Bölüm 11 - Yeni Beceri

95 10 3
                                    

Bölüm 11 – Yeni Beceri

Quinn'in karşısında duran öğrenci, hâlâ şüpheli bir şekilde ellerini arkasından tutuyordu. Quinn, sistemin yardımı olmasa bile öğrencinin yeteneğini açıkça sakladığını anlayabiliyordu.

"Hadi ama, kocaman taşaklarına ne oldu?" dedi öğrenci.

"Bence arkandan onlarla oynuyorsun." Quinn yanıtladı.

Bu, Quinn'in amaçladığı gibi öğrenciyi hemen kızdırdı.

"Seni zayıf çöp parçası!" öğrenci ileri atıldı ve Quinn'e elini uzattı.

Neyse ki Quinn'in refleksleri hızlıydı ve saldırıyı engellemek ve biraz geri çekilmek için kolunu zamanında kaldırmayı başardı. Ancak öğrencinin eli, Quinn'in kolunun derisini kesmeyi başardı ve kanın akmasına neden oldu.

"Lanet olsun!" Quinn dedi.

[CP 8/10] 

Quinn ellerini görüş alanında tutan öğrenciye baktı. Öğrencinin sadece elleriyle sınırlı bir dönüşüm yeteneği vardı. Ellerinin biraz kaplan pençesine benzemelerine ve tırnaklarını sertleştirmesine sebep oluyordu.

Quinn saldırıyı zamanında engelleyebilse de, pençe yine de derisini parçalamayı başardı.

"Sistem bunun gibi dört saldırı daha yersem öleceğimi mi söylüyor?"

Aniden Quinn için her şey biraz daha ciddileşti. Kolunda hissettiği acı gerçekti ve bu gerçek bir dövüştü. Oyun benzeri sistem, işleri biraz fazla kolaydan almasına neden olmuştu. Ama hemen bunun bir oyun olmadığı hatırladı.

Öğrenci daha sonra pençe benzeri elleriyle bir kez daha Quinn'e saldırmaya başladı. Öğrenci sağ elini sallarken Quinn eğilmeyi başardı ve öğrencinin karnına yumruk attı.

"Hassiktir, bu adam sert vuruyor!" öğrenci düşündü.

Öğrenci yine de durmadı ve Quinn'in açık sırtına saldırmaya karar vererek başka bir pençe izinin ortaya çıkmasına neden oldu.

[CP 6/10]

"Kes sesini be, biliyorum!" diye bağırdı Quinn, öğrenciyi iki eliyle de bacaklarını kaldırıp duvarın kenarına fırlatırken.

"Quinn onu bu şekilde fırlatmayı nasıl başardı?" Peter düşündü, "Aşağı yukarı aynı boyuttalar ve onu kolaylıkla fırlattı, gerçekten bir yeteneği yok mu?"

Quinn burada durmadı. Bunun gibi insanlara bir ders vermek onun için önemliydi, aksi takdirde daha fazlası için geri gelirlerdi. Quinn'in ona bir daha asla bulaşmaması gerektiğini göstermesi gerekiyordu.

Quinn yerde yatan öğrenciye koştu ve tüm gücüyle karnına tekme attı. Tekme o kadar sertti ki öğrencinin ağzından biraz kan öksürmesine neden oldu.

[Tebrikler görev tamamlandı.]

[50 tecrübe verildi.]

[70/100 tecrübe puanı.]

"Öldü mü?" Peter sordu.

Sonra öğrenci aniden biraz daha öksürmeye başladı.

"Hayır, ama bize bir daha saldırırsa öyle olmayı dileyecek."

Quinn aslında oldukça rahatlamıştı. Önce saldırmadığını açıklasa da, başka bir öğrenciyi öldürmenin akademideki cezasının ne olduğunu bilmiyordu. Ayrıca bu kadar genç yaşta ölümün yükünü omuzlarında istemiyordu, bu yüzden öğrenciyi öldürmeye gerek kalmadan sistem ona tecrübe puanlarını verdiğinde mutluydu.

Sonra aniden başka bir mesaj belirdi.

[Ek görev ödülü...]

[Beceri kilidi açıldı: İnceleme Sv(Seviye)1]

Sonunda ilk becerisini aldığı için Quinn'in zihnini heyecan doldurmaya başladı. Quinn bunun ne tür bir yeteneğe sahip olduğunu anlamasına yardımcı olacağını umuyordu ama adı pek umut verici gelmiyordu.

"İnceleme mi? Belki bana rakiplerimin zayıf yönlerini söyleyebilir?" diye düşündü Quinn.

Quinn daha sonra yeni becerisini test etmeye karar verdi ve yanında duran Peter'a baktı. Şimdi sıradaki sorun buydu. Quinn'in becerisini nasıl kullanacağı hakkında hiçbir fikri yoktu ama "İnceleme" becerisini düşünmeye başladığı an, beceri kendi kendine etkinleşmiş ve Peter'ın hemen yanında bir ekran belirmişti.

[İsim: Peter Chuck]

[Irk: İnsan]

[Yetenek: Yok]

[CP 3/5]

[Kan grubu A+]

[????]

[????]

Quinn kendisine verilen bilgilere baktı ve bazı bölümler atlanmış gibi göründü. Quinn bunun, beceri seviyesinin hala sadece seviye 1 olmasından kaynaklandığını varsayabilirdi, ancak ona verdiği bilgiler oldukça kullanışlıydı.

Quinn'e, dövüşte işine yarayabilecek karşısındakinin ne tür bir yeteneğe sahip olduğunu söylüyordu, ayrıca Quinn'e ne kadar canları olduğunu da söylüyordu. Ancak, Quinn'in tuhaf bulduğu bir bilgi parçası vardı ve o da kan grubuydu. Sistemin ona bu kadar spesifik bir şey hakkında bilgi vermesi tuhaftı ve Quinn bunun gelecekte ona nasıl yardımcı olacağını da merak etti.

Quinn daha sonra hala acı içinde yerde yatan öğrencinin yanına gitti ve inceleme becerisini onun üzerinde kullandı.

[İsim: Kyle Main]

[Irk: İnsan]

[Yetenek: Dönüşüm]

[CP 1/8]

[Kan grubu B-]

Kyle'ın durumunu kontrol etmek, Quinn'in birkaç yeni şey öğrenmesini sağladı. Yetenek hakkında kendisine verilen bilgi, ona sadece yetenek türüydü. Yüzlerce farklı dönüşüm yeteneği vardı, bu yüzden tam olarak belirleyemedi.

Diğer bir şey de CP idi. Zaferi için öğrencilerin CP'sini 1'e düşürmesi yeterli gibi görünüyordu ama Quinn hala 0'ın ölüm anlamına gelip gelmediğini bilmiyordu. Aynı zamanda kişinin nakavt olduğu anlamına da gelebilirdi.

Kyle'ı inceledikten hemen sonra Quinn başka bir bildirim almıştı.

[İsteğe bağlı görev verildi.]

[Bir istatistik puanı emmek için kurbanınızın kanını için.]

"Ha? Bu ne be?!" diye düşündü Quinn.

Ona bir istatistik puanı verse bile, başka birinin kanını içmesinin hiçbir yolu yoktu. Bunun düşüncesi bile Quinn'in midesini bulandırdı.

Quinn kısa bir an için Kyle'ın kanının bir kısmını tükürdüğü yere baktı.

"Belki de azıcıktan bir şey olmaz... Quinn, çıldırıyorsun. Kes şunu."

"Hadi gidelim." dedi Quinn, Peter'a.

İkisi koridorda yürümeye devam ettiler ama bunu yaparken Peter, Quinn'in hâlâ yerde yatan Kyle'a bakmak için başını çevirdiğini fark etti.

"Onun için endişeleniyor olmalı, ne de olsa Quinn iyi bir adam." Peter gülümserken düşündü.

Ama Quinn'in Kyle'a değil, Kyle'ın yerdeki kanına baktığını fark etmemişti. 

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin