Bölüm 55 - Eğlenceli
Tribünde oturup Quinn ve arkadaşı arasındaki karşılaşmayı izleyen kişi, Nate Snell olarak tanınıyordu. Başka bir akademide ikinci sınıftı ve akademi sınırlarındaki en güçlü ikinci sınıflardan biri olarak ünlüydü.
Nate, yeteneğiyle yakından ilişkili olması nedeniyle dövüş becerilerini geliştirmek adına sık sık bu oyunu oynardı. Yakın dövüş sanatı becerilerinin her türlüsünü öğrenmeye kafayı takmıştı.
Yine de oyunun geliştirmenize izin vermediği bir alan vardı. Yetenek kullanma imkanı tanısa da ruh silahlarının kullanılmasına izin verecek bir sisteme sahip değildi.
Zaten insanlar aynı yeteneğe sahip olsalar bile her birinin ruh silahı farklı olacağı için bu, imkansıza yakın bir görevdi.
Dövüş sanatlarına keskin bir gözle bakan Nate, Quinn'in Anlık Adım'ını görmüştü ve karşısında kimin olduğunu öğrenmesi gerekiyordu. Yetenekteki ayak hareketleri öyle güzel, öyle hızlıydı ki Nate bile Quinn'in nereye gittiğini görememişti.
Quinn'e ettiği karşılaşma teklifi kabul edildiği için çok sevinçliydi. İkilinin karşılaşmalarının başlaması içinse öncelikle birbirlerini arkadaş listelerine eklemeleri gerekiyordu.
<Sertçelik size bir arkadaşlık isteği gönderdi>
Quinn arkadaşlık isteğini kabul etti, savaşabiliyor olmaktan mutluydu ve dürüst olmak gerekirse karşısına kimin çıkacağını pek de umursamıyordu. Ancak Nate'in arkadaşıyla çarpıştıktan sonra gelişmesine yardımı dokunacak iyi bir karşılaşma olacakmış gibi geliyordu.
<Kan Evrimcisi arkadaşlık isteğinizi kabul etti>
"Kan Evrimcisi mi? Yeteneği kanla ilişkili bir şey mi ki, bu durum ellerinden çıkan o kırmızı çizgileri açıklar ama sistemde böyle bir yetenek var mıydı?" diye düşündü Nate.
Sistemde binlerce farklı yetenek vardı, dolayısıyla Nate hepsini ezbere bilmiyordu ancak oyun içerisinde pek çok karşılaşmaya dahil olmuştu ve böyle bir yeteneğe sahip birini ilk defa görüyordu.
Nate, karşılaşma başlamadan önce arkadaşı Sam'le biraz konuşup konuşamayacağını sordu. Quinn ise kendisinin de kontrol etmek istediği birkaç şey olduğu için kabul etti.
Karşılaşma esnasında Anlık Adım kullanmış ve sisteminin ona bir şeyler göstermesini ummuş ama hiçbir şey olmamıştı. Elbette bunun sebebi oyunun içerisinde olmasıydı ama Anlık Adım'ın hatırı sayılır bir dayanıklılık yitirdiği hissi doğurduğunu biliyordu.
Şu anki dayanıklılığı 12'ydi, yani kaba bir tahminle 4 Kan Hattı'nın bir dayanıklılık azalttığını söyleyebilirdi. Bu da demek oluyordu ki dayanıklılığı tükeninceye dek 48 Kan Hattı atabilirdi. Gerçi buna kalkıştığı takdirde dayanıklılığından önce canı 0'a inerdi.
Fakat sarışın adamın videoda söylediği üzere Anlık Adım hatırı sayılır bir dayanıklılık tüketiyordu ve Quinn, şu an için bir karşılaşmada sadece iki kez bu yeteneği kullanabileceğini biliyordu. Bu da en az beş dayanıklılık puanına mal olduğu anlamına geliyordu.
Quinn'in bir mücadele esnasında bunu dikkatlice değerlendirmesi gerekecekti. İlk etapta dayanıklılığı arttırmanın çok önemli olmadığını, yeterince güçlü veya hızlı olduğu sürece mücadelelerinde galip gelebileceğini düşünmüştü ama uzun vadeli veya birden çok rakipli bir mücadelede dayanıklılığı 0'a düşerse işi biterdi.
Hele bir de bu istatistiklerle güneşin altında çarpışmayı düşününce aklı çıkıyordu.
Bu esnada arenanın diğer ucundaki Nate, Sam'le yaşadığı karşılaşma hakkında konuşmakla meşguldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Vampir Sistemim [ÇEVİRİ]
Fantasíaİnsan Irkı, vahşi Dalki ırkı ile savaş halindeydi ve yardıma her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyduklarında ONLAR öne çıkmaya başladılar. Yüzlerce yıldır gölgelerde saklanan insanlar, yeteneklere sahip insanlar. Bazıları savaşı kazanma umuduyla bi...