👣 #1 - Parental || Selina Kyle/Catwoman x OC x Batboys👣

26 0 0
                                    

Korok....
Selina Kyle - halhatatlan
Elara - 13 éves, 15 éves utána 27 éves
Larisa - 8 éves, 10 éves utána 22 éves
Helena - 6 éves, 8 éves utána 20 éves
Aruna - 1 éves, 3 éves utána 15 éves
Rosebelle és Lillibeth - 20 éves utána 25 éves

Denvér család korok....
Bruce és Alfréd - halhatatlan
Dick - 17 éves utána 29 éves
Jason - 12 éves utána 24 éves
Tim - 10 éves utána 22 éves
Damian - 5 éves utána 17 éves
Barbara - 16 éves utána 28 éves
Cass és Stephanie - 8 éves utána 20 éves
Kate - halhatatlan

Bruce és Alfréd - halhatatlanDick - 17 éves utána 29 éves Jason - 12 éves utána 24 éves Tim - 10 éves utána 22 évesDamian - 5 éves utána 17 évesBarbara - 16 éves utána 28 éves Cass és Stephanie - 8 éves utána 20 évesKate - halhatatlan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Winx club crossover. Elara, Larisa, Helena, és Aruna négy lány, akiknek az igazi szüleik és az iker nővéreik Rosebelle és Lillibeth "meghaltak" de tündérek a Flamepetal bolygó uralkodói voltak, az ősi Főnix madár védelmezői.

Majd Selina Kyle egyszer véletlenül megtalálja őket és magához veszi onnantól ő neveli őket. Bár a négy lány mind elmennek az Alfeába tanulni Selina pedig alig látja őket olyankor. Viszont egy nap bajba kerül Selina és a Batfamily és a négy lány mentik meg őket Elara, Larisa, Helena és Aruna. A négy lány pedig újra találkozni fog az igazi szüleikkel és nővéreikkel.

============================================================

Selina Kyle azt hitte, hogy sose lesz szülő mert nem szeretett volna gyereket főleg nem Gothambe ami a világ egyik legveszélyesebb városa volt a bűnözés terén, még akkor is ha Batman és csapata létezett. De a sorsnak más tervei volta Selina Kyle-lal.

<Magix dimenzió>
A Flamepetal bolygó az ősi Főnixet védelmezte. Még a testvér bolygójuk a Domino az ősi Sárkányt védelmezte.

A Flamepetal bolygó családja boldog volt, hiszen hat gyönyörű lányuk volt, a két legidősebb lány húsz éves volt ekkor, a harmadik szülött lány tizenhárom éves volt, a negyedik szülött lány nyolc éves volt, a második legfiatalabb lány négy éves volt végül a legkisebb lány egy éves volt, amikor beütött a baj mert sötét boszorkányok és varázslók támadtak a királyi családra. A két legidősebb nővér Rosebelle és Lilibeth a kistestvéreiket elküldték a Földre még a szüleik elterelték a támadók figyelmét. De Rosebelle és Lilibeth elzárták a négy gyerek emlékeit, ami a Flamepetal bolygóval volt kapcsolatban. Flamepetal bolygó lakosai kövé lettek.

<Föld, Gotham>
A négy lány a valódi családjukról és származásukról minden emléket elfelejtett. De azt tudták, hogy mi a keresztnevük és ők négyen testvérek.

Fél évvel később
A négy lány árvaként nőt fel Gothamben. Selina Kyle azaz Catwoman éppen Bruce Wayne azaz Batman elől menekült el sikeresen, amikor hirtelen beleütközött a négy lányba.

DC Oneshots ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin