Bölüm 10 - Yeni Görev

98 10 0
                                    

Bölüm 10 - Yeni Görev

Quinn mesaja uzun uzun baktı ve mesajı birkaç kez tekrar okudu.

"Olamaz, ben o fantezi kitabını okumaktan tecrübe mi kazandım?"

Quinn hemen test etmek zorunda kaldı, yetenekler hakkında birkaç farklı kitap okuduktan sonra, biri bile ona tecrübe vermemişti ama nedense bu kitap verdi. Quinn daha sonra hemen başka bir fantezi hikayesi aldı, bu sefer ejderhalar hakkındaydı.

Daha önce yaptığının aynısını yaptı ve çoğuna göz gezdirdi ama önemli kısımları okuduğundan emin oldu, ardından kitabı kapattığında herhangi bir tepki olmadı. Bu elbette beklenen bir şeydi.

Sonra Quinn başka bir şeyi denemek istedi, yine vampirlerle ilgili başka bir kitap aldı ve aynısını yaptı. Aynı şey olmasına rağmen kitabı kapattığında sistem hiçbir tepki vermedi.

Sonunda Quinn, tüm kitapları okuduktan sonra yetenekler hakkında o kadar çok bilgi kazandığını ve sistemin onu bunun için ödüllendirdiğini teorileştirdi. Belki de sistem gecikmiş bir mesaj vermişti.

Vampirler hakkındaki kitabın bir şekilde kendi sistemiyle ilgili olduğuna inanamıyordu. Daha doğrusu inanmak istemiyordu.

Quinn kütüphanedeki şeyleri kontrol etmeyi bitirdiğinde, Vorden'ın masadan kaybolduğunu ve artık kütüphanede olmadığını fark etti.

"Hah, sıkılıp başka bir yere gitmiş olmalı sanırım."

Quinn pencereden dışarı baktı ve güneşin batmaya başladığını fark etti. Şimdiye kadar toplam altı saattir kütüphanedeydi ve zaman uçup gitmişti. Quinn tam çıkmak üzereyken sistemden bir mesaj daha aldı.

[Günlük görev tamamlandı.]

[8 saat doğrudan güneş ışığından kaçının.]

[5 tecrübe verildi.]

[20/100 Tecrübe]

Quinn sonunda ikinci günlük görevini tamamlamıştı. Okul gezisi yaklaşık 2 saat sürmüştü. İçeride ve kütüphanede geçirilen zamanla Quinn görevi kolaylıkla tamamlayabildi.

Quinn her bildirim aldığında, sayının 100'e yaklaştığını görünce tatmin oluyordu. Hedefe ulaştığında ne olacağını görmek için sabırsızlanıyordu.

En iyi tahmini seviye atlamak olurdu. Ne de olsa sistem, en az seviye 10'a gelene kadar mağaza özelliğini kullanamayacağını belirtti.

Quinn'in şu anda dilediği tek şey, seviye atlamanın daha hızlı bir yoluydu. Günde sadece iki günlük görevle Quinn'in seviye 2'ye ulaşması günler alırdı.

Şu anda günlük hayatına normal bir şekilde devam etmekten başka yapabileceği pek bir şey yoktu. Quinn kütüphaneden ayrılırken dövüş alanına gitmeye karar verdi, test etmek istediği bir teori vardı.

Ancak okul koridorunda yürürken, bir çocuğun başka bir öğrenci tarafından duvara itildiğini gördü. Duvardaki çocuk zaten birkaç kez darbe almış gibi görünüyordu ve yüzünde yaralar vardı.

"Demek çoktan başladı." diye düşündü Quinn.

Quinn, çocuğun kol saatine bir göz atmayı başardı ve üzerindeki sayının 1,2 güç seviyesi olduğunu gösterdiğini gördü. Zorbalığı yapan kişinin kendisi oldukça zayıf olduğu için Quinn buna oldukça şaşırmıştı ki bu nadir bir olaydı.

Zorbalık yapabileceği tek kişiler, Quinn veya Peter gibi bir güç düzeyine sahip kişilerdi. İşte o zaman Quinn aniden kimin duvara dayandığını anladı. Aslında Peter'dı. Quinn ilk başta onu tanımadı çünkü yüzü diğer tarafa dönüktü.

Quinn, en başta bu işe karışıp karışmamak konusunda kendi kendine tartışıyordu. Zorbalardan her şeyden çok nefret ederdi. Okul hayatını mahvetmişlerdi ve yakında o da bir hedef olacak gibi görünüyordu.

Quinn elbette mevcut gücünü de denemek istiyordu ve mükemmel kobayını bulmuştu. Karşısındaki öğrenci sadece 1.2 güç seviyesindeydi, bu yüzden kazanma şansı yüksekti.

Öğrenci Peter'a bir yumruk daha atmak için yumruğunu kaldırdı.

"Bana öylece çarpıp özür dileyebileceğini mi sanıyorsun?!" yumruğunu sallarken bağırdı.

Sonra Quinn yanından geçerken, düşüyormuş gibi yaptı ve öğrenciye çarptı, bu da öğrencinin dengesini kaybetmesine ve ıskalamasına neden oldu.

"Quinn?" dedi Peter yukarı bakarken.

"Bu da neydi?" öğrenci, onu kimin ittiğine bakarken dedi.

Öğrenci daha sonra hemen Quinn'in saatine baktı ve aniden kendisine olan güveni arttı.

"Senin gibi bir seviye 1 çöp parçası ne halt ediyor?"

"Senin gibi birinin ortaya çıkmasının ne kadar süreceğini görmek için bekliyordum. Kendimle olan iddiamı kaybetmiş gibiyim. En azından birkaç gün süreceğini düşünmüştüm."

"Peki bu konuda ne yapacaksın?"

Peter, Quinn için biraz endişelenmeye başlıyordu. Quinn'in karşı karşıya olduğu öğrencide hiçbir yeteneği olmadığını test alanında biliyordu. Peter, ikisi birlikte savaşırsa bir şansları olabileceğini düşündü ama şu anda Peter çok korkuyordu.

Hayatı boyunca incinmişti ve artık incinmek istemiyordu. Mevcut dünyanın işleyişi böyleydi. En güçlü olan tepedeki insanlar daha zayıf olanlara zorbalık yapar ve karşılığında zayıf olanlar daha da zayıf olanlara zorbalık yapardı.

Öğrenci ilk kez kendisinden daha zayıf biriyle tanışmıştı ve birdenbire yaşadığı tüm acıyı başka birinin de hissetmesini istemişti. Bu şekilde, besin zincirinin en altında olduğunu hissetmiyordu.

Quinn daha sonra öğrencinin sanki bir şey hazırlıyormuş gibi iki elini de arkasında tuttuğunu fark etti ve ardından olan şey düşüncelerini doğruladı.

[Bir yetenek algılandı.]

[Savaş modu başlatılıyor.]

[Yeni görev verildi.]

[İlk dövüş, güç seviyesi 1.2]

[50 tecrübe kazanmak için savaşı kazanın.]

Aniden Quinn'in yüzünde kocaman bir sırıtış oluştu. Böylece daha hızlı seviye atlayacaktı. 

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin