Bölüm 68 - Suçlu İnsanlar Kaçar
Okuldaki öğrenciler, üst düzey personel arasında çıkan kaostan habersizdi.
Okuldaki çavuşlardan biri olan Fay, inanılmaz bir hızla koridorda ilerliyordu. Yalnızca yürüyor olsa da öğrencilerin yanından geçerken rüzgar estiriyordu.
Yeteneğini kullanarak, yürüme hızını bile çoğu insanın var gücüyle koşma hızından daha öteye taşıyabiliyordu. En nihayetinde de hedefine ulaştı.
Yani birinci sınıfların binasının içerisinde bulunan, üzerinde "General" kelimesi yazılı ahşap kapının önüne.
"Girebilir miyim efendim?" dedi güçlü, talepkar bir sesle.
Nathan ise, "Elbette!" diye yanıtladı.
Fay kapıyı açıp içeri dalarak hızla Nathan'ın masasına yaklaşınca beraberinde getirdiği rüzgar, masadaki kağıtların hepsinin odaya saçılmasına yol açtı.
"Hey, neredeyse bitiriyordum!" diye bağırdı Nathan.
Birinci sınıfların başkanı olarak yoğun biriydi. Normal şartlarda yeni öğrencilerin varışıyla ilgilenir ve geçmişlerini, soyağaçlarını araştırırdı. Öğrencilerin ait olduğu aileler, okul için önem taşırdı. Çünkü gözlerini arkası sağlam olanların üzerlerinde tutmaları gerekirdi.
"Portallar kullanılmış!" diye bağırdı Fay. "İki öğrencinin portaldan geçiş yaptığı kaydedilmiş."
Nathan odaya dağılan kağıtları tek tek toplamaya başladı. "Hepsi bu mu, ee, neden gidip onları geri getirmiyorsun öyleyse?"
"Korkarım ki geçtikleri portalın rengi kırmızı, efendim."
Bunu duyan Nathan, toplamış olduğu tüm kağıtları yere düşürdü. "Ne, bu nasıl yaşanmış ki, portalın önünde korumaların bulunması gerekmiyor muydu?"
"Anlaşılan programlarla ilgili bir anlaşmazlık çıkmış, vardiya değişimi vakti geldiğinde yeni korumalar göreve gelmemiş."
Bunu duyan Nathan, sandalyesine oturup ne yapacağına kafa yormaya başladı. "Aptal ebeveynler, işte bu yüzden okula kamera koymalıyız demiştim ama onları çocukların üzerine takip cihazı koymaya ikna etmekte bile zorlandık."
Orijinal ailelerin yapılacaklar ve yapılamayacaklar konusundaki söz hakkı büyüktü. 16 yaşına gelen herkesin askeri okula gitmesi zorunlu olsa da Orijinaller dış dünyanın güçlü bireyleriydi.
Savaş sırasında dört büyük aile öne çıkmıştı. Her biri bir diğeri kadar harikaydı ve hepsi de askeriyeye denkti. Dolayısıyla dünyanın yapısı değişmiş, para bir şey ifade etmez hale gelmiş ve yeni bir sistem devreye girmişti.
Yani kredi sistemi.
Güçlü olanlar ve dünyaya katkı sağlayanlar kredi kazanıyordu. Buna örnek olarak yüksek seviyeli canavarları öldürüp silah yapmak adına kristallerini elde eden kişiler gösterilebilirdi.
Böyle bir işi başaramayacak kadar güçsüz olanlarsa çöp ve yer israfı muamelesi görüyordu.
Elbette ki aileler, askeriyenin çocuklarını gözlemesi fikrinden nefret ediyordu. Sırları açığa çıkabilir diye korkuyorlardı.
"Portaldan geçenlerin kim olduğunu biliyor muyuz?" diyen Nathan, masadan kahve fincanını alarak bir yudum içti.
"İlki Quinn Talen isimli öğrenci."
Bu isim Nathan'a hiçbir şey ifade etmedi. Hatırlayamadığına göre okul için önemsiz biri olsa gerekti.
"Ve ikincisi de Vorden Blade."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasíaİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...