Bölüm 63 - Peter Yardım İstiyor

26 5 0
                                    

Bölüm 63 - Peter Yardım İstiyor

Online forumdaki paylaşım, Quinn'le çarpışan kullanıcıların dikkatini çekmiş ve onlar da videonun hemen altına yorum bırakmaya başlamıştı.

"Aynen, onunla ben de karşılaştım ve üzerimde o kırmızı çizgileri kullandı."

"Ben saniyesinde yenildim."

"Oyunda böyle bir yetenek var mı cidden?"

"Rüzgar kesiğine benziyor ama o çizgiler neden kırmızı ki?"

Elbette ki bu paylaşım çok da dikkat çekmemişti. Sonuçta bu tarz paylaşımlar her gün yapılır ve genellikle yenilgiyi kabullenemeyen kişi, karşı tarafın hacker olduğunu düşünürdü.

Ama videoyu izleyenler, içerik oluşturuculara videoda görünenlerin gerçek olup olmadığını sormaya başlamıştı. Tabii ki bu durum karşısında oyunun yönetimindekilerden biri öne çıkarak videoyu kontrol etmişti, lakin bu kişi sıradan bir personel değildi, Logan Green adlı bir okul öğrencisiydi.

Logan'ı sıradanlıktan uzaklaştıran şeyse oyunun yaratıcısının oğlu ve bunun yanı sıra baş kodlayıcılardan biri olmasıydı. Bir sorun olup olmadığını görmek için sık sık forumu ziyaret eder ve okulda eğitim alırken bir yandan da o sorunları çözmeye çalışırdı.

Derken o gece geç saatlerde gönderinin ilgi çekmeye başladığını fark etmişti. Normal şartlarda böyle şeylerle uğraşmazdı ama gönderiye etiketlenen personel sayısı normalden fazlaydı.

Videoyu izledikten sonraysa dikkati çekilmişti. Videonun gerçek olduğunu anında anlamıştı. Hızlıca oyundaki iki kullanıcının kimliklerine bakmış, sonra da maç bilgilerini incelemeye karar vermişti.

İşte bu incelemeyi yaptığı anda, videoda sorgulanan oyuncunun hiçbir yetenek seçmemiş olduğunu gördü.

"Yok artık, gerçekten hacker mıymış?"

Logan maçı daha derinden inceleyip her şeyi kontrol etmeye başladı. Ancak oyun logaritmalarını ve maç süresince yazılmış her şeyi kontrol etse de doğru olmayan tek bir şey bile bulamadı.

Açıkçası rahatlamıştı, oyun o güne dek başarılı olduysa bu yalnızca yetenekleri doğru şekilde taklit edebilmesinden değil, henüz hacklenmemiş olmasından da kaynaklanıyordu.

Bu bilgiyi edinen Logan'ın videoda yaşananların o şahsın yeteneğiyle ilişkili olduğunu düşünmekten başka şansı kalmamıştı. Orijinallerin yetenekleri oyuna kopyalanamıyor olsa da üretebildiği tek yanıt buydu.

Yine de geriye kalan bir soru vardı, o da Kan Evrimcisi kimliğinin ardındaki kullanıcının kim olduğuydu. Veriler onun bile ulaşamayacağı şekilde karıştırılmış durumdaydı. Ama bu, Logan'ı durdurmayacaktı.

****

Ertesi gün gelmişti ve dövüş dersleri normal şekilde devam ediyordu. Layla'nın takımı kaydettirmeye gittiği Del bile listede yazan isimler karşısında şaşkına dönmüştü.

Takımları tüm sınıfın sohbet konusu olmuştu. Sonuçta üyelerin güç seviyeleri arasında büyük bir fark vardı. Daha önce okulda böyle bir şey hiç görülmemişti.

Dövüş dersi geldiğinde öğrencilere bireysel olarak idmana devam edebilecekleri ya da kibarca sordukları takdirde bir partnerle eşleşip dövüşebilecekleri söylenmişti. Leo da aralarında dolaşıyor ve öğrencilere elinden geldiğince tüyolar veriyordu.

Dersler sonlanıp akşamüstü olduğundaysa Quinn, günlük rutinine devam etmek için sanal gerçeklik odasına geçti. Ve önce düşük seviyelilerle yüzleşip sonra kendini eğitme rutinini sürdürdü.

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin