(☞ ಠ_ಠ)☞ Én a lusta seggemet hibáztatom, hogy nem írtam meg a héten hamarabb ezt a részt teljesen. Pénteken este 22:24-kor kezdtem el és most 00:17-kor fejeztem be.
(☞ ಠ_ಠ)☞ Őszintén szólva, pénteken akartam közé tenni ezt a részt de nem sikerült.
The Originals család crossover. Mindenki ismeri a Mikaelson családot és mindenki tudja, hogy született meg Hope Andrea Mikaelson és mik történtek a családjával. De senki se ismeri Hope négy lányát akik négyes ikrek Hayley Annie Mikaelson, Harley Allie Mikaelson, Hadley Arrie Mikaelson és Hazley Ammie Mikaelson.
Mind a négy lány úgy néz ki mint Hope és tribridek tizennyolc évesek. A Mikaelson család Gothambe megy mert egy boszorkány ellenük van és ott találkoznak Bruce-szal, Dickkel, Jasonnel, Timmel és Damiannel. Ekkor megtörténik a baj mert Bruce, Dick, Jason, Tim és Damian érdeklődni kezd Hope, Hayley, Harley, Hadley és Hazley iránt. Az érdeklődés szerelemé válik.
============================================================
<New Orleans, Mikaelsonok háza>
A Mikaelson család életben maradt tagjai a nappaliban voltak és várták, hogy megszülesenek Hope gyermekei. A négy lány meg is született Hayley Annie Mikaelson, Harley Allie Mikaelson, Hadley Arrie Mikaelson és Hazley Ammie Mikaelson neveket kapták.De pár boszorkány betört és elvitték a négy babát áldozatnak, hogy örök erejük legyen ezután a Mikaelson család azonnal a boszorkányok nyomába eredt. De most nem Klaus és Hayley és Elijah trió volt ott mint Hope születésekor. Helyette Kol és Hope és Rebekah trió és Davina és Freya és Marcel trió a temetőbe értek ahol látták, hogy le akarják szúrni a négy babát de nem sikerült nekik mert Hope, Kol, Rebekah és Marcel egy-egy urnát dobot rájuk.
A boszorkányok pedig rettegni kezdtek a Mikaelson család haragjától de közben Klaus és Hayley és Elijah trió szellemei is ott voltak velük.
- Szenvedni fognak, amint meghalnak. - morogta vészjóslóan Klaus szelleme.
- Ezzel egyetértek. Ez egy ígérte, amivel szenvedést hoztak magukra a boszorkányok ide át. - mondta Elijah szelleme komoran.
- Azoknak a ribancoknak annyi ha ide kerülnek morogta Hayley dühösen. - Senki nem bántja az unokáimat.
A többi Mikaelson se volt boldog hanem dühös főleg Hope mert az ő saját lányairól van szó. Ezután nem sokkal később a Mikaelsonok megölték a boszorkányokat. Hope pedig újra a lányaival lehetet.
18 évvel később
Hope négy lánya túl gyorsan nőtt az összes Mikaelson bánatára. Már a négy lány is tizennyolc éves volt és egyedül a vámpír oldaluk nem lett aktíválva.
ESTÁS LEYENDO
DC Oneshots ✓
De TodoKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...