Bölüm 17 - Seviye Atlama
Quinn, sonunda parka ulaşana kadar Rylee'yi ormana doğru takip etmeye devam etti. Dışarısı çoğunlukla karanlıktı ve bölgedeki tek görünür ışık ya aydan ya da tek sokak lambasından geliyordu.
Yakınlarda kimse olup olmadığını kontrol ettikten sonra Quinn, harekete geçme ve maskesini takma zamanının geldiğine karar verdi.
"Beni şimdi görse bile intikam için kimi hedef alması gerektiğini bilemeyecek."
Rylee şu anda saatindeki bilgileri gözden geçiriyordu, parlayan ışık toplam 80 kredisi olduğunu gösteriyordu.
"Ben bir dahiyim be, bunu neden daha önce yapmadığımı bilmiyorum." Rylee dedi, "Dan'e fazlasıyla yetecek kadar param var ve birazını kendime ayırıyorum, Dan'i kızdırmadığım sürece kimse bana saldırmaya çalışmaz."
Rylee düşüncesini bitirir bitirmez sağ tarafında büyük bir darbe hissetti.
Tam o sırada Quinn ağaçların arasından çıkmış ve bir tekme atarak Rylee'nin sendeleyerek yere düşmesine neden olmuştu. Rylee yukarı baktığında tek görebildiği, önünde kan lekesi olan korkunç bir maske takan bir öğrenciydi.
"N'oluyor lan, sen de kimsin?!" diye bağırdı.
Elbette Quinn cevap vermeyecekti ve dövüşü bir an önce bitirmek istedi. Rylee'ye koştu ve bir tekme daha attı, gerçi bu sefer Rylee hazırlıklıydı ve tekmeyi engellemek için ellerini kaldırdı.
Quinn'in bacakları Rylee'nin ellerine çarptığında, sağlam bir kayaya tekme atıyormuş gibi hissetti.
"HASSS!" dedi Quinn, bacağını kontrol etmek için hızla geriye doğru sıçrarken.
Pantolonunu kaldırdı ve bacağının çok kötü yaralandığını gördü, kemikleri hafifçe bükülmüş gibi görünüyordu.
"Ne?" Rylee, saldırganının geri çekildiğini görünce düşündü. Sonra Rylee saldırganın karanlıkta parıldayan ve bir numarasını gösteren kol saatini gördü.
Rylee gülmeye başladı.
"Şimdi anlıyorum, muhtemelen daha önce kredi aldığım öğrencilerden birisin ve sanırım intikam alabileceğini düşündün."
Quinn daha sonra inceleme becerisini rakibi üzerinde hızla kullandı.
[CP 8/10]
[Irk: İnsan]
[Yetenek: Sertleştirme]
[Kan Grubu: B+]
"Siktir, bacağımın bir kayaya çarpmış gibi hissetmesine şaşmamalı."
Quinn'in sürpriz saldırısı işe yaramasa da, yine de bu dövüşü kazanabileceğini hissediyordu.
Quinn bu kez yumruk atarak bir kez daha saldırdı. Saldırı, Rylee'nin beklediğinden daha hızlıydı ve sertleştirme becerisini kullanmak için zamanı yoktu ve darbe tam yüzüne indi.
"Sanırım dişimi kırdı, bu çocuk nasıl bu kadar sert vuruyor?!" Rylee düşündü.
Quinn diğer eliyle bir yumruk daha attı ama Rylee bunu tahmin etmiş ve zamanla yüzünü sertleştirmişti. Quinn'in yumruğu Rylee'nin yüzüne çarptığında, bir kez daha kayaya vuruyormuş gibi hissetti.
[Yumruğunuz kırıldı.]
[CP 7/10]
Quinn daha sonra geri adım attı ve ikisi arasında mesafe açtı.
"Aynısı oldu, vücudunu sertleştirmeye devam ederse ne yapmam gerekiyor?"
Sonra Quinn'in aklına bir düşünce geldi. Rylee vücudunu sertleştirebiliyorsa neden sürekli sertleştirmemişti? Öyle olsaydı, Quinn'in ilk saldırısı gerçekleşmeyecekti.
Bu, Rylee'nin aynı anda vücudunun yalnızca tek bir bölümünü sertleştirebileceği anlamına mı geliyordu? Bu sadece bir teoriydi ama Quinn'in kaybedecek hiçbir şeyi yoktu ve artık bir planı vardı.
Quinn bir kez daha bağırarak Rylee'ye doğru koştu.
"Yapacağım son şey olsa bile o boktan suratını yumruklayacağım!"
Rylee daha sonra yüzünü tekrar sertleştirdi. Bu sefer hazırdı ama son saniyede Quinn yumruk atmaktansa karnına bir tekme atarak Rylee'nin eğilmesine neden oldu.
"İşe yaradı!"
Sonra Quinn tekrar Rylee'nin karnına tekme atacaktı ama son saniyede durdu ve Rylee'nin kafasının arkasına yumruk attı. Şimdi Rylee savunmasız bir şekilde yerde yatıyordu. Quinn, onun kafasının arkasına hızlıca bir saldırı daha yaptı ve Rylee bayıldı.
"Gerçekten saldıracağım yeri bağıracağımı mı düşündün?" Quinn dedi.
[Görev tamamlandı.]
[50 tecrübe verildi.]
[Güç seviyesi farkı 1.]
[20 ek tecrübe verilecektir.]
[100/100]
[Maksimum tecrübe miktarına ulaştınız.]
[Seviye atlamak ister misiniz?]
"Seviye atlamak ister miydim? Niye soruyorsun ki? Evet!" diye düşündü Quinn.
[Seviye atladığınızda, herhangi bir değişiklik geri alınamaz. Devam etmek istiyor musunuz?]
"Salla gitsin, evet!"
[Tebrikler! Artık seviye 2'siniz.]
[Evrim süreci başladı.]
"Ha? Evrim?"
Aniden, Quinn kalbinde büyük bir bıçaklanma ağrısı hissetti. Kalbi daha önce hiç olmadığı kadar hızlı atmaya başladı. Acı o kadar fazlaydı ki Quinn dizlerinin üzerine çöktü ama herhangi birini alarma geçireceğinden korkarak her türlü çığlığı bastırmak için elinden geleni yaptı.
Ağrı tüm vücudunda devam etti, kırılan eli bacaklarıyla birlikte iyileşmeye başladı ve ardından dişlerinde keskin bir bıçak saplaması hissetti. Ağrı, sonunda durana kadar beş dakika daha devam etti.
[Tebrikler, başarıyla evrimleştiniz.]
[Artık bir Half-Ling'siniz.]
(ÇN: Half-Ling'in çevirisi "Buçukluk" diye geçiyor ama kulağa kötü geldiği için böyle bıraktım. Half-Ling'in ne olduğunu merak ediyorsanız araştırabilirsiniz. Fantastik bir ırk kısacası.)
Quinn, sistemin ona verdiği sözlere baktı ama bu ona mantıklı gelmedi, daha önce Half-Ling terimini hiç duymamıştı. Sonra daha da fazla mesaj görünmeye başladı.
[İstatistikleriniz arttı.]
[Yeni bir beceri açıldı.]
[Sv1 Kan Hattı]
[Kan Hattı: Menzili 5 metre olan bir beceri. Kullanıcının ellerinden kırmızı bir enerji hattı ateşleyecektir. Beceriyi kullanmak için, kullanıcının kendi kanını kullanması gerekir ve bu, kan hattı başına -1 CP'ye neden olur.]
Quinn, istatistiklerindeki değişiklikleri kontrol etmeye vakit bulamadan, şimdiye kadarki en şok edici mesaj olan başka bir mesaj belirmişti.
[Açlığınız artıyor.]
[Artık kan ihtiyacınızı bastıramazsınız.]
[Canınız, insan kanı tüketene kadar her saat -1 CP azalır.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasíaİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...