Bölüm 14 - Yazılı Olmayan Kurallar

87 11 0
                                    

Bölüm 14 - Yazılı Olmayan Kurallar

Quinn, Peter ve Vorden ikinci sınıf öğrenciler tarafından okulun ayrı bir bölümüne götürülüyordu. Okul farklı bölümlere ayrılmıştı ve ikinci sınıf binası birinci sınıf öğrencilerden ayrıydı. Bu, ikinci sınıf öğrencilerinin birinci sınıf öğrencilerle pek de etkileşime girmediği anlamına geliyordu.

"Kaçmamız gerekmiyor mu?" diye fısıldadı Peter.

"Durumu daha da kötüleştirebilirler, eğer bize bir şey yapacaklarsa, biz kendi başımıza kalana kadar beklerlerdi." Quinn dedi, "Görünüşe göre bunu diğer tüm düşük seviyelere bir açıklama yapmak için kasıtlı olarak açık bir şekilde yaptılar."

Bir süre daha yürüdükten sonra sonunda gidecekleri yere varmışlardı. İkinci sınıf binalarının yanlarından birinin aşağısındaydı, yandan geçen birkaç ikinci sınıf öğrenci vardı ama nispeten sessizdi.

Binanın hemen dışında merdivenlerde oturan kahverengi at kuyruklu saçlı, uzun boylu bir adam vardı.

"İstediğin gibi onları buraya getirdik Mono." ikinci sınıf öğrencilerden biri söyledi.

"Gidebilirsiniz." diye yanıtladı Mono merdivenlerden kalkarken.

İkinci sınıf öğrenciler kendilerine söyleneni yaptılar ve hızla onları kendi başlarına bıraktılar.

"Yüksek seviyeli bir öğrencinin bir grup düşük seviyeli öğrenciyle takıldığına dair söylentiler dolaşıyor."

Quinn daha sonra Mono'nun 6 rakamı yazan kol saatini fark etti.

"Kurallara aykırı mı?" Vorden sordu.

Mono gülmeye başladı.

"Pek sayılmaz ama akademinin bazı yazılı olmayan kuralları var." Mono daha sonra Quinn'e doğru yürüdü. "Bu çöplere toplum için yararlıymış gibi davranmaya başladığın an, kendilerini bir bok sanmaya başlıyorlar."

Artık Mono Quinn'e yeterince yakın olduğu için, Quinn inceleme becerisini kullanabilirdi, ancak kullandığında ortaya çıkan durum ekranı bulanıktı, durum ekranının kendisi eriyor ve tüm bilgiler okunamaz hale geliyordu.

"Güneşte olduğum için mi?" diye düşündü Quinn.

"Şu pisliğe bak." Mono dedi, "Ondan sadece birkaç metre uzaktayım ve gözlerinde bir gram korku bile yok. Aslında savaş başladığı için mutluyum, çünkü senin gibi insanlardan geberip gitti ve sadece güçlülerden hayatta kaldı."

Quinn'in kanı kaynamaya başladı. Savaşın onun ebeveynleri de dahil olmak üzere her şeyi elinden almasından nefret ediyordu. Artık dayak yiyip yemeyeceği umurunda değildi, tek yapmak istediği Mono'nun suratına oracıkta yumruk atmaktı.

Bu mesafede Quinn'in yumruğu yavaş olsa bile yine de isabet etmesi gerekirdi. Quinn daha fazla öfkesini tutamadı ve bir yumruk attı ama Quinn'in yumruğu daha tam olarak atılmadan Mono çoktan geri adım atmıştı ve Quinn'in yumruğu havaya çarptı.

Vorden daha sonra bu şansı Mono'yu kapmak için kullandı. Ancak Mono bir kez daha Quinn harekete geçmeden önce harekete geçerek Vorden'in hiçbir şey kapmamasına neden oldu.

"Yeteneğinden haberim bile olmayan birinin bana dokunmasına izin vereceğimi mi düşünüyorsun?" Mono dedi. "Buraya sizinle kavga etmeye gelmedim, bu sadece bir uyarıydı. Bu okulda ordunun bile dokunamayacağı bazı insanlar var ve bu şekilde davranmaya devam ederseniz, onlar da işin içine girecek."

Bununla birlikte Mono, merdivenlerden yukarı ve ikinci sınıf binasına yöneldi.

"Ciddi olduğunu düşünüyor musunuz?" Peter sordu, "Okulda bu tür şeylerden hoşlanmadıklarını biliyorum ama askeri okulda olduğumuza göre durum daha da kötü görünüyor, neden öğretmenler bunu durdurmak için bir şeyler yapmıyor?"

"Çünkü sistem onların lehine çalışıyor." Quinn yanıtladı, "Güçlülerin zayıflara zorbalık etmesi, zayıfların daha fazla güç bulma yolunda ilerlemesine neden olur. Ancak başlangıçta zayıf olsaydınız ve size yardım edecek aile desteğiniz olmasaydı, bu gücü elde etmek için nereye giderdiniz?"

"Ordu." diye yanıtladı Vorden.

"Aynen öyle, öğretmenler ve okul onlara faydası olduğu için bir şey yapmıyor. İki yıl cehennemi yaşadıktan sonra zihnin çökmüş olacak. Güç ve koruma elde etmek için her şeyi yapmak isteyeceksin ve ordu sana bunu teklif edebilir." Quinn dedi.

Quinn daha sonra Vorden'a baktı.

"Onların isteklerini yerine getirip şimdilik kendi yollarımıza gitmemiz en iyisi olabilir."

"Neden onları dinleyeyim ki?!" Vorden geri çekildi.

Vorden'ın onun önerisine sert bir şekilde karşı çıkması Quinn'i şaşırttı.

"Bak Vorden, seni anlıyorum. Bana ve Peter'a yardım ettiğini düşünebilirsin ama belki de şu anki durumu anlamıyorsun çünkü sen hiçbir zaman bizim kadar güçsüz olmadın. Kuralları çiğnediğimizde senin değil, ben ve Peter'in peşinden gidecekler."

Quinn bunu Vorden'a söylemekten nefret ediyordu, ne de olsa Vorden, insanlar arasında ayrım yapmayan, yüksek güç düzeyine sahip ilk kişiydi ve şu ana kadar Vorden'in varlığı yardımcı olmuştu. Quinn ve Peter ne zaman yüksek seviyelerin yanında gezinseler, Vorden yüzünden onlara hiçbir şey yapamıyorlardı.

Ama bu sadece daha büyük balıkları çekmişti. Vorden ve Quinn'in en azından şu anki halleriyle başa çıkamayacakları bir şeydi bu.

"Tamam, nasıl istersen!" dedi Vorden, yatakhane binasına doğru hızla uzaklaşırken.

"Belki de ona daha iyi açıklamalıydık?" dedi Peter.

"Hayır, sorun değil, böylesi daha iyi." diye yanıtladı Quinn.

Quinn'in sözleri yüzünden Vorden öfkeyle fırlamış gibi görünse de bu hiç de doğru değildi. Vorden okuldaki bütün bu duruma kızmıştı. Burada bile insanlar ona hayatını nasıl yaşaması gerektiğini, kiminle takılabileceğini ve kiminle takılamayacağını söylüyor gibiydi.

Vorden ayrıca Quinn'in incinmesini istemiyordu, bu yüzden bunun doğru seçim olduğunu biliyordu ama Vorden bu insanların hayatını kontrol etmeye çalışmasının yanına kalmasına izin vermeyecekti. Vorden hepsinin peşine düşecekti. 

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin