Bölüm 2 - Günlük Görev
Yavaş yavaş Quinn'in göz kapakları açılmaya ve görüşü geri gelmeye başladı. Başı çatlıyordu ve vücudu da biraz ağrıyordu. Kendini yerden kaldırırken, herhangi bir yara alıp almadığını görmek için kafasına dokundu.
"Başım neden bu kadar çok ağrıyor?"
Quinn, kafatasının düşerek kırılmadığından emin olduktan sonra yerden gözlüğünü almaya gitti. Artık içinde tek bir mercek olmasına rağmen, Quinn alışkanlıktan gözlüğü taktı. Aniden yönünü biraz şaşırdığını hissetti ve görüşü biraz bulanıklaştı.
Gözlükleri geri çıkardı ve görüşünün yalnızca gözlükleri taktığında bulanıklaştığını fark etti. Quinn daha sonra bir kalem almak için hemen masasına koştu. Duvara "A" harfini çizdi ve geri çekildi. Quinn, sırtı odanın duvarına çarpana kadar geri adım atmaya devam etti.
"Ne? Yok artık!" diye düşündü Quinn.
Her nasılsa Quinn'in vizyonu artık mükemmeldi. Tüm hayatını korkunç bir görme yeteneğiyle geçirmişti ama birdenbire net bir şekilde görmeye başlamıştı. Daha sonra, bayılmadan önce olanlara dair görüntüler kafasında yanıp sönmeye başladı ve tek bir şey düşünebildi. Kitap.
Quinn odaya bakındığında paniğe kapılmaya başladı.
"Kitap! Kitap nerede ya?"
Quinn kitabı her yerde aradı ama hiçbir şey bulunamadı. Bu kadar küçük bir odada kaybolmuş olamazdı ve ortadan kaybolması Quinn'i çıldırtıyordu.
"Belki de çoraplarım gibidir, onlar da sürekli kayboluyorlar... Ahh ne diyorum ben, bu bir kitap."
Quinn daha sonra bayılmadan hemen önce olanlar hakkında derin derin düşünmeye çalıştı. Birden kitabın havaya kaldırıldığını hatırlamaya başladı. Sonra gözleri kapanmadan hemen önce birkaç kelime duydu.
"Neydi o, kulağa bir çeşit sistem mesajı gibi geldi?"
Quinn bu sözleri söyler söylemez...
Tam gözlerinin önünde bir durum ekranı belirmişti.
[Kullanıcı: Quinn Talen]
[Irk: İnsan]
[Seviye 1]
[100 tecrübe]
[CP(Can Puanı) 10/10]
[Kuvvet: 10]
[Çeviklik: 10]
[Dayanıklılık: 10]
"Çüş, insanların her zaman oynadığı o eski oyunlara benziyor!"
Quinn, durum ekranının üst kısmında daha fazla sekme olduğunu fark etti, ancak hiçbir şey yapmadan sadece sekmeleri kafasında okudu. Ekran otomatik olarak değişti.
[Beceriler]
[Beceri puanları mevcut.]
[Beceri kilitlendi????]
[Beceri kilitlendi????]
....
Beceriler sekmesinde Quinn pek bir şey göremiyordu. Her şey kilitli ve biraz gri görünüyordu, bu yüzden hızla bir sonraki sekmeye geçti, bu sekme mağazaydı.
[Mağaza]
[Seviye 10'da açılır.]
"Bir şeyi de yapabilsem keşke."
Son sekme, Görev sekmesiydi ve son olarak, bu sekme bir şeyin arkasına kilitlenmemiş gibi görünüyordu.
[Ana Görev]
[Seviye 10'a ulaşın.]
[Günlük Görev: İki litre su için.]
[Ödül: 5 tecrübe.]
Sistemin sunduğu her şeyi kontrol ettikten sonra, Quinn'in sadece sistemi kapatmayı düşünmesi gerekiyordu ve kapanıyordu. Quinn tekrar açmayı düşündüğünde, hemen önünde bir ekran açıldı.
Quinn'in düşünebildiği tek şey, ailesinin ona bıraktığı kitabın bir yetenek kitabı olduğuydu. Bu kitaplar genellikle ordudan veya bir şirketten çok yüksek fiyatlara satın alınabilir ve hatta karaborsada elde edilebilirdi.
Sorun ise, Quinn'in kaybolan ve kullanıcıya böyle bir sistem veren bir yetenek kitabı olduğunu hiç duymadığıydı. Yetenek kitapları öğrenilmek üzere tasarlanmıştı. Nasıl kullanılacağını anında şak diye anlayabileceğin bir şey değildi.
Quinn'in yüzünde yavaş yavaş bir gülümseme belirmeye başladı. Bu onun için harika bir haberdi. Her zaman bir seviye 1 yetenek kullanıcısı olmuştu çünkü hiçbir yetenek kitabı satın almaya gücü yetmiyordu. Sonunda bir şeye sahipti, bir sonraki aşama onun hangi yeteneğe sahip olduğunu test etmesiydi.
"Alev, alevlen!" Quinn avucunu öne doğru uzatırken dedi.
"Tamam, sıradaki... Su, suyu boşalt!" Quinn yine aynısını yaptı ama sonuç yoktu.
Pek çok farklı şeyi ve daha önce gördüğü tüm yetenekleri denedikten sonra, bunların hiçbirini gerçekleştiremediği ortaya çıktı.
"Bu ne lan böyle? Bu gerçekten sadece bir sistem yeteneği mi?"
Quinn bir süre düşündü. Gerçekten bir oyun gibi olsaydı, o zaman belki de görevleri tamamlayarak, sonunda güçlenir ve daha fazla becerinin kilidini açardı. Buna sıradan bir yetenek kitabı gibi davranıyordu ve elde ettiği şeyin sıradan olmadığı açıktı.
Yetenek kitapları genellikle tek bir yeteneğe dayalıydı. Bir kişinin ilk yetenek kitabını seçmesi önemliydi çünkü normal bir insan vücudu yalnızca bir yetenek özelliğini gerçekleştirebilirdi. İlk yeteneğin olarak bir dönüşüme sahipsen, yalnızca bu özellikle ilgili diğer yetenekleri elde edebilirdin. Bu ateş vb. için de aynıydı.
Quinn daha sonra mini buzdolabını açmaya gitti ve içindeki su şişelerini almaya başladı.
Hemen su şişelerini tek tek mideye indirmeye başladı.
"Ahhh iki litre ne kadar be? Karnım patlayacak gibi."
Sekizinci şişeyi bitirdikten sonra yeni bir bildirim mesajı belirmişti.
[Günlük görev tamamlandı, 5 tecrübe verildi.]
[5/100]
"Eh, artık en azından sistemin çalıştığını biliyorum."
Aniden kapıdan yüksek bir vuruş sesi geldi. Quinn hızla kapıya gitti ve kapıyı açtı. Önünde siyah bir askeri üniforma giyen iri, kaslı ve kel kafalı bir adam duruyordu. Üzerinde birkaç madalya vardı ve adı göğsünün hemen üzerinde yazılıydı. Çavuş Griff.
"Çocuk, artık odanı boşaltma vaktin geldi. Araç hazır ve 5 dakikadır dışarıda bekliyor."
Olan her şeyden sonra Quinn bugün olacakları unutmuştu.
"Askeri okula gitme vaktin geldi." Griff dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasyİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...