokat a ruha rajtuk. - suttogtam Barbarának.
- Igazad van. - súgta vissza Barbara.
Conner pedig csak mosolygot a két lányon, Conner és Young Justice imádta a tüzes duót.
- Mi lenne ha a csapat tagjai lennének? - kérdi Jack.
- Beszélni kell a Ligával emiatt. - mondta Dick - De szerintem engedni fogják.
- Milyen csapat? - kérdi Kori.
- Szuperhős csapat. - mondta Artemis. - Young Justice a nevünk. A gonoszok ellen harcolunk.
- Nekem tetszik. - mondta Ava.
VOCÊ ESTÁ LENDO
DC Oneshots ✓
DiversosKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...