👣 #1 || Wally West/Kid Flash x Reader👣

115 2 2
                                    

T/n - te neved
Hős neved - Blackbird

Reader Selina Kyle lánya. Ő hős és nem bűnöző. Az Igazság Liga tagja azon belül is a csapat. Jokerrel harcolnak te megmeted Batman életét viszont súlyosan megsérülsz majd kómába esel Dick és Wally szinte mindig melletted van várja, hogy felébredj. Batman is gyakori vendég az Igazság hegyen. Csak Selina, Dick és Bruce tudja az igazi személyazonosságod. Szerelmes vagy Kid Flash ő is beléd. Amint felébredsz megtudod mit érez KF.

============================================================

T/n Kyle vagyok a Macskanő lánya de én nem vagyok olyan mint az anyám. A mentorom Batman azaz Bruce Wayne, mindent megtanított nekem ilyen a puszta kézzel való harc, a hackelés és az escrima botokkal való harc. Az ő társával is jól kijövök Robinnal azaz Dick Graysonnal mivel egyidősek vagyunk és legjobb barátok is. Igen ismerem az igazi kilétüket. Dick tisztára olyan mintha a bátyám lenne. A csapatnak tagja is vagyok de most éppen Gothamben segítek Bruce-nak mert a csapat küldetésen van.

- Szóval a bohóc megint szabadon van.

- Igen. - mondta Bruce.

- Minden vágyam az volt, hogy az éjszaka folyamán egy pszichopata bohócot kapjak el. - mondtam szarkasztikusan.

- Én se örülök neki de muszáj elkapni mielőtt nagy baj történik.

- Tudom.

Majd elkezdtünk nyomozni Joker után. Pár órával később már azon a tetőn álltunk, ami szemben volt Joker rejtek helyével. Egymásra néztünk majd átlendültünk az épületre. Bruce mutatta a kézjeleket nekem én bólintottam majd a szellőző felé indultam. Hamar bent voltunk és Jokert is megláttuk. Dobtam egy füst bombát Jokerék közé.

- Itt a denevér és az egyik madárkája. - mondta Joker. - Kapjátok el őket.

Majd eltűnt a füst mi pedig Joker eszméletlen emberei felett álltunk.

- Nem csak ennyien vannak. - mondta vigyorogva Joker.

Majd több bohóc ruhás alak jelent meg a semmiből. Nagy bajban vagyunk. Batman és én verekedni kezdtünk az új alakokkal. De amint egyet kiüttünk kettő jelent meg helyette. Végül egymásnak háttal álltunk Batmannel.

- Szar egy helyzet.

- Nyelv! De igazad van. - mondta Bruce.

Majd a fülesemből Dick szólalt meg gondolom már végeztek a feladukkal.

- Rosszkor hívsz Rob.

- Mi történik veled macsek?

- Tudod van egy idióta bohóc, aki úgy gondolta megint megszökik. És az embereit ránk küldi.

Kerültem ki egy támadást majd hasba rúgtam az egyik bohócot.

- Siettek.

- Ne is gondolj erre! - adtam egy jobb horgot a másiknak. - Pihenj mert most értél vissza a te küldetésedből.

- De....

- Semmi de vagy különben seggbe rúglak ha ide tolod a képedet.

- Jó. De akkor este megnézünk egy filmet a hegyen.

- Redben Blackbird kilép.

Majd elővettem a botjaima és továbbra is kifelé ütöttem az embereket. Észrevettem, hogy Joker hátba akarja támadni Batmant.

- A francba. Tűnj el onnan Batman!

Nem lesz ideje. Odaszaldtam és arrébb löktem őt így engem talált el a golyó a hasamon éreztem, hogy nagyon mélyre ment.

DC Oneshots ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang