(☞ ಠ_ಠ)☞ Az OC jeletése Own Character azaz Saját Karakter, amit én találtam ki.
Korok....
A 3 OC lány - 10 éves
Bruce és Alfréd - halhatatlan
Dick és Barbara - 32 éves
Jason és Cass - 27 éves
Tim - 25 éves
Damian - 18 éves
Stephanie - 26 éves
Duke - 24 éves
Kate - halhatatlanHadley Bonnie Wayne, Hayley Bettie Wayne és Harley Billie Wayne, Bruce Wayne eltitkolt lányai, az édesanyjuk Harley Quinn. Harley sose mondta el Batmanek, hogy három közös lányuk született, akik ikrek. Egyedül csak Mérgecsók, Delia Quinzel (Harley nővére) tudta, és Bart mert a jövőből jött. A lányok Hadley Quinzel, Hayley Quinzel és Harley Quinzel néven élnek már tíz éve de senki se sejti, hogy Harley Quinn az édesanyjuk. Delia neveli az unokahúgait mert így Harley mindenkit távol tud tartani tőlük.
Hadley, Hayley és Harley tudják, hogy az édesanyjuk Harley Quinn. Joker egyszer megtámadja a három lányt de arra nem számít, hogy Harley Quinn és Méregcsók is megjelenik majd a Batfamily. Véletlenül Harley elárulja, hogy Bruce gyereke is a három lány.
============================================================
Múlt
Harley Quinn egy éjszaka folyamán lefeküdt Batmannel. De Harley Quinn arra nem számított, hogy akkor este három gyerek is meg fogant.2023. Szeptember 04.
Harley Quinn nagyon fáradt volt mivel három kislány-nak adott életet titokban egymás után, akik ikrek voltak Hadley Bonnie Wayne-Quinzel, Hayley Bettie Wayne-Quinzel és Harley Billie Wayne-Quinzel. Harley Quinn nagyon szerette a lányait de tudta, hogy vele nem lennének biztoságban.- Biztos vagy benne Harls? - kérdi Delia.
- Igen Delia. Veled sokkal nagyobb biztonságban vannak mint velem. Ha a hősök vagy gonoszok megtudnák elvinnék őket de ezt nem akarom. - mondta Harley miközben könnyezet.
BINABASA MO ANG
DC Oneshots ✓
RandomKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...