Evelin210-nek szeretném ajánlani ha még nem olvasta ezt a részt. Mert egy évvel ezelőtti kérdésre itt a meglepetés.
(☞ ಠ_ಠ)☞ Őszintén szólva, pénteken akartam közé tenni ezt a részt de nem sikerült megírnom addigra.
(☞ ಠ_ಠ)☞ #4 Parental - Bruce Wayne/Batman folytatása, de nem fog az első rész alá kerülni, mert a hangsúly itt most Kalduron van.
T/n - te neved
Hős neved - Bat Avenger
H/sz - hajad színe
Sz/sz - szemed színeReader már két éve, hogy újra a Batfamily tagja lett és a Ligához is csatlakozott. A "testvérei" mind szeretik őt és fordítva is igaz. A Young Justice tagjait is eddzi néha. Bruce-nak is sokat segít a Wayne Tech-nél. Viszont egy nap Kaldur és Reader véletlenül találkoznak egy este a Őrtoronyban és beszélgetni kezdenek, ami miatt lassan megváltozik köztük a kapcsolat avagy szerelmesek lesznek egymásba.
============================================================
Két év telt el mióta újra a Földön vagyok a nevem T/n Wayne, Bruce Wayne legidősebb örökbefogadott gyereke. Csatlakoztam az Igazság Ligához is.
A testvéreimmel szeretjük egymást és ennek apa is örül. Bár néha a testvéreim összevesznek, akkor hirtelen a Wayne kastély csata mezővé válik és romokban állna ha nem lenne apa, én és Alfred.
Apának szoktam segíteni a Wayne Tech-nél és eddzem néha a Young Justice tagjait, de még egyikőjük sem tudott megverni nagy csalódotságukra. Bár nem sok esélyük lenne rá, hiszen egy idegen bolygón harcoltam évekig és ott sokkal erősebbé és gyorsabbá váltam.
<Őrtorony>
Egy este az Őrtoronyban voltam és ott segítettem apának. Bár arra nem számítottam, hogy találkozni fogok egy velem egyidős hőssel.Kaldur az Őrtonyba ment miután végzett a küldetésével bár a központi szobában meglátott egy ismeretlen de valószínűleg vele egyidős hosszú H/sz hajú lányt hős ruhában.
STAI LEGGENDO
DC Oneshots ✓
CasualeKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...