Zwykle nie robię mapek, ale proszę, tutaj akurat się pojawi ^^
Mam nadzieję, że jest czytelna i nie będziecie mieć problemów z odczytaniem jej.
Jakby co, to tutaj zrobię wam małą legendę.
Nazwa kontynentu: Adrass
Nazwy krajów, które znajdują się na Adrassie:
Królestwo Ziem Zachodnich, stolica Szafirowe Miasto
Królestwo Ziem Południowych, stolica Sucha Skała
Królestwo Ziem Północnych, stolica Miasto Tysiąca Zamieci
Królestwo Ziem Wschodnich, stolica Błękitna Perła
Wyjaśnienie nazw stolic:
Szafirowe Miasto: nazwa bierze się od koloru murów, które okalają pałac królewski i miasto. Skały, z których zbudowane są mury, mają szafirowy odcień.
Sucha Skała: nazwa bierze się od lokalizacji miasta, leży na pustyni, na suchej skale, jak całe Ziemie Południowe.
Miasto Tysiąca Zamieci: nazwa bierze się od wielkiej ilości zamieci, które mają miejsce przez większą część roku w mieście i w całych Północnych Ziemiach.
Błękitna Perła: nazwa bierze się od położenia miasta, leży w delcie rzeki, mury miejskie z każdej strony oblewane są wodą z rzeki, ponadto dachy domostw miejskich mają właśnie błękitny kolor.
Na mapie możecie ujrzeć pomarańczowe linie. Oznaczają one granice między królestwami.
Długie brązowe linie są głównymi traktami na kontynencie.
Największe i najsilniejsze państwo to Zachodnie Ziemie, gdzie rozgrywa się akcja opowieści. Południową granicę państwa stanowi najdłuższa rzeka kontynentu, Błękitna Wstążka. Stanowi też w większości wschodnią granicę królestwa, wraz z Blizną (pasmem górskim). Północną granicę stanowi największe jezioro kontynentu, Oko Olbrzyma, jak i częściowo pasmo górskie Smocze Kły, a także rzeka Lodowa Kra.
Wytłumaczenie nazw rzek:
Błękitna Wstążka: wijąca się najdłuższa rzeka kontynentu, wyglądająca ze swymi błękitnymi wodami, jak błękitna wstęga przecinająca ląd.
Zielona Broda: w okresie letnim rzeka zabarwia się na zielono, z powodu glonów, które w niej rosną. Ponadto glony te z powodu silnego prądu często się urywają i płyną do oceanu, wyglądając jak broda.
Lodowa Kra: bardzo często rzeka w dużej części zamarza, a potem płyną nią lodowe kry.
A tutaj macie wyraźniej zaznaczone granice. Zakreskowana część to obszar Królestwa Ziem Zachodnich.
CZYTASZ
Master's Puppy. Yaoi. BOYxBOY
FantasíaNash jest półdemonem pogardzanym przez wszystkich. Jako niewolnik nie ma łatwego życia. Czy zdoła je odmienić potężny książę demonów, który przypadkiem natknie się na niego na licytacji?