Bölüm 75 - Bu Bir Oyun Değil
Scordana tarafından fark edilen Quinn'in yerinde kalıp savaşmaktan başka şansı kalmamıştı. Kırmızı bir portal gezegeninde orta düzeyden çok daha yüksek seviyeli ve tehlikeli canavarlar da olabilirdi.
Quinn var gücüyle dışarıya koşsa bile çıkacak gürültü daha tehlikeli canavarları çekebilirdi ve bu, Quinn'in istediği son şeydi.
Ezilip parçalanmış Rattaclaw'ı gören Quinn, canavarın güçlü olduğunu ve pençelerinden kaçınması gerektiğini görebiliyordu. Anlık Adım'ı çoktan kullanıp hatırı sayılır bir dayanıklılık harcamışken mücadele sırasında en fazla bir kez daha kullanabilirdi.
Akrep canavarı yön değiştirir değiştirmez hücuma geçmişti. Quinn, onu korkutmak ve biraz da zarar vermek adına hızla iki Kan Hattı attı. Bu seferki saldırısı geçmiştekilere nazaran daha güçlüydü. Ellerinden çıkan kırmızı çizgiler daha kalın ve iriydi.
İki seviye atlamış olmak ve kuvvetine eklediği ekstra puan, saldırısını ciddi anlamda geliştirmişti. Fakat akrep aptal değildi ve dört pençesini kullanarak saldırıyı engelledi.
Dolayısıyla Kan Hattı temas ettiğinde akrep birkaç adım geriye itilmek dışında bir hasar almadı, pençelerinde beyaz bir yara izi dahi oluşmadı.
"Hayda, akrebin pençeleri dış iskeletmiş!"
Bunun anlamı canavarın iskeletinin dışarıda olduğuydu, bu da kabuğunu inanılmaz sert bir hale getiriyordu. Canavarı daha yakından gözlemleyip inceleyen Quinn, üst bedeni hariç her noktasının bir tür kabukla kaplı olduğunu görebiliyordu.
Yani canavarın zayıf noktası ve Quinn'in saldırması gereken yer üst bedeniydi.
Planını yapan Quinn bir kez daha hücuma geçerken akrep, saldırıya hazır halde dört pençesini açtı. İlk pençe alçalırken çevikçe saldırıdan kaçınmayı başardı, hemen arkasından da diğer pençeler geldi.
Pençelerden kaçınmak zordu ama an itibarıyla tamamen konsantre haldeydi. Dördüncü pençe saldırısı yaklaşırken ise canavarın bedeni tamamen açığa çıkmıştı.
Quinn tam da o anda Kan Hattı için elini hazırlarken sırtında keskin bir acı duydu. Ve kafasını kaldırdığında bedenine bağlanan bir şeyi gördü, gözüyle takip ettiğindeyse canavarın arkasına uzandığını anladı.
"Kuyruk mu, daha önce böyle bir şey yoktu?"
O sırada canavar, Quinn'i kuyruğuyla kaldırıp sertçe duvara çarptı. Ve yere yığılan Quinn'in canı sağlam bir darbe aldı.
<13/45 CP>
Karnına bakan Quinn, büyük bir yara aldığını ve kanının bedeninden büyük bir hızla döküldüğünü görebiliyordu.
<Kritik Vuruş>
<12/45 CP>
<11/45 CP>
<10/45 CP>
Kanı aktıkça canı da azalıyordu. Canının azalışını sonlandırmak için başka bir şansı yoktu.
<Kan Bankası>
<10 ml kan kullanıldı.>
<Kalan kan 40 ml.>
<15/45 CP>
Kanı tüketen Quinn'in karnındaki delik ağır ağır kapanmaya başlıyordu ancak yeterli gelmemişti, daha çok kana ihtiyaç duyuyor ve Scordana hücuma geçmişken hızlı olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasyİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...