Bölüm 73 - *****

37 5 0
                                    

Quinn seviye atlar atlamaz istatistik puanını kuvvete verdi, artık eldivenleri olmadan da kuvveti 15'ti. Yani onlar olsa da olmasa da Çekiç Vuruşu becerisini kullanabilecekti.

Etrafına bakınan Quinn, hala el sürmemiş olduğu kitapları görebiliyordu, burası onun için gerçek bir altın madeniydi.

Bir sonraki raf sırasına geçtiğinde yeni kitaplarla karşılaştı. Elini ilkinin üzerine koyduğundaysa 3. seviye bir yetenek kitabı olduğunu gördü.

<3. Seviye Toprak Yetenek Kitabı>

<Bu yetenek edinilemiyor, 1000 TP puanına dönüştürmek ister misiniz?>

Quinn elini kitabın üzerine yerleştirdi ve doğru duyduğundan emin olmak için kitabı kaldırdı ama tekrarlanan sayılar doğruydu. 3. seviye yetenek kitabı ona 1000 TP teklif ediyordu.

Quinn, hiç tereddüt etmeden kitabı dönüştürme kararı aldı.

<1050/3200 TP>

Ardından hemen yanındaki beceri kitabını aldı ve 500 TP teklifiyle karşılaştı. Anlaşılan beceri kitapları her daim yetenek kitaplarının yarısı kadar tecrübe teklif ediyordu.

Quinn bir kez daha raftaki tüm kitaplara delice saldırarak dönüştürebileceklerini dönüştürmeye, dönüştüremeyeceklerini ise yere fırlatmaya başladı. Gerçi o kitapları yanına alıp sağlam fiyatlara satabilmek de çok iyi olurdu.

Ama kitapları kristaller gibi envanterine koyamıyordu ve onları elinde taşımanın da yararından çok zararı vardı. Tüm kitapları elden geçiren Quinn, iki kez daha seviye atlamayı başarmıştı.

<8. Seviye>

<45/45 CP>

Yeni bir beceri kilidi açılmamış olsa da her seviye atlayışında düzenli olarak istatistik puanı kazanmıştı. Artık kuvvetiyle çevikliği 15 olmuş ve nihayet dayanıklılık istatiğini arttırması gerektiğinde karar kılmıştı.

Anlık Adım ve Çekiç Vuruşunu bol bol kullanmasını gerektirecek bir mücadeleye girerse sorun yaşayacağı kesindi. Dayanıklılığa iki puan verdikten sonraysa istatistikleri çok daha orantılı görünmeye başlamıştı.

<Kuvvet: 15 (2)>

<Çeviklik: 15>

<Dayanıklılık: 14>

<510/12800 TP>

Bununla birlikte TP ihtiyacı arttıkça artıyordu. Bu da Quinn'e seviye atlamasında bir üst sınır olup olmadığını veya TP miktarı bu denli artarken bu işi başarmanın mümkün olamayabileceğini düşündürüyordu.

An itibarıyla konteynırdaki hemen hemen her kitaba dokunmuş durumdaydı. Maalesef bulabildiği en yüksek seviyeli yetenek kitabı 3. seviye çıkmıştı. Derinlere ilerledikçe seviye artmış olsa da bu son birkaç rafta geçerli olmamıştı.

Oradakiler yalnızca diğer 3. seviye kitapların taklitleriymiş gibi görünüyordu. Quinn kitapları eline alsa da sistem mesajı belirmiyordu, çünkü onlar çoktan dönüştürmüş olduğu 3. seviye toprak yeteneği kitaplarıydı.

"Hey, Peter kullanabilir mi acaba?" diye düşündü.

Tek bir kitabı sorunsuzca yanında taşıyabileceğinden emindi. Ama Peter'ı düşündüğü anda zihninde beliren hatıra pek de hoş değildi.

Burada olmasının tek sebebi Peter'dı ve hala burada ne kadar kalacağını da buradan sağ salim çıkıp çıkamayacağını da bilmiyordu. Dürüst olmak gerekirse yalnızca bu sıkıntılı durumu lehine çevirmeye çalışıyordu.

Peter'ı düşündüğünde zihnine ve bedenine dolan öfkeyle kitabı yırtıp attı. Buradan canlı çıkarsa Peter'ın yapacağı açıklamayı dinleyecek ama bir daha asla ona yardımcı olmayacaktı.

Biri size her ne sebeple olursa olsun ihanet ettiyse bunun tek anlamı, aynı şeyin bir kez daha tekrarlanabileceğiydi.

Bu sırada konteynıra bakınan Quinn, odanın en gerisinde henüz keşfetmediği bir raf olduğunu gördü. Uzaktan boş göründüğü için oraya dek gitme zahmetine girmemişti ama yaklaştığında, rafta tek bir kitap durduğunu fark etti.

Raftaki kitaba dokunduğu andaysa yeni bir mesaj belirdi.

<6. Seviye Gölge Elementi Yetenek Kitabı>

İlk mesajı gören Quinn, 6. seviye bir yetenek kitabının ne kadar tecrübe puanı vereceğini görmeyi iple çekiyordu. Belki de nihayet 10. seviyeye ulaşır ve sistemdeki mağazanın kilidini açardı.

Fakat o saniyede beklenmedik bir şey gerçekleşti.

<Yetenek, sistemle uyumlu.>

<Bu yeteneği edinmek ister misiniz?>

Quinn bu şaşkınlıkla kitabı düşürerek bir adım geri çekildi.

Odadaki onca kitap sonrasında ilk defa böyle bir mesaj almıştı. Böyle bir şeyin mümkün olduğundan bile emin değilken sistem aniden bu yeteneği edinebileceğini söylüyordu.

Derken "gölge elementi" ismi üzerine düşündü. Bu daha önce hiç duymadığı bir güçtü, oysa ki dünyadaki yetenekler konusunda bir hayli bilgiliydi.

Ardından yalnızca emin olmak adına kitabı bir kez daha eline aldı ve aynı mesaj tekrarlandı. Uzunca bir süreden sonraysa kitabı envanterine koymayı denemekte karar kıldı. Bu deneme diğer kitaplar konusunda işe yaramamış olsa da bu defa işe yarayabileceğini düşünüyordu.

Ve şaşırtıcı bir şekilde düşündüğü gerçek oldu. Yetenek kitabı, canavar kristalleriyle birlikte güvenli bir şekilde sistem envanterindeki yerini aldı.

Quinn, bu yeteneği edinmeden önce bu konuda daha çok şey öğrenmek için çabalamak istiyordu. Belki bu sayede vampir sistemiyle uyumlu olma sebebini öğrenebilirdi ve eğer öyleyse sistemiyle uyumlu başka yetenekler de bulunabilirdi.

Durum böyleyken işleri aceleye getirmek istemezdi. İnsanlar genellikle ömürleri boyunca tek bir yetenek kullanabilirken Quinn için de aynı şey geçerli olabilirdi.

Seviye atlayıp güçlendikçe aynı şeyi düşünüp durmuştu.

Onun sistemi bir yetenek değildi, babasının armağanı olan o kitap bir yetenek kitabı çıkmamış, Quinn'i tamamen değiştirmişti. Artık insan değil, bambaşka bir şeydi ve becerilerinin oyunun içerisinde işlemesi de yeni bir yetenek edinme seçeneğinin sunulması da bundan kaynaklanıyordu.

Varılabilecek tek sonuç buydu.

Kitabı envanterine yerleştiren Quinn, kapıyı kapatıp içeride kalmaya karar verdi. Burası güvenliydi ve yorulmaya başlıyordu, hiç değilse konteynırın kendisini dışarıdaki canavarlara karşı koruyacak kadar güçlü olduğunu biliyordu.

Bu nedenle yere yattı ve hiç vakit kaybetmeden gözlerini kapattı. 

Bölüm 73 - Gölge Elementi?

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin