👣 #1 - part 2 || John Constantine x Reader👣

71 2 2
                                    

T/n - te neved

De miután újra találkoznak két dolog megváltozik Constantine és Reader között. Az első, hogy egymásba szeretnek. A második, hogy egy közösen töltött éjszaka után két gyermek meg is fogan, amiről először még Reader se tud csak miután hazamentek Karakurába. Constantine pedig később tudja meg a két lány létezését.

============================================================

Utolsó nap a három hétből
A liga és a csapat egy kicsit szomorú volt mert ma mennek vissza az új barátaik az otthonukba.

- Valamit nem értek.

- Mit Bart? - kérdi Rukia kedvesen.

- Az ikrek létezése, Kurosaki Yukina és Kurosaki Miyuki.

- Ichigonak lesznek lányai? - kérdem döbbenten.

- Nem. - mondta Bart. - Az ikrek édesanyja Kurosaki T/n.

- Egy férfi sincs az életmben. Hogy a francba lennének akkor gyerekeim?

- Ezt nem értem én se. - mondta Bart. - De benne van a történelem könyvünkben Kurosaki T/n és a lányai is de az édesapjukról semmi. Annyi még biztos, hogy az ikrek az édesanyjuk képeségeit örökölték.

- Lehet egyéjszakás kalandból születtek. - mondta Ikakku.

- Három dolog biztos még akkor is ha egyéjszakás kalandból születtek a lányaim. Első mindig is szeretni fogom és bármit megadok a gyerekeimnek. Második magamat ismerve biztosan tudom, hogy ki az apa. Harmadik valószínűleg nem mondtam el az apának, hogy az ő lányai is.

- Igen ez rád vallana. - mondta Ishida. - Mindent egyedül probálnál megoldani.

- Ilyen vagyok.

Ezzel senki se vitatkozot. Majd ezután a hajóra szálltunk és elindultunk haza.

Két héttel később
Rosszul éreztem magamat de nen is értettem, hogy miért. Ezért elmentem Uraharához és segítséget kértem tőle.

- Urahara megtudnál vizsgálni nem érzem jól magamat már legalább két hete.

- Persze. - mondta mosolyogva Urahara.

Valami más, T/n lélekenergiája megváltozott mintha három felé osztódna gondolta Urahara. Talán lehetséges, hogy terhes. Ezután Urhara megvizsgálta a lányt az történt amit gyanított.

- T/n.

- Mi a baj Urahara?

- Terhes vagy.

- Az lehetetlen. Viccelsz velem?

- Nem a lélekenergiád három felé osztódik. Sose hazudok neked.

- Anya leszek.

- Igen. - mondta mosolyogva Urahara. - De ki az apa?

- Constantine csak vele feküdtem le. Urahara nem mondhatom el neki.

- Tudom ha az idő el fogod mondani neki. De az a kérdés, hogy a többiek mit fognak reagálni erre.

Ezután két hónappal később elmondtam mindenkinek az állapotomat. Őszintén szólva Ichigo, Ishida, Byakuya és apa ki akarták nyírni Constantine-t de rájuk veszekedtem és viselkedni kezdtek.

Hét hónappal később
Megszülettek az ikrek. Két lány volt az elsőnek született lány a Yukina nevet kapta még a másodiknak született a Miyuki nevet. Az ikreknek narancssárga haja volt, viszont az édesapjuktól örökölték a kék színű szemet. De mindenkit elvarázsoltak.

DC Oneshots ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora