Bölüm 20 - Bir Problem
Quinn ağzını sonuna kadar açarken dişlerinin uçlarının çıkmaya başladığını hissedebiliyordu, başına neler geldiğini bilmiyordu ve sanki iç güdüleri bedeninin kontrolünü ele geçirmiş gibiydi.
Dişleri hızla Layla'nın derisine battı ve aynı anda Quinn'in ağzına bir kan fışkırdı. Ancak Layla bundan herhangi bir acı hissetmedi, bunun yerine sanki zevk aldı. Kanın boynundan yukarıya doğru aktığını hissettiğinde tüm vücudunu bir karıncalanma hissi kapladı.
Direnmek istese de yapamıyordu, ısırığın felç edici bir etkisi var gibiydi.
Sonunda Quinn'in açlığı diniyordu.
[Açlığınız azaldı.]
[Açlığınız azaldı.]
[Artık CP kaybetmeyeceksiniz.]
Mesajlar görünse de Quinn, Layla'nın kanını emmeye devam etti.
[CP yenileniyor.]
[CP yenileniyor.]
[CP 15/15]
Sonra, son mesaj göründüğünde Quinn'in aklı nihayet geri gelmişti. Layla'yı bırakarak vücudunun yere düşmesine neden oldu.
"Ne?" dedi Quinn, etrafına bakınırken, ancak o zaman yerde yatan Layla'yı fark etti.
"Cidden bunu yaptım mı?"
Sonra az önce yaptığı şeyin görüntüleri aklına geldi, o sırada hiçbir kontrolü olmadığını hissetse de, sonunda tüm vücudu hala çalışıyor ve yaptığı her şeyi hatırlamasına neden oluyordu.
[A+ kan grubu emildi.]
[+1 kuvvet kazandınız.]
Quinn mesajın ne dediğini ve ne anlama geldiğini kontrol etmek istese de Layla'yı bir an önce kütüphaneden çıkarması gerekiyordu. Kütüphanenin sessiz bir bölümünde olmalarına rağmen birinin ne zaman geleceği belli değildi.
Neyse ki Quinn, Layla'nın nefes aldığını görebiliyordu. Bu yüzden en azından onun ölmediğini biliyordu ama boynunda halledilmesi gereken iki net ısırık izi vardı. Quinn daha sonra Layla'yı iki eliyle kaldırdı ve onun düşündüğünden daha hafif olduğunu gördü.
Quinn, doktorun ofisine giderken az önce olanları düşünmeden edemedi. Bir yanı sistemin onu kandırdığını düşünüyordu. CP'sinin düştüğünü görse de, hiçbir zaman ölecekmiş gibi hissetmemişti.
Ve Quinn 0 CP'ye düşmenin ölüm anlamına gelip gelmediğini bile bilmiyordu ama bugün olanlardan sonra öğrenmek de istemiyordu.
Quinn'in yapması gereken birkaç şey vardı. Vücudunun ne sıklıkta kana ihtiyaç duyduğunu öğrenmesi gerekiyordu. Bunu yapmak için vücudunu bir kez daha kana aç bırakmak zorunda kalacaktı.
Ama bu sefer önceden kan alacaktı, bu yüzden daha hazırlıklı olacaktı. Ancak tüm bunlardan önce elinde ciddi bir sorun daha vardı. Layla, ayağa kalktığında bir şey hatırlayacak mıydı yoksa Quinn'in bunu bir sır olarak saklaması için onu ikna etmesi mi gerekecekti?
Başkaları onun ender yeteneğini öğrenirse, bu özel şirketler ve ordu arasında bir teklif savaşı başlatırdı. Yeni bir yetenek türü elde etmek için her şeyi yaparlardı.
Kimsenin Quinn'i öğrenmeden önce kendini koruyacak kadar güçlü olması gerekiyordu.
Quinn koridorda yürürken diğer öğrencilerden epeyce bakış aldı, okulda birinin yaralı birini taşıması tuhaf değildi ama bir oğlanın bir kızı taşıması tuhaftı.
Sonunda Quinn revire ulaşmıştı. Orada otuzlu yaşlarının başında gibi görünen Hayley adında bir kadın doktor vardı. Yuvarlak bir gözlük takmıştı ve saçlarını atkuyruğu yapmıştı. Quinn okuldayken hiç kızlarla tanışma fırsatı bulamamıştı ama doktora bakınca onun doğal güzelliğini takdir etmekten kendini alamadı.
"Başka bir tane daha mı?" Hayley dedi. "Arkada boş bir yatak var, onu oraya götür."
Quinn söyleneni yaptı ve Layla'yı nazikçe arkadaki tek kişilik yataklardan birine yerleştirdi. Revir oldukça büyüktü, Quinn hiçbir okulda bu kadar büyük bir revir görmemişti. Toplam 30 yatak vardı ama çalışan tek kişi Hayley'di.
O anda yatakların yaklaşık yarısı öğrencilerle doluydu ve Quinn çoğunun düşük seviyeli olduğunu fark etti. Garip bir şekilde yüksek seviyeler de vardı. Onlar da kendileri arasında kavga ve anlaşmazlıklara giriyorlardı.
Hayley, Quinn ve Layla'nın olduğu yere geldi. Ardından Layla'yı incelemeye başladı. Elini bileğine koydu ve birkaç kontrol daha yaptı. İşte o zaman boynundaki iki küçük deliği fark etti.
"Ne oldu?" Hayley sordu.
"Emin değilim, onu yerde öyle bulduğumda kütüphanedeydim." Quinn yanıtladı.
"Ne kadar süredir bayıldığını bilmiyorum ama boynundaki yara şimdiden kendi kendine iyileşiyor gibi görünüyor." Hayley dedi, "Yine de iyileşip iyileşmeyeceğinden emin değilim ve böyle güzel bir kızın yara izi kalırsa kötü olur."
Hayley daha sonra elini Layla'nın boynundaki ısırık izlerinin olduğu yere koydu. Gözlerini kapattı ve birkaç saniye sonra ellerini kaldırdı. Isırık izleri yok olmuştu.
"Onu burada beklememin bir sakıncası var mı?" Quinn sordu.
"Ah, zamanın küçük çocukları yok mu?" Hayley gülerek dedi. "İkinizin böyle olduğunu fark etmemiştim."
"Hayır, hayır, hayır." dedi Quinn kollarını sallayarak. "Sadece arkadaşız, hepsi bu."
Hayley diğer öğrencilere bakmak için gittikten sonra Quinn sistemini açmaya karar verdi.
[Kuvvet 11]
[Çeviklik 11]
[Dayanıklılık 10]
"Cidden bana fazladan bir istatistik puanı mı verdi?"
Layla'nın kanını emdikten sonra, bir istatistik puanı kazanmış gibi görünüyordu. Quinn, rakiplerini yendikten sonra sistemin ona kurbanının kanını emmesi için ek bir görev vereceğini hatırladı. Ödül bir istatistik puanıydı ama bir görev almasına gerek yokmuş gibi görünüyordu.
Quinn herhangi birinin kanını içip istatistik puanı kazanabiliyor muydu? Quinn tekrar Layla'nın kanını içerse ne olurdu? Tekrardan bir istatistik puanı kazanabilir miydi? Quinn'in cevap aradığı pek çok soru vardı.
Orada huzur içinde yatan Layla'ya baktı. Şu anda vücudunun kontrolü tamamen ondaydı ve Layla'nın boynunu tekrar emmek için hiçbir dürtüsü yoktu. Dişlerini kontrol ettikten sonra normale döndüklerini fark etti.
İşte o zaman Quinn, sonunda aradığı şeyi, iğneli bir şırıngayı bulana kadar odaya bakınmaya karar verdi. Quinn odaya bakındı ve Hayley'nin başka bir öğrenciyle meşgul olduğunu gördü. Şırıngayı dikkatlice alıp arkasına sakladı ve sonra hızla bir kez daha Layla'nın olduğu yere gitti.
"Bunun için gerçekten üzgünüm Layla." Quinn dedi, "Ama benim kobayım olacaksın."
Quinn şırıngayı çıkardı ve Layla'nın damarlarının olduğu yere dikkatlice baktı. Neyse ki Layla oldukça solgundu ve damarları daha görünür hale gelmişti.
Quinn dikkatlice doğru noktayı aradı ve hazırdı ama Quinn biraz kan almak üzereyken, birinin odaya sertçe girdiğini duydu.
"Quinn burada mı?" dedi bir erkek sesi.
"Bu Peter değil mi?" Quinn şırıngayı hemen pantolonunun ceplerinden birine koydu ve ne olduğunu anlamaya gitti.
"Quinn buradasın, çabuk gel, her yerde seni arıyordum! Vorden'ın başı dertte!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasyİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...