Négy hónappal később
Boldogok vagyunk Dickkel. Nightwinget is láttam esténként őrjáratozni. Hiányzik a hős élet de oda nem térhetek vissza hála Slade-nek. Engem viszont utál a sors. Szóval reklamálni fogok Doctor Fate-nek ha találkozok vele egyszer. Nyugodtan sétálok haza amikor hirtelen berántanak egy sikátoba ahol hirtelen valamit a számra tesznek és elájulok.Lassan ébredezni kezdtem. Ez egy raktár kezd klisés lenni még ennyi év távol lét után. Semmi kerativitásuk nincs a bűnözőknek.
- Felébredtél végre.
- Komolyan Slade mi a szart akarsz tőlem?
- Tőled semmit de Nightwingnek fájdalmat okozni annál inkább.
- Szenilis vagy? Melyik város ez?
- Nem vagyok szenilis. Gotham.
- Komolyan. Az ember azt hinné, hogy a bűnözők okosak. De nagyot tévednek.
- Szórakozzunk egy kicsit.
- Tudod mit dögölj meg.
Ezután Slade elkezdte a kínzásomat. Egy hangot se adok ki. Csak a hasamat hagyja ki. Egyre idegesebb legalább így megtudtam nyomni a jeladót. Addig is húzom az időt meg ideér a Batfamily. Meddig tudok kitartani.
~Eközben Dick szemszöge~
Éppen haza sétálok alig várom, hogy a karjaimba tartsam őt. De rossz érzésem van. A lakásom üres volt itt kellene lennie pedig. Át siettek T/n lakásába de az is üresen áll. Azonnal Gothambe kell mennem Slade valamit tervezett eddig rögtön a Zéta csőhöz siettem és a Denevér barlangban is voltam.- Bruce tudsz valamit Slade-ről?
- Mi történt? Sose jössz csak ilyen hirtelen.
- Valaki elrabolta a barátnőmet. Nem volt a lakásomba és sajátjába se.
- Neked mióta van?
- Máskor válaszolok. Tudsz segíteni?
- Igen. Ki ő?
Pont ekkor lépett be Tim, Jason és Damian a barlangba.
- T/n Queen.
Bruce azonnal megfeszült. Ez nem kerülte el fiúk figylemét.
- Ismered? - kérdi Tim.
- Igen. Nem követem el még egyszer ugyan azt a hibát.
- Milyen hiba? - kérdi Damian.
- Nem hagyom, hogy megöljék őt.
- Megölni? - kérdi Jason.
- Kérlek csak most az egyszer legyen nála.
- Mi folyik itt? - kérdi Damian.
- Nem tudom. De fontosnak kell lenni ha így viselkedik Bruce. - mondta Dick.
Bruce azonnal keresni kezdte a jelet és imádkozott, hogy megtalálja.
- Meg van. Azonnal indulunk.
- Mi történt? - kérdi Alfréd.
- Valaki elrabolta őt megint. - mondta Bruce. Alfréd tudta kiről van szó.
Bruce és a fiúk azonnal a raktár felé indultak. Hamar odaértek. Slade volt akit először kiszúrtak utána pedig a megkötözött lányt.
~Reader szemszöge~
Érzem, hogy itt vannak. Bruce nem hagyna itt.- Egy oltári nagy zsoldos majom vagy Slade.
VOCÊ ESTÁ LENDO
DC Oneshots ✓
DiversosKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...