👣 #2 - Parental || Bruce Wayne/Batman x Reader👣

92 2 0
                                    

T/n - te neved

Reader ugyan úgy néz ki mint Damian azaz fekete haj és zöld szem. Reader kedvesebb mint Damian. Reader Damian ikertestvére 3 éves korában elrabolják. Kiképzik. Majd 13 éves korába találkozik Damiannel, Bruce-szal, Taliával és a Batfamilyval. Jokert elkapja és leveri az embereit. Majd Jokerrel beszélget még oda nem ér Batman, Robin és Talia. Talia azonnal elkezdi felismerni a lányát. A barlangban pedig egy teszt miatt kiderül, hogy ő tényleg Bruce lánya.

============================================================

10 évvel korábban
A Végtelen szigeten senki se tudta, hogy a legrosszabb dolog fog megtörténni. Két három éves gyerek játszott a kastély udvarán együtt. De minden megváltozott amikor megtámadták őket. A kisfiút megmentették. De kislányt nem tudták mert sajnos későn vették észre, hogy a eltűnt minden nyom nélkül.

Talia ezután óvta Damiant ahogy csak tudta elkezdték kiképezni nagyon fiatalon. De Talia és Ra's sose nyugodtak bele, hogy T/n-et elrabolták. Megesküdtek, hogy megtalálják és megölik azt aki elvette tőlük a fiatalabb gyereket. Ráadásul Ra's nagyon szerette az egyetlen egy lány unokáját.

Amint Damian öt éves lett elmondták neki, hogy volt egy húga akit elraboltak. Sose titkolták előle és Damian se felejtette el sose az ikerhúga arcát.

Damian és Reader 13 évesek
Luthor volt aki elrabolta a Démon fejének az unokáját három éves korábban.

A lányt négy éves kortól elkezdték kiképezni és tanítani. Néha ha engedetlen volt megkínozták de sose tört meg. Meglepő módon gyorsan tanult. Akik részt vettek a lány nevelésében mind sajnálták mert nem érdemelte ezt. De Luthor nem mert rajta kísérletezni félt, hogy a lánynak lesz ereje akkor megöli őt.

T/n nem nagyon emlékeztet a családjára mivel nagyon kicsi volt amikor elrabolták egyedül egy kisfiúra emlékezet másra nem.

De T/n-et se kellett félteni egy eszes gyerek volt. Bármit eltudot vezetni. Tizenhárom évesen pedig sikeresen kiszabadult Luthor fogságából és Gothambe ment oda hívta a szíve.

T/n-en bérgyilkos ruha volt és egy dominó maszk ami eltakarta az arcát. Gothambe érve rögtön tudta, hogy megszökött Joker.

- Ideje szórakozni. Kapjuk el a bohócot.

T/n ezután elindult mert nem volt nehéz kitalálni hol is van a Joker. Egy ékszer boltban volt és gyémántot akart lopni.

- Klisés nem gondolod?

- Te Basty új társa vagy? - kérdi Joker.

- Semmi közöm hozzá. Viszont nem szép amit most csinálsz. Ezért inkább segítek egy kicsit a denvérnek mert unatkozom.

- Gyere elő te kis mocsok. - mondta Joker.

- Előtte van egy kicsi dolgom.

Majd egyesével észrevétlenül kiütöttem Joker embereit és megkötöztem őket.

- Te jösz.

- Merre vagy?

- Mögötted. - suttogtam majd leütöttem Jokert.

Majd kivonszoltam őket egy lámpa oszlophoz és oda kötöztem őket. Sajnos Joker eszméletlen volt de pofon vágtam és felébredt.

- Baszki! - káromkodott Joker.

- Nyelv! - csattantam rá.

- Ijesztő vagy. Pedig még csak egy kölyök vagy.

- Te meg egy idióta Jojo. Mesélj valami vicceset vagy történetet. Mert legalább fél óra mire ideérnek.

DC Oneshots ✓Where stories live. Discover now