T/n - te neved
Reader Shayera Thal azaz Hawkwoman és Katar Hol azaz Hawkman fogadott lánya. Reader tud a hős dologról hiszen a szülei tanították önvédelemre és a legjobb barátja pedig Artemis Crock. Reader és Wally egy pár voltak. De Wally megcsalta a readert egy másik nővel, reader és Wally szakítanak de utána derül ki, hogy reader terhes lett. Wally viszont nem tud a gyerekekről csak később. Itt nem történik meg Wally halála.
============================================================
T/n Hol vagyok Hawkwoman és Hawkman fogadott lánya, emiatt tudok a Ligáról és a Young Justice-ról is, de jó magam csak egy egyszerű lány vagyok valahogy sose vonzott a hős élet. Viszont a legjobb barátom Artemis Crock és az egész Csapatot és az összes Liga tagot ismerem személyesen avagy az igazi kilétüket.
2013. Október 15.
Wally West egy fiú aki a barátom vagy eddig azt hittem, hogy a barátnője vagyok három éve tévedtem. Éppen Wally házához mentem amikor találkoztam Dickkel és a csapattal.- Hát ti? - kérdem kiváncsian.
- Azt hittük Wally veled van mert nem jött ma a hegyre. - mondta Dick.
- Nem. Nekem azt mondta, hogy veletek van ma.
- Nekem ez nem tetszik. - mondta Artemis.
Conner pedig ekkor vette észre, hogy valami nem stimmel T/n-del mert több szívdobogást hallott felőle de nem szólt senkinek se mert ő se tudta mi az akkor.
Majd a házhoz értünk ami meglepő módon nyitva volt.
- Mindig becsukja.
- Meg fogom ölni. - motyogja mellettem Artemis.
- Ne vonjuk le hirtelen következtetéseket. Bár valami azt súgja, hogy nem fogok örülni ha bemegyek oda.
Majd együtt indultunk el Wally szobája felé, ahonnan hangokat hallottunk.
- Ugye nem? - suttogom halkan.
- T/n benyitok én. - mondta Artemis.
- Nem az én dolgom.
Majd hirtelen kinyitottam az ajtót ott pedig Wallyt láttuk egy meztelen lánnyal hancúrozni.
- Wally drágám te annyira jó vagy az ágyban. - mondta a csaj.
- Tudom baby. - mondta Wally.
- Ez most komoly West! - kiáltottam rá.
Erre pedig mind a ketten ránk néztek. Wally pedig nagyon elsápadt gondolom Artemis tekintette miatt.
- Nem az aminek látszik. - mondta azonnal Wally.
- Mióta? - kérdem komoran.
- Drágám kik ezek az emberek? - kérdi a csaj.
- Ők az én.... - kezdte Wally.
- Barátai és barátnője. - vágott közbe Artemis.
- Mióta West? Válaszolj! - mondtam neki idegesen.
- Két hónapja. - mondta Wally halkan.
- Nem akarom, hogy közöm legyen hozzád West. Innentől kezdve ne keres. Bár ahogy látom nem is fogsz.
Majd elhagytam a házát de utána sírva fakadtam, futni kezdtem minnél messzebb akartam lenni attól a háztól. Éppen az úton akartam átmenni a könnyeket letörölve az arcomról mikor hirtelen egy kocsi jött felém nagyon gyorsan.
Eközben a többiek is kiszaladtak T/n után. Wally és csaj is ment utánuk. Látták ahogy egy kocsi gyorsan T/n felé megy.
- T/n ne! - kiáltotta Artemis kétségbeesetten.
DU LIEST GERADE
DC Oneshots ✓
SonstigesKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...