Bölüm 4 - Yetenek Seviyesi

94 12 0
                                    

Bölüm 4 - Yetenek Seviyesi

Yetenekler insan ırkına ilk tanıtıldığında, insanlar bazılarının diğerlerinden çok daha güçlü olduğunu çabucak öğrendiler. Bununla birlikte güç seviyesi sisteminin tanıtımı geldi. Toplam 8 farklı güç seviyesi vardı. 1 en zayıf, 8 en güçlü. Bu seviyeler ayrıca 1.1, 1.2, 1.3'e ve 1.9'a kadar bölünebilir ve her seviye için aynıydı.

İnsanların yetenekleri elde etmesinin iki yolu vardı. Dalki ırkıyla savaş başlayınca insanlar güçlerini dış dünya ile paylaşmaya başladılar. Bu gücü nasıl elde ettiklerini yazdılar ve bilgiyi yetenek kitapları denilen şeylere koydular.

Bu yetenek kitapları halka satılmaya devam etti ve ordu daha güçlü olanlardan bazılarını kendilerine sakladı. Genellikle seviye 1'den 5 kadar olan yetenek kitapları halka satılırdı. Dev şirketler ve ordu üsttekileri kendilerine sakladılar.

Bir yetenek elde etmenin ikinci yolu, bir Orijinal olmandı. Orijinaller, güçleri başlangıçta kendileri için keşfeden ve bunu aileleri içinde aktarmaya karar veren ilk insanlardı.

Yetenek kullanıcılarının tümü, yeteneklerini dış dünyayla paylaşmayı seçmedi ve bunu kendi soylarında tutmaya karar verdi. Orijinaller genellikle seviye 8'in ötesine geçen en güçlü yeteneklere sahipti. Halkın bilgisi olmadığı için hükümetin gücünü ölçmesinin bir yolu yoktu.

Bu iki nedenden dolayı Quinn her zaman seviye 1 olmuştu. Onu destekleyecek aile üyeleri yoktu, bu yüzden bir yetenek kitabı alacak parası yoktu. Ayrıca ailesinin de hiçbir yeteneği yoktu, bu yüzden o bir Orijinal değildi.

Quinn kitabı aldığında, ilk tahmini bunun bir yetenek kitabı olduğuydu, şimdi bunca yıldan sonra bir yetenek kazanmış gibi görünüyordu. Ama daha önce hiç böyle bir yetenek kitabı duymamıştı ve ona hangi güç seviyesi verildiğine dair hiçbir fikri yoktu.

Quinn, mevcut güç seviyesinin bir olduğunu gösteren saate bakmak için elini kaldırdı. Etrafına baktığında herkesin saatinin şu anda aynı numarayı gösterdiğini fark etti.

Griff şu anda tüm öğrencilerin önünde duruyordu ve beşerli gruplar halinde isimleri seslendi.

Bu öğrenciler daha sonra sınava girmeleri için bir yere nakledileceklerdi. Quinn ilk başta yetenek seviyesini bir kez olsun değiştirebileceğini düşünürken umutluydu, ancak bir bildirim aldıktan sonra fikri hızla değişti.

[Vücudunuz doğrudan güneş ışığına maruz kalıyor.]

[İstatistikler yarıya inecek.]

Quinn, 10 kuvvet, 10 çeviklik ve 10 dayanıklılığın ne kadar iyi olduğunu bile bilmiyordu ama tahmin etmesi gerekirse, en azından normal bir insanın en üst durumu olduğu anlamına geliyordu. Ancak şu anda Quinn inanılmaz derecede zayıf ve halsiz hissediyordu.

Şu anda vücudu aşırı derecede sıcaktı ve kovalarca ter atıyordu. Quinn önceden bol bol su içmesinin iyi bir şey olduğunu düşündü, aksi takdirde aşırı derecede susuz kalırdı.

"Hey! İyi misin?" dedi Quinn'in yanında duran bir yabancı.

Yabancının adı Vorden'di. Düz sarı saçları, keskin bir yüz ve çene çizgisi ve ela yeşili gözleri vardı. Ayrıca Quinn 1.80 iken o 1.87 boyundaydı. Bu, Quinn'in son okulunda kaçınacağı türden bir insandı çünkü herkes onlara muhtemelen ilgi gösterirdi ve Quinn ilgiden nefret ederdi.

"İstersen yardım için birini çağırabilirim?" Vorden dedi.

"Sorun değil, sadece test konusunda biraz gerginim." dedi Quinn, yorgun vücudunu görmezden gelmeye ve dik durmaya çalışırken.

Vorden, Quinn'e tepeden tırnağa baktı. Quinn yaşına göre oldukça zayıftı. Üzerinde fazla kas yoktu ve şu anda inanılmaz derecede zayıf görünüyordu. Vorden, Quinn'in okulda zorbalığa uğrayacak türden bir çocuğa benzediğini ve Quinn'in gergin olmasının nedeninin bu olduğunu düşündü.

Bir seviye 1 derece alacak olsaydı, büyük olasılıkla burada da aynı şey olurdu.

"Rahatla, merak etme ben çok güçlüyüm. Biri sana bulaşırsa gelip benden yardım isteyebilirsin." Vorden gülümsedi.

Quinn genellikle enerjik pozitif insanlarla anlaşmazdı ama Vorden'dan hoşlanmamakta zorlanıyordu. Quinn okuldaki zamanını düşündüğünde, aslında kimseyle anlaşamadığını fark etti.

"İsmim Vorden." dedi Vorden elini uzatırken.

Quinn, Vorden'ın eline baktı. Aslında hayatında ilk kez biri ona bu şekilde davranmıştı ama Quinn bunun çabucak değişeceğini düşündü. Yetenek seviyesini öğrendiklerinde her zaman durum değişiyordu ama bir kereliğine bunu kafaya takmak istemiyordu.

Quinn, Vorden'ın elini sıkarken, "Ben Quinn." dedi.

[Yetenek kullanımı tespit edildi.]

[Yetenek reddedildi.]

Sistem mesajları göründüğünde, Quinn onlara garip bir şekilde baktı. Mesajlar tam Vorden'ın elini sıktığında gelmişti. Daha sonra Vorden'ın elini hâlâ bırakmadığını fark etti. Ardından sistem mesajı bir kez daha tekrarladı.

[Yetenek kullanımı tespit edildi.]

[Yetenek reddedildi.]

Quinn daha sonra Vorden'ın elini hemen bıraktı. Sistem ona açıkça Vorden'ın yeteneğini onun üzerinde kullanmaya çalıştığını söylüyordu. Vorden'ın kendisi bile orada dururken yüzünde şaşkın bir ifade vardı.

"Sen," dedi Vorden. "Yeteneğin nedir?"

"Ben.." Quinn bir süre cevap verse mi vermese mi diye düşündü, sonunda Vorden'ın gerçek tepkisini görmek istedi. "Benim bir yeteneğim yok."

Cevap merakını gidermiş gibi Vorden'ın yüzünde artık şaşkın bir ifade yoktu ama Vorden bir şey söyleyemeden Griff bir duyuru yaptı.

"Öğrenciler, Quinn Talen, Vorden Blade, Peter Chuck, Layla Munrow ve Erin Heley lütfen sınava girmek için öne gelsinler." 

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin