T/n - te neved
============================================================
Damian az egész napot T/n-del és az ikrekkel töltötte és nagyon élvezte azt is megtudta, hogy ma van az ikrek születésnapja. Damian minden történetre kíváncsi volt főleg ez elmúlt négy évre és meg is hallgatta őket és rengeteget mosolygot miattuk.
Az ikrek nagyon elfáradtak estére hiszen egész nap szaladgáltak. John, Damian ölében aludt el, még Mary, T/n ölében aludt.
- Hé, T/n hol szálltok meg? - kérdi Damian.
- Barbaránál. Ő tud róluk hiszen a keresztanyjuk. Őszintén szólva nehéz volt arról lebeszélni, hogy is tervezi Dicket megölni.
- Valahogy elbírom képzelni Gordonról, hogy ilyet tervez Grayson ellen. - mondta Damian határozottan.
- Ez van. Hamár itt vagy eljösz velünk Barbara házáig valószínűleg már otthon van és vár minket.
- Persze. - mondta Damian.
Majd Damian, T/n és az alvó ikrek Barbara háza felé vették az irányt, ahol Barbara már várta haza hármójukat.
- Hé, Barbara van egy vendégünk is. Merre vagy? - mondta T/n miközben beengedte magukat Barbara házába.
- A konyhába és ki az? - kérdi Barbara.
- Neked is szia Gordon. - mondta Damian miközben ő és T/n a konyhába értek.
Barbara nagyon meglepődött amikor a konyhája ajtajában ott volt Damian és
T/n mellett állt majd észrevette az alvó gyerekeket is.- Látom elfáradtak. - mondta mosolyogva Barbara.
- Igen. Viszont fel kell kelteni őket, hogy egyenek.
Így is történt T/n felkeltette az ikreket akik nagyon kómásak voltak. De amint az édesanyjuk kimondta a vacsora szót azonnal, olyanok voltak mint akik el se fáradtak az egész napos szaladgálásban Damian nagy meglepetésére.
- Te maradsz vacsorára? - kérdi Barbara.
- Ha nem nagy baj Gordon akkor igen. - mondta Damian.
- Nem baj. Jó, hogy hallgattam az ösztöneimre. - mondta mosolyogva Barbara.
Damian inkább semmit se mondot. De nézte, ahogy az ikrek az anyjuk mellé állnak és a konyha felé mutatnak.
- Persze, hogy segíthetek. - mondta mosolyogva T/n és a konyha irányába intett. - Hallgasattok Barbarára rendben és ismeritek a szabályokat.
Az ikrek bólintottak majd a konyhába futottak mosolyogva. Damian büszke volt arra, hogy ilyen okos az unokahúga és az unokaöccse. De még büszkébb volt és felnézett T/n Raynerre. Főleg, hogy szinte mindent egyedül csinált eddig végig már csak abból kiindulva, ahogy a terhessége alatt bántak vele a Lámpások avagy mindentől óvták de T/n Rayner nem olyan ember.
Miután mindenki segített Barbarának összepakolni igen még Damian is mert
T/n megfenyegette. Utána T/n elment az ikreket megfürdetni és ágyba tenni. Damian addig ott maradt még elaludtak a gyerekek.- Ideje mennem. - mondta Damian unottan.
- Túléled. - mondta T/n mosolyogva.
- Tudom. Meddig lesztek itt? - kérdi kíváncsian és szomorúan egyben Damian.
- Még pár hétig biztos. Talán pár hónapig. Mert Kyle-nak és a többieknek dolga van a többi lámpással.
Damian bólintott majd megölelte T/n-et. Barbara csak mosolygot ezen ő tudta, hogy T/n és Damian közel állnak egymáshoz.
ESTÁS LEYENDO
DC Oneshots ✓
De TodoKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...