Bölüm 33 - Sonraki Hedef

76 10 0
                                    

Bölüm 33 - Sonraki Hedef

Quinn, bir an için yeteneklere dolu bir dünyada olduğunu unutmuştu. İnsanların birbirinden üstün olmaya çalışmadığı bir dünyada olduğunu sanmıştı, hem de ne uğruna? Gurur.

Kafasını eğip baktığında karnına saplanmış iki bıçağı ve uçlarından damlayan kanları görebiliyordu. Fei'yse bıçakları bırakmış ve bir adım geri çekilerek ağzı açık kalakalmıştı, her şey bir kazaymış gibi davranıyordu.

Fakat Quinn bunu yememişti, neler olduğunu gayet iyi biliyordu. Etrafına bakındığı anda Brandon'ın yüzündeki gülümsemeyi yakalamayı başardı. Ve iki bıçağı da kabzasından tutup kuvvetini kullanarak uçlarını kırdı.

Sonra da diğer yarıları hala karnındayken Fei'ye doğru yürümeye başladı.

"Demek oyun oynamak istiyorsunuz?" dedi Quinn. "Öyleyse biraz oynayalım bakalım. Siz benim kanımı aldıysanız benim de sizin kanınızı almam adil olur!"

Fei bu sözleri işittiği saniyede istemsizce Quinn'den uzaklaştı. Bir şeyler değişmişti, gözleri bir farklı bakıyordu.

"Neden titriyorum ki? Alt tarafı bir seviye 1 kullanıcı, sakin olmalıyım."

Derken Quinn, aralarında birkaç adım varken elini salladı.

"Kan Hatt..."

Ama becerisini kullanmayı tamamlayamadan eli bir bıçak zoruyla indirildi.

"Yeter, hemen kesin şunu." dedi Leo, bıçağını Quinn'e doğrultarak. "İki yanlış bir doğru etmez."

"Ve siz ikiniz, planınızın fark etmediğimi sanmayın. Dersimde kurallara uyamayan öğrencilere yer vermem. Silahlarınızı burada bırakabilirsiniz, bundan böyle cephanelikteki dövüş derslerine katılmanız yasak."

O saniyede hiç yoktan beliren iki asker, Quinn'in iki yanına yerleşti.

"Onu revire götürün ve tedavi edildiğinden emin olun." dedi Leo.

"Bekleyin!" diye bağırdı Layla. "Ben de onunla gidip iyi olduğundan emin olabilir miyim?"

"Quinn güçlü bir çocuk, endişe etme küçük hanım, o başının çaresine bakabilir."

Layla Quinn'in yaralanmış olmasından endişe duysa da esas endişesi bu değildi. Quinn bedenindeki yaralar yüzünden epey kan kaybetmiş gibi görünüyordu. Vampirler doğaüstü bir hızla iyileşebiliyor olsalar da o enerjinin bir yerlerden gelmesi ve kısa süre içerisinde yenilenmesi gerekirdi.

Quinn, iki kolundan kavranmasının birkaç saniye sonrasında revirin hemen dışına ışınlandı.

"İyileşinceye dek dinlen lütfen." adamlardan biri, yeniden ışınlanmadan önce böyle söyledi.

"Ne kadar da faydalı bir yetenek."

Adamın gittiğinden emin olan Quinn, aynı kattaki en yakın tuvalete geçmeye karar verdi. Neredeyse tüm öğrenciler dövüş derslerinde olduğu için koridorlar boştu. Revirden ziyade tuvalete gitme kararının nedeniyse bedeninin şimdiden iyileşmeye başladığını hissetmesiydi.

Durum ekranı da bu gerçeği onaylıyordu.

[CP 12/20]

Quinn'in mücadelesi sonlandığı andan itibaren bedeni inanılmaz bir hızla iyileşmeye başlamıştı. Kafasını eğen Quinn, yaralarının büyük oranda kapandığını görebiliyordu. Fakat bıçakların saplı olduğu nokta iyileşemiyordu.

Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin