(☞ ಠ_ಠ)☞ A történet a Föld 16-on játszódik. Itt már Damian is a Batfamily tagja lesz.
(☞ ಠ_ಠ)☞ Nem tudom, hogy miért de már nagyon szerettem volna publikálni ezt a rész és a második részét is.
Korok....
Bruce és Alfréd - halhatatlan
Dick és Jack - 22 éves
Barbara és Reader - 21 éves
Jason és Cass - 17 éves
Tim - 15 éves
Damian - 8 éves (a részben nem szerepel de itt hagyom)
Stephanie - 16 éves
Kate - halhatatlan
Kori és Ava - 22 évesT/n - te neved
Hős neved - NightingaleJack Grayson bűnöző neve először Rebel, utána Red X.
Jack Grayson hős neve - RedwingJack Grayson teljes neve Jacob Andrew Grayson OC fiatalabb iker testvére Dicknek, Slade elrabolta őt de Bruce sose találta meg. Jack Red X néven lett ismert a bűnözők és hősök között. Bár Jack sose számított arra, hogy tizenhárom éves korától kezdve érdeklődni fog Wally West kishúga iránt, aki nem szélvész de hős, ő pedig bűnöző.
Reader Wally West kishúga azaz vörös haj és zöld szem, hős neve Nightingale és a mentora Batman volt. Reader se számított arra, hogy bele fog szeretni a Red X nevű bűnözőbe, ahogy Red X is beleszeret a Nightingale nevű hősbe.
Egy harc után derül ki, hogy Red X nem más mint Dick iker öccse. Majd egy másik harc alkalmával, amikor reader megsérül akkor fog észhez térni Jack.
(Tudom, hogy Dicknek nincs testvére de itt lesz egy OC egypetéjű fiatalabb fiú ikertestvére.)
============================================================
Minden akkor kezdődöt amikor Tony Zucco megölte John Graysont és Mary Graysont, Dick és Jack szeme előtt haltak meg a szüleik. Bruce Wayne örökbefogadta a két fiút, de Slade Wilson elrabolta Jacket és irányítani is tudta őt egy csíp miatt.
ESTÁS LEYENDO
DC Oneshots ✓
De TodoKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...