Bölüm 23 - Bir Asistan
Layla tüm hayatı boyunca her türlü şey hakkında fantastik hikayeler ve çizgi romanlar okuyarak büyümüştü. Savaş başlamadan önce babası yazar olarak çalışıyordu, bu yüzden evi kitaplar ve hikayelerle doluydu. En sevdiği hikayeler de her zaman vampirlerle ilgiliydi.
Onlarla ilgili her şeyi, kimliklerini dünyadan gizli tutmaları gerektiğini, sahip oldukları süper güçleri, hızları ve neredeyse sonsuza kadar yaşayabilecekleri gerçeğini seviyordu.
Yetenekler dünyada fark edildiğinde, fantezi hikayeleri geçmişte bırakıldı. Pek çok insan fantezi hikayelerini fantastik oldukları için okurlardı. Asla yapamayacakları bir şeyi hayal etmelerini sağlardı ama artık insanların gerçekten özel güçleri olduğuna göre, ne anlamı vardı?
Ancak Layla için vampir sevgisi asla azalmadı, sadece arttı. Yetenekler ortaya çıktıysa, bu, belki de vampirlerinin de bir yerlerde olduğu anlamına geliyordu. Quinn'in yaptıklarını gördüğünde, onun bir vampir olduğuna kendini çoktan inandırmıştı.
Quinn, normal bir insanın aynı sonuca varmayacağını düşünürken haklıydı ama Layla, normal bir insan değildi.
Layla daha sonra aniden koltuğundan kalktı ve dizlerinin üzerinde Quinn'in önünde eğilmeye başladı. Salondaki öğrenciler konuşmaları duymasalar da onlara bakmaktan kendilerini alamadılar.
"Lütfen, senin için her şeyi yaparım..." dedi Layla.
"Tamam, anlıyorum, lütfen kalk." Quinn dedi.
İkisi tekrar yerlerine oturdular, Quinn konuşmaya başlamadan önce bunu ona nasıl açıklayacağını düşünerek derin bir iç çekti.
"Düşündüğün gibi değil." dedi Quinn, "Ben vampir değilim, yetenek kitabından dolayı böyle oldum."
Aniden Layal'ın yüzündeki gülümseme kayboldu.
"Bunun ne anlama geldiğini biliyorsun, değil mi?" Quinn sordu.
Layla başını salladı. Quinn, temelde ona bu yeteneği vermesinin imkansız olduğunu söylüyordu. Bunun nedeni, bir insan vücudunun yalnızca bir yeteneği etkinleştirebilmesiydi. Bir yetenek öğrenirken, vücudunun içindeki genleri mutasyona uğruyordu. Genlerin mutasyona uğradıktan sonra artık değişemez veya ikinci bir mutasyon yaşayamazdı.
Layla zaten telekinezi yeteneğine sahip olduğu için bu, Layla'nın ikinci bir yetenek öğrenemeyeceği anlamına geliyordu.
"O zaman bunu neden akademiden sakladın, neden onlara yeteneğin olmadığını söyledin? Bunu bir yetenek kitabından aldıysan Orijinal olamaz mısın?"
"Hiç böyle bir yetenek duydun mu?" Quinn sordu.
Layla bir süre düşündü ve bunun gibisi olmadığını fark etti. Birinin kan içmesini gerektiren bir yeteneğin kaydı asla yoktu.
"Ama okula onu bir yetenek kitabından aldığını söylersen, hem de kayıtlarda olmayan bir kitap, kitabı satarak bir servet kazanabilirsin!" dedi Layla heyecanla.
"Keşke mümkün olsaydı ama maalesef bunu da yapamam." Quinn açıkladı. "Yeteneği öğrendiğimde kitap ortadan kayboldu."
Layla, Quinn'in doğruyu söyleyip söylemediğini düşünüyordu ama ona inanmaktan başka seçeneği yoktu. Quinn'in yeteneğini saklamakta neden bu kadar kararlı olduğunun tek açıklaması buydu. Yetenek kitapları öylece ortadan kaybolmazdı, onlar birer kitaptı. Başkalarının öğrenmesi için aktarılabilirlerdi.
İnsanlar bunu öğrenirse, birden fazla şirket ve ordu, Quinn'e yeteneğini dünyayla paylaşması için büyük bir baskı uygular ve onu destekleyen hiçbir güçlü aile olmadan, Layla ona ne yapılacağını hayal bile edemiyordu.
Bunu bir yetenek kitabından aldığını söylese kitabın kaybolduğunu söylese ona asla inanmazlardı.
Quinn daha sonra Layla'ya şimdiye kadar olan her şeyi anlatmaya başladı. Yeteneğinin bir sistem gibi bir oyun olduğu, ona garip görevler verdiği ve becerilerin kilidini açabildiği hakkında konuştu. Layla'nın okuduğu vampir hikayelerine hiç benzemiyordu ama aynı zamanda sistem de benzer kuralları uyguluyor gibiydi.
"Tamam, bunu bir sır olarak saklayacağım ama tek bir şartla. Sana yardım etmek istiyorum." Layla dedi. "Açıkçası bu konuda pek bir şey bilmiyorsun, o kadar çok ki kontrolden çıkıp beni boynumdan ısırdın. Okulda dolaşıp insanları ısırmana izin veremeyiz. Seni bir anda alıp götürürler. Biriyle ziyafet çekmen gerekiyorsa, o zaman benimle çek." Layla elini kendi üzerine koyarak söyledi.
Quinn durumu düşünmeye başladı, Layla'nın yardımcısı olması büyük bir avantajdı. Quinn, sistemle ilgili birçok şeyi test etmek istiyordu ve burada ücretsiz olarak yardım etmeyi teklif eden biri vardı.
Ve gerçekten de Layla'nın doğruyu söylediğini hissetti. Sadece bu da değil, Layla vampirler hakkında kendisinden daha bilgili görünüyordu. Belki araştırmasında ona yardım bile edebilirdi.
"Anlaştık." dedi Quinn ikisi el sıkışırken.
Layla, Quinn'in kabul etmesine sevinmişti. Gerçek şu ki, Layla hâlâ vampir olma fikrinden vazgeçmemişti. Quinn'in aksine Layla, Quinn'in sahip olduğu şeyin en başta bir yetenek olduğundan pek emin değildi. Bir yetenek genellikle belirli bir dizi beceriydi ama Quinn sanki artık insan değilmiş gibi tamamen değişmişti.
"Pekala, ilk önce biraz kanımı alman gerekecek." Layla dedi, "Böylece yeniden acıkırsan, biraz içebilirsin."
Layla daha sonra gömleğini hafifçe aşağı indirdi ve boynunu Quinn'e doğru göstermeye başladı.
"Ne yapıyorsun be? Bunu kütüphanenin önünde yapamayız ve öylece boynunu ısırmayacağım."
İkisi, bundan sonra ne yapacaklarına, kütüphanedeki şeyler hakkında konuşmaya ve sohbet etmeye devam ederken...
Vorden kütüphaneye girmişti ve Quinn'in Layla ile konuştuğunu, hem sohbet ettiğini hem de gülümsediğini gördü.
"Demek beni bu kadar çabuk unuttun ha..." dedi Vorden, "Sen benimsin ve kimsenin seni incitmesine izin vermeyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasyİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...