👣 #1 || Kara Danvers/Supergirl x OC👣

34 1 0
                                    

Sara hős neve - Metalgirl
Tara hős neve - Steelgirl

Mindenki ismeri Kal-El azaz Clark Kent és Kara Zor-El azaz Kara Danvers történetét, hogy kerültek a Földre a haladokló Kryptonról. De Karának volt két csecsemő kishúga Sara Zor-El és Tara Zor-El, akiket szintén a Földre küldtek de a két csecsemő sokkal később ért a Földre mint Kara és Clark eddig ez az Earth 16-on játszódik.

Viszont Sara és Tara az Earth 18-ra kerülnek, ahol az ottani Clark és Lois nevelik fel őket, Sarának és Tarának fekete haja és kék szeme van ezért mindenki azt hiszi, hogy az Earth 18-as Clark és Lois lányai. De egy nap majd az Earth 16-ra mennek mert ott van a nővérük Kara, azon a napon Sara és Tara mentik meg Metalgirl és Steelgirl néven a Ligát és Young Justice-ot a bajtól, Kara pedig ekkor találkozik újra a kistestvéreivel.

============================================================

2024. az Earth 16
Négy év telt el mióta Kara a Liga tagja lett. Az egész Liga észrevette, hogy Kara sokkal szomorúbb mint szokott lenni és ez furcsa volt a számukra. Itt a Liga nem tudta, hogy meg fogja ismerni Kara legszomorúbb veszteségét ami egyben a legnagyobb titka is volt kishúgai Sara és Tara elvesztésének a története.

- Kara mi a baj? - kérdi Dick.

- Semmi. - mondta Kara.

- Kara mind észrevettük, hogy valami miatt szomorú vagy az év ezen részében és biztosak vagyunk benne, hogy nem a Granny Goddnes' Furies hiányzik neked. - mondta Clark.

- Tény, hogy nem hiányzik a Granny Goddnes' Furies és soha nem is fog. De ez nehéz a számomra és ezért nem beszéltem még erről nektek. - mondta szomorúan Kara.

- Kara mi a baj? - kérdi Clark.

Kara csak szomorúan nézett Clarkra. Majd egy sóhajtás után bele kezdet.

- Volt két kistestvérem jobban mondva két kishúgom volt, akik veled egyidősek voltak Clark de mondjuk te pár hónappal idősebb vagy mint ők. - mondta Kara. - A szüleim őket is elküldték a Kryptonról akárcsak engem és téged is a te szüleid. Csak két hetesek voltak akkor a kistestvéreim.

Minden Liga tag szomorúan nézett Karára.

- Mi történt velük? - kérdi Clark.

- Pár eltévedt meteor neki ütközött az ő menekülő kabinjuknak is mint nekem és elszakadtak tőlünk. - mondta Kara. - Valószínűleg ők is a Fantom Zónában voltak de egy másik pontján mint én addig te a Földre érkeztél.

- Sajnálom. - mondta Clark. - De megpróbálhatjuk őket megtalálni.

- Lehetetlen Clark. - mondta Kara miközben a könnyei is folyni kezdtek. - Bárhol lehetnek és nem hinném, hogy tudják kik vagyunk nekik. De az is lehet, hogy halottak.

- Kara ne add fel a reményt. Biztos vagyok benne, hogy erősek a kishúgaid. - mondta Clark.

Itt a Liga nem sejtette, hogy egy nap találkoznak az elveszett Zor-El nővérekkel, akik megmentik őket a bajtól.

1978. a múlt Earth 16 és az Earth 18
A Krypton pusztulása és Kandor városát Brainiac összesugorította majd a gyűjteményébe tette. Jor-El és Lara-El az egyetlen csecsemő fiúkat Kal-Elt egy mentő kabinba tették és elküldték a Kryptonról, hogy életben maradjon. Zor-El és Alura In-Ze is elküldte a tizennégy éves lányukat Kara Zor-Elt és a két hetes csecsemő lányait Sara Zor-Elt és Tara Zor-Elt a haldokló Kryptonról, hogy életben maradjanak. Mind a két szülő pár a Földre küldte a gyerekeit.

DC Oneshots ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora